AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Veldig lukket profil, bor 2 timer unna oss, hun jobber med dans, han jobber som leder i matbutikk. Han er 41 og hun ser ut til å være i starten av 30-årene. Innafor av meg som kone å sende melding? Snodig at en som jobber i butikk er venn med ei som lærer barn å danse. Anonymkode: 6c21c...96b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ?! Anonymkode: d0836...648 Er det innafor å sende melding? Anonymkode: 6c21c...96b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Tror du glemte å skrive innledningen. Tipper den er «Mannen min er venn med ei mystisk dame på fb»… Anonymkode: e50ea...6fd 7
Forundret.. Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Hvorfor skal du sende melding? Er det din mann? 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Aldri innafor å sende melding til mystiske damer eller merkelige menn. Det er alltid partneren din du må snakke med. Anonymkode: 8e9db...d08 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Ja hvis du mistenker at mannen din er utro er det innafor å sende henne en melding. Men formuler deg ydmykt og skriv at du ikke vil lage noe drama men kommer til henne og håper hun kan svare deg som en medsøster og avkrefte eller bekrefte om hun har noe på gang med han. Forsikre henne om at du skal holde infoen mellom dere og ikke si til han at du vet om utroskapen eller har snakket med henne men at du trenger å få bekreftet eller avkreftet mistanken for å kunne innstille deg på å gradvis gå fra han for du klarer ikke leve psykisk nedbrutt i uvitenhet Har selv sendt flere kvinner sånn meld og ble hver gang møtt med forståelse Anonymkode: 87c61...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 Nei! Det er ikke innenfor. Du kommer til å fremstå som gal psyko kjerring. Vil du virkelig synke så dypt? Anonymkode: cc902...6e1 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du glemte å skrive innledningen. Tipper den er «Mannen min er venn med ei mystisk dame på fb»… Anonymkode: e50ea...6fd Jeg beskrev profilen hennes, samt jobbene til dem begge. Forundret.. skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal du sende melding? Er det din mann? Ja. Jeg skrev jo "meg som kone". AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri innafor å sende melding til mystiske damer eller merkelige menn. Det er alltid partneren din du må snakke med. Anonymkode: 8e9db...d08 Jeg såg at han ble venn med henne, ser ikke helt hvordan de to skal kjenne hverandre... Vet heller ikke hvor lenge de har vært venner. Var tilfeldigvis inne på hans venner i går. Anonymkode: 6c21c...96b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei! Det er ikke innenfor. Du kommer til å fremstå som gal psyko kjerring. Vil du virkelig synke så dypt? Anonymkode: cc902...6e1 Jeg vil bare vite hvordan de kjenner hverandre. Tror nemmelig at han er utro. Anonymkode: 6c21c...96b
Gjest _Falkor_ Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg beskrev profilen hennes, samt jobbene til dem begge. Ja. Jeg skrev jo "meg som kone". Jeg såg at han ble venn med henne, ser ikke helt hvordan de to skal kjenne hverandre... Vet heller ikke hvor lenge de har vært venner. Var tilfeldigvis inne på hans venner i går. Anonymkode: 6c21c...96b Har du grunn til å misstenke han? For at du var inne på hans Facebook i går, såg ei du syntes var pen og begynte å tenke - er ikke en grunn. Må også legge til: Min søster jobber også som danselærer, en jobb hun har på kveldstid mens hun på dagtid går på skole. Mange danselærere har gjerne en jobb på siden - hva om hun er en av hans ansatte?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 Herregud kvinnemenneske, hvis du vil ha tittelen som «crazy og kontrollerende» - så bare send i vei. Kan ikke du bare spørre din mann? Synes det er meget spesielt at du antar at han er utro mot henne, da ville han ha skjult det på en bedre måte. Anonymkode: c2acd...2b6 7 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 Gjem kaninene deres folkens 🫕🐇 Anonymkode: b8c20...6ad 4 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 _Falkor_ skrev (6 minutter siden): Har du grunn til å misstenke han? For at du var inne på hans Facebook i går, såg ei du syntes var pen og begynte å tenke - er ikke en grunn. Må også legge til: Min søster jobber også som danselærer, en jobb hun har på kveldstid mens hun på dagtid går på skole. Mange danselærere har gjerne en jobb på siden - hva om hun er en av hans ansatte? Nei, jeg har aldri sett henne i butikken før. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herregud kvinnemenneske, hvis du vil ha tittelen som «crazy og kontrollerende» - så bare send i vei. Kan ikke du bare spørre din mann? Synes det er meget spesielt at du antar at han er utro mot henne, da ville han ha skjult det på en bedre måte. Anonymkode: c2acd...2b6 Han sa "bare ei jeg kjenner". Tror ikke på han, derfor spør jeg. Ikke nytt ag utro lyver. Han kommer jo ikke til å si sannheten. Anonymkode: 6c21c...96b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 Jeg syns du kan spørre henne. Ikke angrip henne. Er du snill og sårbar så vil hun også være snill. Alle kvinner er enige i at ingen fortjener å bli bedratt og de fleste av oss vet hvor ille det føles å mistenke men ikke vite, et lite svar som avkrefter eller bekrefter kan redde psykisk helse og traumer Anonymkode: 87c61...1a0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har aldri sett henne i butikken før. Han sa "bare ei jeg kjenner". Tror ikke på han, derfor spør jeg. Ikke nytt ag utro lyver. Han kommer jo ikke til å si sannheten. Anonymkode: 6c21c...96b Hvorfor er du sammen med ham når du ikke stoler på ham? Når du er sikker på at han lyver og du tror han er utro? Hvorfor skulle ei ti år yngre dame som er danser gidde å ha sex med en gift mann på over 40 forresten? Anonymkode: 002cb...9a3 1 2
Gjest _Falkor_ Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har aldri sett henne i butikken før. Han sa "bare ei jeg kjenner". Tror ikke på han, derfor spør jeg. Ikke nytt ag utro lyver. Han kommer jo ikke til å si sannheten. Anonymkode: 6c21c...96b Jobber du som vakt på denne butikken? Slik at du ser hvem som kommer inn og ut ila en arbeidsdag? Jeg har en tilkallingsjobb i en klesbutikk, er der veldig, veldig sjeldent - men jeg er fremdeles en av de ansatte.
RockyRose Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja hvis du mistenker at mannen din er utro er det innafor å sende henne en melding. Men formuler deg ydmykt og skriv at du ikke vil lage noe drama men kommer til henne og håper hun kan svare deg som en medsøster og avkrefte eller bekrefte om hun har noe på gang med han. Forsikre henne om at du skal holde infoen mellom dere og ikke si til han at du vet om utroskapen eller har snakket med henne men at du trenger å få bekreftet eller avkreftet mistanken for å kunne innstille deg på å gradvis gå fra han for du klarer ikke leve psykisk nedbrutt i uvitenhet Har selv sendt flere kvinner sånn meld og ble hver gang møtt med forståelse Anonymkode: 87c61...1a0 Då burde du kanskje gå over kvifor du er i det forholdet?! Ts: Dersom eg ikkje stolte på mannen og trudde han var utro ville eg heller snoka meir på han(om det ikkje var poeng å spørre han direkte), enn å sendt mld til ho. Om dei har eit forhold på si, trur du ho ville sagt det då? Om ho svara nei, eller ikkje svara i det heile tatt, vil du stole på det? 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #19 Skrevet 18. november 2022 _Falkor_ skrev (17 minutter siden): Jobber du som vakt på denne butikken? Slik at du ser hvem som kommer inn og ut ila en arbeidsdag? Jeg har en tilkallingsjobb i en klesbutikk, er der veldig, veldig sjeldent - men jeg er fremdeles en av de ansatte. Nei men jeg vet hvem som jobber der. RockyRose skrev (3 minutter siden): Då burde du kanskje gå over kvifor du er i det forholdet?! Ts: Dersom eg ikkje stolte på mannen og trudde han var utro ville eg heller snoka meir på han(om det ikkje var poeng å spørre han direkte), enn å sendt mld til ho. Om dei har eit forhold på si, trur du ho ville sagt det då? Om ho svara nei, eller ikkje svara i det heile tatt, vil du stole på det? Det er ikke mye mere å snoke på. Han følger henne på Instagram men hun følger ikke tilbake. Jeg vet ikke. Kanskje hun hadde blitt redd og svart sant? Kanskje hun ikke vet om meg eller tror vi skal skilles. Anonymkode: 6c21c...96b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #20 Skrevet 18. november 2022 Du er jo syk i hodet TS, som i det heletatt vurderer det. Skaff deg hjelp istedenfor å la dette gå utover andre mennesker. Og forlat fyren, i og med at du ikke stoler på han uansett, hva er vitsen? Uansett om han er utro eller ikke? Anonymkode: f6728...780 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå