AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Er det andre her som ikke fikk barn/ikke fikk flere barn fordi de ikke klarte å få seg kjæreste? Når jrg endelig klarte å finne en bra kjæreste, så er jeg nesten 39, og han er sterilisert. Hater meg selv for at jeg ikke klarte å finne noen før. Anonymkode: 4d56f...0e1 4
mo1234 Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 (endret) Jeg er barnløs fordi jeg aldri har funnet den rette. Pluss at jeg har vært syk de fleste årene folk får barn. K38 Endret 19. november 2022 av mo1234 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det andre her som ikke fikk barn/ikke fikk flere barn fordi de ikke klarte å få seg kjæreste? Når jrg endelig klarte å finne en bra kjæreste, så er jeg nesten 39, og han er sterilisert. Hater meg selv for at jeg ikke klarte å finne noen før. Anonymkode: 4d56f...0e1 Men de kan kanskje hente ut sædceller, kan de ikke det? Hvis han vil da. Anonymkode: 79a01...b37
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Ellers er det mange barnløse av grunnene du nevner. Jeg har ett barn og ville gjerne hatt fler, men forholdet tok slutt og jeg fant aldri noen ny. Har barnløse venninner,som aldri fikk seg partner, og andre som har ett barn som meg og gjerne ville hatt fler. Anonymkode: 79a01...b37 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Selv om han er sterilisert kan han da få barn med deg om han vil. Det er jo bare sædlederen som er kuttet, sædcellene produserer han fortsatt i pungen. De kommer bare ikke ut. Legevitenskapen kan hente ut sædceller fra han og befrukte deg med dem. Det lar seg fint gjøre. Bedre å få gjort det sånn enn å gå barnløs vel? Du nevner ikke noe om hans syn på ev det å bli far nå... det er vel en grunn til at han steriliserte seg? Det pleier å bety at nå er det slutt på å få unger for godt, eller å få unger overhodet. Anonymkode: 4e780...da9 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Har det som deg, men er 41 og singel. Må vel bare innse at toget har gått. Anonymkode: 68a27...908 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Var sammen med en som I flere år sa at han ville ha barn, måtte bare vente litt til. Til slutt sa jeg at enten så ble det barn nå, eller så var det slutt. Da sa han at han ikke ville ha barn allikevel. Rakk aldri å finne meg en ny. Anonymkode: 15eb8...2cf 9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ellers er det mange barnløse av grunnene du nevner. Jeg har ett barn og ville gjerne hatt fler, men forholdet tok slutt og jeg fant aldri noen ny. Har barnløse venninner,som aldri fikk seg partner, og andre som har ett barn som meg og gjerne ville hatt fler. Anonymkode: 79a01...b37 Skulle ønske jeg og hadde barnløse venninner. Mine venner har en haug unger, og folk rundt meg får unger hele tiden. Anonymkode: 4d56f...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men de kan kanskje hente ut sædceller, kan de ikke det? Hvis han vil da. Anonymkode: 79a01...b37 Jeg tror han er ferdig med det. Skulle møtt han før det var gått så lang tid som det hadde, han var singel noen år før vi møttes. Akkurat som at det bare var bestemt at jeg ikke skulle treffe han før det var for sent. Anonymkode: 4d56f...0e1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var sammen med en som I flere år sa at han ville ha barn, måtte bare vente litt til. Til slutt sa jeg at enten så ble det barn nå, eller så var det slutt. Da sa han at han ikke ville ha barn allikevel. Rakk aldri å finne meg en ny. Anonymkode: 15eb8...2cf Jeg opplevde nesten det samme - han ble aldri klar før jeg gjorde det slutt. Først da var han villig til å starte, men da følte jeg meg ferdig med ham… Fant en ny, men nå viser det seg at han har få svømmere. Holder på med icsi, to innsett har ikke ført til noe. Jeg er glad jeg avslutter første forhold i tide. Er så lei av at menn tror de har hele livet på å bestemme seg. Antallet ufrivillig barnløse, single menn øker, og jeg er sikker på at det er mye fordi damene må gå videre fordi vi ikke kan vente like lenge som dem. Innen mennene innser at nå må de starte, så er damene de hadde sjangs på opptatt… Min eks er fortsatt ulykkelig singel, og ønsker seg familie… Anonymkode: c3908...ba6 5
mo1234 Skrevet 19. november 2022 #11 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Var sammen med en som I flere år sa at han ville ha barn, måtte bare vente litt til. Til slutt sa jeg at enten så ble det barn nå, eller så var det slutt. Da sa han at han ikke ville ha barn allikevel. Rakk aldri å finne meg en ny. Anonymkode: 15eb8...2cf Det er en veldig feig strategi. Dessverre gjelder det mange. Skjønner ikke hvorfor menn ikke kan være ærlig om noe så stort og viktig. 2 1
mo1234 Skrevet 19. november 2022 #12 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tror han er ferdig med det. Skulle møtt han før det var gått så lang tid som det hadde, han var singel noen år før vi møttes. Akkurat som at det bare var bestemt at jeg ikke skulle treffe han før det var for sent. Anonymkode: 4d56f...0e1 Det kan være han har hatt dårlig sædkvalitet hele tiden… det vet du ikke. Så ikke sikkert det ville hjulpet om du hadde møtt han tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #13 Skrevet 19. november 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Er så lei av at menn tror de har hele livet på å bestemme seg. Antallet ufrivillig barnløse, single menn øker, og jeg er sikker på at det er mye fordi damene må gå videre fordi vi ikke kan vente like lenge som dem. Det er nok ønsketenkning Anonymkode: 5eba7...66c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #14 Skrevet 19. november 2022 var syk i mange år. Møtte en steril 3 barnsfar og kastet bort mange år der. gjorde det slutt og har hatt 4 menn etter der. Ingen av dem ville ha barn , to av dem 43 år uten barn. så skjønner ikke hvor de barnløse ulykkelige mennene er. jeg er 39 nå. Orker ikke flere menn og har slått meg til ro med at det ikke blir barn. Da gidder jeg iverfall ikke ha partner. TIden for å bruke meg som sexslave og filledukke er forbi. Anonymkode: fc9ed...7b9 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #15 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det andre her som ikke fikk barn/ikke fikk flere barn fordi de ikke klarte å få seg kjæreste? Når jrg endelig klarte å finne en bra kjæreste, så er jeg nesten 39, og han er sterilisert. Hater meg selv for at jeg ikke klarte å finne noen før. Anonymkode: 4d56f...0e1 det er surt. Hadde dumpet han. egoistisk å sterilisere seg. Han vil ikke ha barn. Anonymkode: fc9ed...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #16 Skrevet 19. november 2022 Jeg har ett barn, så jeg er jo sånn sett priviligert, men jeg ønsket meg 1-2 til. Barnefaren forandret seg etter vi fikk barn, så forholder røk. Faren hadde lite samvær, så det ble ingen seriøse forhold før barnet var 10 år og jeg 40, så da syns jeg det var for sent. Anonymkode: f21f7...32c
mo1234 Skrevet 19. november 2022 #17 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): var syk i mange år. Møtte en steril 3 barnsfar og kastet bort mange år der. gjorde det slutt og har hatt 4 menn etter der. Ingen av dem ville ha barn , to av dem 43 år uten barn. så skjønner ikke hvor de barnløse ulykkelige mennene er. jeg er 39 nå. Orker ikke flere menn og har slått meg til ro med at det ikke blir barn. Da gidder jeg iverfall ikke ha partner. TIden for å bruke meg som sexslave og filledukke er forbi. Anonymkode: fc9ed...7b9 Kjedelig når man har gitt opp drømmen om familielivet. Men det går en grense for hvor lenge man orker prøve. Det er bedre å forsone seg med situasjonen og gjøre det beste ut av livet likevel.
Grüner Skrevet 19. november 2022 #18 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg tror han er ferdig med det. Skulle møtt han før det var gått så lang tid som det hadde, han var singel noen år før vi møttes. Akkurat som at det bare var bestemt at jeg ikke skulle treffe han før det var for sent. Anonymkode: 4d56f...0e1 Ja, hvis han har barn fra før og har sterilisert seg av den grunn, er det forståelig.
Grüner Skrevet 19. november 2022 #19 Skrevet 19. november 2022 Men hvis du ønsker deg barn veldig sterkt og du fortsatt er fertil (har du vært hos gynekolog og undersøkt kvaliteten på eggene dine?) og det som stopper deg er at han du er sammen med en fyr som ikke vil ha barn, hadde jeg dumpet han, frosset ned egg og prøvd å finne meg en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #20 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Var sammen med en som I flere år sa at han ville ha barn, måtte bare vente litt til. Til slutt sa jeg at enten så ble det barn nå, eller så var det slutt. Da sa han at han ikke ville ha barn allikevel. Rakk aldri å finne meg en ny. Anonymkode: 15eb8...2cf Fytti grisen for en jævla drittsekk. Tenk å frarøve noen deres største ønske her i verden. Mennesker som det, burde skamme seg så langt inni helvete 🥲. Håper for din skyld at han fortsatt er barnløs. Ellers kan jeg tenke meg det er ekstra vondt Anonymkode: 6d57f...969 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå