Gå til innhold

Mannen i mitt liv hadde tilsynelatende ukritisk sex med flere mindre pene kvinner før - føles rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er mannen i mitt liv, han er en utrolig flott og kjekk mann med en veldig god jobb og en lang, vanskelig realfaglig utdannelse bak seg på doktorgradsnivå. Han har eget hus, er i god form, morsom.

Det som jeg synes er rart, og folk her vil dømme meg som overfladisk, er at han har hatt flere korte forhold til mindre pene damer. Noe har vært korte og useriøse forhold, andre litt lengre (rundt ett år f.eks.). Det virker rart at han hadde seg med så lite attraktive kvinner. Ikke at jeg er noen supermodell heller, men jeg er i alle fall normalvektig, har jobb og utdanning, eget hus, bil, et ordnet liv, ingen psykiske issues eller helseplager.

Flere av de han har datet før meg har vært veldig merkelige. Flere av dem overvektige, med dårlige jobber og noen med en del større og mindre problemer. Han fikk et barn for mange år siden med en dame som han egentlig bare datet en kort periode, var et uhell, men den dama er/var også et merkelig vesen og lite tiltrekkende. Også personligheten er usympatisk.

På den ene siden er det jo positivt at han ikke går etter pene damer, at disse han har møtt før kanskje var rare og kanskje mer interessante enn en pen "sminkedokke" f.eks., men samtidig synes jeg det virker så rart, og litt ekkelt. Han har sagt, før jeg kjente til hans datehistorikk overhodet, at han er kresen. Men altså, kresen når en av de han datet f.eks. var overvektig og gikk jevnlig til psykolog etter et samlivsbrudd? Kresen når moren til barnet hans tidligere hadde fått barn med en eller annen voldelig fyr fra Thailand, og var overvektig og med maskulin stil? En annen en kjederøyker som han prøvde å hjelpe med å slutte å røyke? Atter en annen var en alenemor som drev og stalket menn på nettet og skrøt av det...

Altså, det er bare så rart. En så flott mann, men med så dårlige valg av damer, og et vrak av en usympatisk dame er mor til barnet hans. Er dette noe som flere har observert eller opplevd? Hva er greia? Er disse mennene bare for snille? Ser de på helt andre ting?

Anonymkode: 35941...c13

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel fortid er fortid. Deres personlighet kan være fantastisk og hva folk syns er pekt er individuelt, menn finner vakre damer vi damer ikke forbinder med vakre fordi vi pumpes med unaturlige skjønnhetsidealer. 

Hvis du syns det er så ekkelt at mannen din har vært med disse så hvorfor tar du det ikke ut over mannen din , men bruker tråden på å snakke ned disse damene noe ekstremt!

Det er ikke normalt! Kom deg ned fra din høye hest!

Anonymkode: 24eb4...a1a

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Overfladisk ja, godt du sier det selv...

Anonymkode: d0970...e1d

• Liker 24
  • Nyttig 8
Skrevet

Ok, er det så viktig? Han er med deg nå. Kan hende at det plager deg at han har ligget med mange, ikke bare at de er "mindre pene".

Anonymkode: ba047...331

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han har et dårlig selvbilde?

Anonymkode: 7232b...54b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje du er blind av kjærlighet? Kanskje de er likere enn du tror. Og du er nok også likere de enn du tror. 

Anonymkode: e1bc3...695

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Det samme pleier jeg og tenke når jeg ser mine egne ekser. Man blir vel eldre og klokere. Eller noe. 

• Liker 5
Skrevet

Er du i det hele tatt noe bedre, der du sitter å rakker ned andre kvinner på Internett? Du passer vel fint inn i rekka over disse såkalte «spesielle» damene, sånn som du holder på.

Anonymkode: 624f5...966

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Føler jeg har lest denne ranten flere ganger før. 

Anonymkode: c8f7e...eb4

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Ukritisk sex er nå veldig deilig. Litt sånn guilty pleasure.

Anonymkode: 57da4...501

• Liker 1
Skrevet

En mann som verdsetter  personlighet da…? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kjæresten min er mannen i mitt liv, han er en utrolig flott og kjekk mann med en veldig god jobb og en lang, vanskelig realfaglig utdannelse bak seg på doktorgradsnivå. Han har eget hus, er i god form, morsom.

Det som jeg synes er rart, og folk her vil dømme meg som overfladisk, er at han har hatt flere korte forhold til mindre pene damer. Noe har vært korte og useriøse forhold, andre litt lengre (rundt ett år f.eks.). Det virker rart at han hadde seg med så lite attraktive kvinner. Ikke at jeg er noen supermodell heller, men jeg er i alle fall normalvektig, har jobb og utdanning, eget hus, bil, et ordnet liv, ingen psykiske issues eller helseplager.

Flere av de han har datet før meg har vært veldig merkelige. Flere av dem overvektige, med dårlige jobber og noen med en del større og mindre problemer. Han fikk et barn for mange år siden med en dame som han egentlig bare datet en kort periode, var et uhell, men den dama er/var også et merkelig vesen og lite tiltrekkende. Også personligheten er usympatisk.

På den ene siden er det jo positivt at han ikke går etter pene damer, at disse han har møtt før kanskje var rare og kanskje mer interessante enn en pen "sminkedokke" f.eks., men samtidig synes jeg det virker så rart, og litt ekkelt. Han har sagt, før jeg kjente til hans datehistorikk overhodet, at han er kresen. Men altså, kresen når en av de han datet f.eks. var overvektig og gikk jevnlig til psykolog etter et samlivsbrudd? Kresen når moren til barnet hans tidligere hadde fått barn med en eller annen voldelig fyr fra Thailand, og var overvektig og med maskulin stil? En annen en kjederøyker som han prøvde å hjelpe med å slutte å røyke? Atter en annen var en alenemor som drev og stalket menn på nettet og skrøt av det...

Altså, det er bare så rart. En så flott mann, men med så dårlige valg av damer, og et vrak av en usympatisk dame er mor til barnet hans. Er dette noe som flere har observert eller opplevd? Hva er greia? Er disse mennene bare for snille? Ser de på helt andre ting?

Anonymkode: 35941...c13

Høres ut som han enda går etter mindre pene damer, spesielt med tanke på personligheten. 

Anonymkode: 008fe...759

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Huff, et nitrist innlegg må jeg si. Hva er din definisjon på dårlige jobber, ts? Kjente at den kommentaren gjorde meg nysgjerrig. 

• Liker 9
Skrevet

Kan være du har rett. Og da tenker hans neste dame mest sannsynlig det om deg. 

Anonymkode: a958e...3bb

• Liker 9
Skrevet

Men liksom... er det noe nytt og sjokkerende da? Er da mange menn som ukritisk ligger med alt og alle som slipper dem til.

Anonymkode: c8f7e...eb4

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det, Ts. Min psykologi rundt dette er slik at jeg jar mindre og mindre lyst på mannen min når jeg ser hva slags damer han har vørt med før. For det er latterlig. 

Anonymkode: 112dd...418

• Nyttig 1
Skrevet

Som mann kan jeg si at det ikke nødvendigvis er negativt om dama sliter litt psykisk. Spørs veldig hva det handler om, men får jeg en sjanse til å stille opp og støtte ei litt sårbar jente så er det mye mer tiltrekkende enn noen som absolutt skal klare seg selv og ikke være svak. Så vet ikke om psykiske plager hos de damene er så negativt.

Fremdeles som mann så kan jeg si at overvektige tenner jeg ikke på i det hele tatt, så den er vanskeligere å forklare utover at man tar det man får.

Anonymkode: 8be50...825

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Tviler på at du kjenner disse eksene hans. Men her sittet du på kg og slenger dritt om blant anna barnemor til kjærestens barn. Du får nesten leve med at hans ekser ikke er perfekte skapninger. 

Anonymkode: 19e99...eb8

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...