AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Hei! Er i starten av 30-årene og nylig kommet ut av en relasjon med en jeg har fått to barn sammen med på 2 og 4. Det har vært over med meg og han lenge, men han flyttet ut for noen måneder siden. Før sommeren ble jeg kollega med en som jeg har syntes veldig bra om. Han er i slutten av tyveårene og veldig ung og uerfaren. Tror aldri han har holdt på med noen før. Vi har møttes mye på jobb og fritiden og for 6 uker siden begynte det å bli noe mer. Vi henger sammen noen dager i uken når jeg ikke har barna, og sees litt på jobb. Det jeg lurer på er når man kan forvente å kunne prate om relasjonen sin? Når er det innafor å spørre hva han føler? Jeg er så forelska at jeg holder på å bli gal. føler jeg får lite verbalt fra han ut ifra hva jeg har behov for (han har jo aldri hatt en slik relasjon før) men samtidig merker jeg tydelig på han at han liker meg når vi er sammen og jeg føler det utvikler seg hele tiden. Høres kanskje litt stressete ut - og jeg koser meg så innmari i situasjonen! men jeg trenger verbal bekreftelse😂 Anonymkode: c0c84...9ef
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Når dere har ligget sammen noen ganger er det innafor å ta praten om hva man føler eller evn når man har datet en god stund før sex. 6 uker er litt tidlig men 10 da er det greit Anonymkode: cb6c0...d54
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når dere har ligget sammen noen ganger er det innafor å ta praten om hva man føler eller evn når man har datet en god stund før sex. 6 uker er litt tidlig men 10 da er det greit Anonymkode: cb6c0...d54 Takk for svar! Vi har hatt helt sykt mye sex😂 og vi har jo vært venner siden før sommeren. Blir helt tullete her😩 ts Anonymkode: c0c84...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå