AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Vi har betalt annenhver date men de to siste datene det var hans tur til å betale så sa han at han hadde kortet i bilen og kunne vippse meg. Så jeg har lagt ut ca 2000 kr for han som han skulle betale men pengene ble aldri vippset! Jeg har brukt ca 3000 kr i tillegg på han når det har vært min tur til å betale, og han har brukt ca 1000 på meg siden han har "glemt kortet" de to andre gangene 🤨 Nå har det kommet frem flere ting med han som gjør at jeg vil sende han meld i kveld å dumpe han men lurer nesten på om han er dust med vilje for å slippe å betale det han skylder, så hva ville dere gjort fortsatt å latt som at det ikke var noe problemer mellom oss og møtt han for flere dates å gjøre noe gøy han må betale opp for seg eller dumpe han og aldri få igjen pengene? Å be han vippse meg er litt flaut og gjerrig så må gjøre det på en annen måte Anonymkode: 959b5...79e 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har betalt annenhver date men de to siste datene det var hans tur til å betale så sa han at han hadde kortet i bilen og kunne vippse meg. Så jeg har lagt ut ca 2000 kr for han som han skulle betale men pengene ble aldri vippset! Jeg har brukt ca 3000 kr i tillegg på han når det har vært min tur til å betale, og han har brukt ca 1000 på meg siden han har "glemt kortet" de to andre gangene 🤨 Nå har det kommet frem flere ting med han som gjør at jeg vil sende han meld i kveld å dumpe han men lurer nesten på om han er dust med vilje for å slippe å betale det han skylder, så hva ville dere gjort fortsatt å latt som at det ikke var noe problemer mellom oss og møtt han for flere dates å gjøre noe gøy han må betale opp for seg eller dumpe han og aldri få igjen pengene? Å be han vippse meg er litt flaut og gjerrig så må gjøre det på en annen måte Anonymkode: 959b5...79e Duuuuump, dette blir kun mye verre. Anonymkode: 49c08...f58 2
nordlending Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å be han vippse meg er litt flaut og gjerrig Flaut og gjerrig at man ber om å få tilbake pengene man har lagt ut? 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Men la han først få vite akkurat hvorfor du dumper han...... Anonymkode: 49c08...f58
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Vist han skylder deg 2000 kr så er da virkelig ikke det flaut å be om penger tilbake! Send vippskrav. Dump etterpå Anonymkode: 06ce0...076 7 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Send ham en melding og spør om han kan vippse deg pengene han sa han skulle vippse, fordi du er blakk og skal ut å kjøpe julegaver i morgen tidlig med en venninne. Og så gjør du det heller slutt i begynnelsen av neste uke. Vil han treffe deg for i morgen kveld så sier du bare at du har fått diare eller no sånt som kan smitte. Anonymkode: bfc1f...4d6 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Gå på resturant og bestill det dyreste de har, like før regninga kommer går du ut av døra og dumper jævelen 😊 Anonymkode: e32c9...48f 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 Lat som noen ringer deg om noe veldig viktig hvis han prøver og forsinke deg. Eller si du skal ta en røyk 😁 Anonymkode: e32c9...48f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lat som noen ringer deg om noe veldig viktig hvis han prøver og forsinke deg. Eller si du skal ta en røyk 😁 Anonymkode: e32c9...48f Ja, men hva gjør hun om idioten ikke kan betale for seg? Anonymkode: bfc1f...4d6 1
Helene1982 Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 Jeg ville i alle fall ikke møtt ham, om du ikke har lyst til det. Sjansen er stor for at har igjen har "glemt kortet" eller må på do når regningen skal betales. Jeg tror du må annse de pengene som tapt, men du har jo ingenting å tape på å spørre om han kan vippse deg om det var avtalen på forhånd. Jeg vet ikke om dere bare har datet et par ganger, eller om dere er i et forhold. Er dere i et forhold synes jeg ikke du burde sende melding, men ringe ham for å fortelle at du ikke lenger ønsker å være sammen med ham. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men hva gjør hun om idioten ikke kan betale for seg? Anonymkode: bfc1f...4d6 Bare å gå det, han som blir sittende igjen Anonymkode: e32c9...48f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare å gå det, han som blir sittende igjen Anonymkode: e32c9...48f Det synes sikkert restauranten at er ok.... Anonymkode: bfc1f...4d6 1
Nevrosererroser Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 Han trengte da ikke kortet sitt for å vippse deg mens dere var på stedene der du la ut. Hadde planen faktisk vert å vippse så hadde han gjort det der og da. Jeg hadde ansett pengene som tapt, sendt han en melding om at det er såpass usjarmerende å ikke holde løfter at han har mista sjangsen til å få flere dater. 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Send ham en melding og spør om han kan vippse deg pengene han sa han skulle vippse, fordi du er blakk og skal ut å kjøpe julegaver i morgen tidlig med en venninne. Og så gjør du det heller slutt i begynnelsen av neste uke. Vil han treffe deg for i morgen kveld så sier du bare at du har fått diare eller no sånt som kan smitte. Anonymkode: bfc1f...4d6 Dette er det beste forslaget. Anonymkode: 57b8c...12e
Kullsyrevann Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 "Glemt kortet" er ikke en gyldig unnskyldning i 2022. Han hadde mobilen med seg og kunne ha vippset deg. For alt du vet planlegger han akkurat det samme trekket slik at han slipper å betale deg. 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 Kullsyrevann skrev (6 minutter siden): "Glemt kortet" er ikke en gyldig unnskyldning i 2022. Han hadde mobilen med seg og kunne ha vippset deg. For alt du vet planlegger han akkurat det samme trekket slik at han slipper å betale deg. Hvis det blir noen neste gang skal jeg sørge for at det er jeg som har glemt kortet og si det er hans tur. Hvis jeg ikke dumper han før Anonymkode: 959b5...79e 1 1
Kullsyrevann Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis det blir noen neste gang skal jeg sørge for at det er jeg som har glemt kortet og si det er hans tur. Hvis jeg ikke dumper han før Anonymkode: 959b5...79e Jeg støtter brukeren over som sa at du skulle gi en grunn til at du trenger pengene kjapt. Julegaveshopping og mye regninger er en utmerket unnskyldning, også slipper det å bli et tema når du dumper fyren. Har han nevnt noe om lønningsdato eller vært ekstra spandabel i visse perioder kan du sikkert regne deg frem til når han har mest ressurser tilgjengelig 😏 1
Hannah80 Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 Man trenger jo ikke å skrive noe grunn til at han trenger å betale tilbake pengene. Han skylder ts 2000 kroner. Grunn nok i seg selv. 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #19 Skrevet 18. november 2022 Hannah80 skrev (39 minutter siden): Man trenger jo ikke å skrive noe grunn til at han trenger å betale tilbake pengene. Han skylder ts 2000 kroner. Grunn nok i seg selv. Det er i grunn bare et påskudd for at det ikke skal virke så "viktig", det er liksom bare viktig akkurat da, og han gjør henne en tjeneste ved å gi dem tilbake. Om han oppfatter pågåenhet eller aggressivitet med det tenker jeg det er mindre sjanse for å få igjen pengene fra han fyren. Det koster han nok ingen ting å drite i det og ghoste henne. Anonymkode: 57b8c...12e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #20 Skrevet 18. november 2022 «Glemt kortet» må vel være en av de dårligste unnskyldningene i 2022 for å ikke betale for seg på date. Anonymkode: 8ea13...756 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå