AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Bruker Telia appen for å se Kompani Lauritzen, og plutselig er ikke lyden der. Vanligvis har jeg den på styrke 20, og da er det mer enn nok. Må skru opp mer og mer nå, og den ligger på 90(!) noe jeg aldri har hatt før… Hvorfor er lyden via streaming med Telia plutselig så elendig??? Ringte de i går og spurte angående prisøkning (for tredje gang i borettslaget her i år((!)) ) og fikk svar på det jeg lurte på og etterpå virker ikke lyden på telia-streaming… Flere som opplever dette? Orker ikke å sitte enda en hel time i telefonkø og nå er det helg…. Anonymkode: 7cc16...487
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 TV-abonnementet er også Telia. Anonymkode: 7cc16...487
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Jeg får også problemer med nettet, Streamingen og tvkoblingene hver eneste fredagskveld og lørdag. Flere som har det sånn? Anonymkode: 7cc16...487
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 Jeg har også Telia men har aldri opplevd problemer med streamingen eller lyden, nei. Anonymkode: e0717...0f6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har også Telia men har aldri opplevd problemer med streamingen eller lyden, nei. Anonymkode: e0717...0f6 Måtte restarte og ominstallere chromecasten. Men mø ominstaller chromecasten hver eneste helg. Fordi den plutselig blir koblet fra. Nettet er i tillegg mye tregere i helgene enn ellers. Anonymkode: 7cc16...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå