AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Jeg gikk inn i dusjen, og etter en stund i dusjen - ca 5-6 minutter, så kom det ut helvetes varmt vann, som raknet huden min bak bakken, og ga meg kraftige brannskader. Jeg har aldri opplevd dette noen gang andre steder, eller i mitt hjem. Hvordan skjer dette? Er det fordi sat dusjhodet er slitt, eller hva er dette som fører til det her? Har helt kraftige brannskader, og har vært hos legen med det her. Anonymkode: 7fb31...2f9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Au, det høres ikke godt ut! Det høres ut som om kaldtvannet stoppet, slik at du bare fikk varmtvann. Det er en ganske farlig feil, som du selv merket. Feilen kan ligge i blandebateriet, altså der kaldt og varmt vann blandes før det sendes i dusjslangen. Det kan også være en annen feil, som stengte av vannet en kort stund. Jeg ville ringt en rørlegger for å få undersøkt og ordnet i dette, for dette kan være en farlig feil. Frem til det ville jeg vasket meg på gamlemåten, med propp i vasken og klut. Anonymkode: 97063...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå