Gå til innhold

Har jeg følelser eller er jeg bare glad i oppmerksomheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en stund tenkt at jeg har følelser for noen.. Vi er gode venner, så det kom ikke av Ingening. Jeg ser dem daglig. Men nå tenker jeg at jeg kanskje ikke har følelser likevel, men heller kun liker oppmerksomheten? Jeg blir lett flau av personen, og personen kan være mye når personen er full.. Og når jeg er med dem.. Alt jeg vil er å lose (noe vi gjør). Jeg elsker å snakke med dem og føler meg trygg, og føler de forstår meg på et helt annet nivå..men som sakt, jeg blir flau/cringer av visse ting de gjør og ukomfortabel når de drikker. Jeg har også lagt merke til at av og til at jeg synes de ser nydelig ut av og til, men andre ganger ikke så mye. Liksom.. Vil ikke si de er fine, men de ser ikke dårlige ut heller.. Er liksom..hadde jeg sett dem på byen så hadde jeg ikke brydd meg om dem type ting.. Vil dette si jeg ikke har følelser? (begge er 26 og jeg har ikke særlig mye kunnskap innenfor dette tema pga personlige ting) 

Anonymkode: 0ad9f...642

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres mer som du liker oppmerksomheten ihvertfall når du skriver at du hadde gitt peppern om du hadde sett han i byen, men tenker det kan også være mer enn oppmerksomhet også.

du er 26 år og utrygg. Livet er ikke det samme som før og du bare går nedover. derfor er det mulig du ubevisst liker han som en back up eller noe?

Anonymkode: c2426...b0c

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...