AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Vi er i videregående skole alder. Veninnes fars samboer sprer masse rare rykter om henne. Hun snur på alt veninna sier og forteller andre versjoner til hennes far. Far begynner å få nok og er stadig irritert på veninna. Hun føler hun har fått nok og ikke har energi til å forsvare seg eller argumentere. Eksempel : Samboeren lagde mat og veninna var dårlig og spiste ikke. Samboeren ringer faren hennes og forteller veninna var sur og kastet maten. Faren sa til veninna han holder på å få nok av henne. Jeg synes det er trist da vi var mer yngre for 2 år siden og samboeren ikke var i bildet, pleide jeg å besøke dem. Faren var kul og vi hadde det morro. Det var godt far og datter forhold. Nå er Faren fjern. Anonymkode: 05253...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi er i videregående skole alder. Veninnes fars samboer sprer masse rare rykter om henne. Hun snur på alt veninna sier og forteller andre versjoner til hennes far. Far begynner å få nok og er stadig irritert på veninna. Hun føler hun har fått nok og ikke har energi til å forsvare seg eller argumentere. Eksempel : Samboeren lagde mat og veninna var dårlig og spiste ikke. Samboeren ringer faren hennes og forteller veninna var sur og kastet maten. Faren sa til veninna han holder på å få nok av henne. Jeg synes det er trist da vi var mer yngre for 2 år siden og samboeren ikke var i bildet, pleide jeg å besøke dem. Faren var kul og vi hadde det morro. Det var godt far og datter forhold. Nå er Faren fjern. Anonymkode: 05253...3f3 Sånn er eldre kvinner vettu. De liker ikke tenåringsjenter og yngre kvinner generelt. Enda mindre om det er snakk om stedøtre. De ser på stedøtre som "rivaler". Sykt egentlig, men slik er det. Anonymkode: 06e4c...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå