AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Del Skrevet 18. november 2022 Samboer og jeg holdt på med husarbeid i går og da begynte jeg å synge (mest nynne) en sang jeg lærte som barn (sent 80-tall eller på 90-tallet, så sangen kan være eldre enn det). Det er en sang som handler om husarbeid. Jeg husker ikke teksten, og har prøvd i hele dag å komme på mer enn det lille jeg husker. Samboer har spurt hundre ganger om jeg har satt feil melodi til julesangen Så går vi rundt om en enebærbusk, men det er ikke den sangen. Jeg blir sprø av å ikke huske mer. Dette er sikkert en umulig oppgave men gir det en sjanse: er det noen der ute som kan teksten på en sang om husarbeid? Anonymkode: 6a954...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Del Skrevet 18. november 2022 Denne? Hverdag- Lois Jakobi Hverdag https://g.co/kgs/rbt9VX Anonymkode: cc8aa...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Del Skrevet 19. november 2022 Jeg skal bare bare og bare, det er det jeg pleier å svare. Se på tv litt, xxxx så skal jeg rydde rommet mitt? Anonymkode: 8a982...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Del Skrevet 19. november 2022 Julekveldsvisa? 🌟 Anonymkode: d6e57...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Del Skrevet 19. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal bare bare og bare, det er det jeg pleier å svare. Se på tv litt, xxxx så skal jeg rydde rommet mitt? Anonymkode: 8a982...6a0 Er du ts som skriver hva du husker, eller en annen som gir et forslag? Anonymkode: d6e57...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #6 Del Skrevet 19. november 2022 Hva med denne? «Og kjerringa hopper i serken sin, og kaster seg rundt som en virvelvind, for nå er det lemmer og liv om å gjøra, med påska og pinsen og jula for døra…» Anonymkode: 84e64...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du ts som skriver hva du husker, eller en annen som gir et forslag? Anonymkode: d6e57...89c Les anonymkoden under innleggene Anonymkode: dfde5...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. november 2022 #8 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skal bare bare og bare, det er det jeg pleier å svare. Se på tv litt, xxxx så skal jeg rydde rommet mitt? Anonymkode: 8a982...6a0 Albert Åberg skulle bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjonkel-Donkel Skrevet 19. november 2022 #9 Del Skrevet 19. november 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 19. november 2022 #10 Del Skrevet 19. november 2022 Her er det så mye å velge mellom at jeg vil anbefale å google enten vaskesang eller ryddesang og lete gjennom de treffene du får. Jeg har lagt ved et par eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 22. november 2022 #11 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) "nå har vi vaska gølvet og vi har børi ved, nå drar vi bort tel nabo`n med trusa neppå kne..." Endret 22. november 2022 av PITTY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 22. november 2022 #12 Del Skrevet 22. november 2022 Hva er det lille du husker av teksten da? var det norsk, eller a spoon full of sugar fra Mary poppins, den trenda på 80 tallet til rydding , selv om den vel er fra 60 tallet en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå