AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Er så glad da jeg var på vekta i dag som jeg pleier hver fredag. Ned et kg hver uke og det er perfekt. Skal ned 15 kg til i hvertfall. Er enkelt og det går veldig fint å gå ned i vekt. Måtte bare skryte litt. Føler meg så herlig. Anonymkode: 79d71...d07 5 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Godt jobba! Stå på videre😎 Anonymkode: 1ed37...a6c 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt jobba! Stå på videre😎 Anonymkode: 1ed37...a6c Tusen takk Anonymkode: 79d71...d07
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Tar du noen medisin? Sånn diabetes sprøyter? Anonymkode: 827f0...6ee
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tar du noen medisin? Sånn diabetes sprøyter? Anonymkode: 827f0...6ee Ja jeg begynte først på det, på saxenda og fikk ned 20 kg. Men så følte jeg at jeg ville prøve å gå ned i vekt selv uten den, og jeg har klart og klarer å fortsette å spise det samme som jeg gjorde da jeg fikk på saxenda. Så har gått ned 10 kg etter jeg sluttet på den. Men er klart den var et hjelpemiddel for å klare å gå ned i vekt. Etter jeg sluttet på den ble jeg litt mer sulten men viljen og at magen var vant til mindre mat gjorde at det ikke var så vanskelig å fortsette å holde den livsstilen jeg hadde. Merket og at sulten ikke varte så lenge heller, så nå er den ikke så sterk lenger. Unner meg en melkerull hver fredag. Anonymkode: 79d71...d07
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja jeg begynte først på det, på saxenda og fikk ned 20 kg. Men så følte jeg at jeg ville prøve å gå ned i vekt selv uten den, og jeg har klart og klarer å fortsette å spise det samme som jeg gjorde da jeg fikk på saxenda. Så har gått ned 10 kg etter jeg sluttet på den. Men er klart den var et hjelpemiddel for å klare å gå ned i vekt. Etter jeg sluttet på den ble jeg litt mer sulten men viljen og at magen var vant til mindre mat gjorde at det ikke var så vanskelig å fortsette å holde den livsstilen jeg hadde. Merket og at sulten ikke varte så lenge heller, så nå er den ikke så sterk lenger. Unner meg en melkerull hver fredag. Anonymkode: 79d71...d07 Ja, det er faktisk til god hjelp å få en slik reset på appetitten. Jeg ble forkjølet og hadde elendig matlyst akkurat da jeg startet vektnedgangen. Så spiste minimalt over noen dager. Etter hvert som matlysta kom tilbake så prøvde jeg å være bevisst på å spise til jeg var "usulten", ikke stappmett. Tror jeg fikk en god start der. Anonymkode: 99fb0...f3f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tar du noen medisin? Sånn diabetes sprøyter? Anonymkode: 827f0...6ee Diabetessprøyter? Insulin? Man går ikke ved i vekt av insulin Anonymkode: d157e...d4f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Diabetessprøyter? Insulin? Man går ikke ved i vekt av insulin Anonymkode: d157e...d4f Tenker sikkert på victoza eller hva det heter. Eller saxenda. For insulin går man ikke ned i vekt av nei, tvert imot. Anonymkode: 99fb0...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå