Gå til innhold

Flere med hengende/slapp hud i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..særlig under øynene ned mot kinnbenene.. tips til hva man kan gjøre med det? Er 40 år..

Anonymkode: 67ac7...f13

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

..særlig under øynene ned mot kinnbenene.. tips til hva man kan gjøre med det? Er 40 år..

Ikke dra i huden, kun tappe med fingertuppene......

Anonymkode: 91a09...417

Skrevet

Ultherapy + Differin til natta. 

Skrevet

Jeg bruker gua sha og hudolje. Synes det hjelper :) er også 40 og har ikke slik hengende hud.

Anonymkode: d7279...77c

Skrevet
Nattens rytter skrev (2 minutter siden):

What?? Say again.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er pris? Synes det var vanskelig å finne..

ts

Det er nokso dyrt i Noreg, men ein del klinikkar i Stockholm har no og då bra tilbod (i august kosta t.d. kombolift med Wonderlift og Ultherapy berre 3995 for dei som stod på maillista, dvs. sett ned med 10 000). 

https://www.bokadirekt.se/places/advanced-skin-care-20380

https://www.drtruedsson.no/ulthera

Skrevet

Prøv å finne andre ting enn utseendet å fokusere på. Jeg hadde en periode etter jeg fylte 40 år der jeg hadde lyst å gjøre noe med rynker og slapp hud. Jeg lengtet tilbake til 30-årene der både kropp og ansikt var naturlig fint og stramt. Men nå tenker jeg at det å bli eldre og se eldre ut er en del av livet. Hvis man begynner å fikse på ting vil det se unaturlig ut for de fleste av oss i Norge er omgitt av naturlig alderdom. 

Anonymkode: 8dd83...af5

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det går an å fjerne overskuddshud under øynene (kirurgisk) og ev fylle hulrom med fett.  Alt siger når vi blir eldre, sånn er det bare….

Anonymkode: 8683c...eaa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv å finne andre ting enn utseendet å fokusere på. Jeg hadde en periode etter jeg fylte 40 år der jeg hadde lyst å gjøre noe med rynker og slapp hud. Jeg lengtet tilbake til 30-årene der både kropp og ansikt var naturlig fint og stramt. Men nå tenker jeg at det å bli eldre og se eldre ut er en del av livet. Hvis man begynner å fikse på ting vil det se unaturlig ut for de fleste av oss i Norge er omgitt av naturlig alderdom. 

Enig. Jeg jobber kontinuerlig med å akseptere at jeg har fått skråhals, det ser jeg alle vi søsken har fått med årene.

Anonymkode: c3dad...9c2

• Liker 2
Skrevet
Nattens rytter skrev (På 18.11.2022 den 21.28):

Har du gjort den behandlingen? Ser veldig mange i Facebook grupper sol advarer mot det og sier det smelter ansiktsfettet man trenger med alderen, så man ser enda slappere og eldre ut

Anonymkode: e332a...eb9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2022 den 14.16):

Det var ikke det hun spurte om!!

Anonymkode: 5397a...7b6

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2022 den 14.16):

Jeg tror TS ønsker tips om f eks kremer og serum. Det er @Nattens ryttersom kommer trekkende med rådyre klinikkbehandlinger som må gjøres igjen og igjen livet ut. De fleste norske kvinner ønsker heldigvis ikke å bruke en månedslønn i året på å bekjempe naturlige aldringstegn. 

Anonymkode: dbe99...a13

• Liker 3
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var ikke det hun spurte om!!

Anonymkode: 5397a...7b6

Nei men vi trenger den påminnelsen. Det er sykt å ty til operasjoner og dyre behandlinger for å hindre normal menneskelighet. Jeg har perioder jeg føler jeg trenger disse behandlingene jeg også og setter pris på påminnelsen om hvor galt samfunnet er og at det ikke er oss det er noe galt med 

• Liker 2
Skrevet
  • Masse - og da mener jeg masse - fukt. Fuktspray, serum og så fuktspray igjen før fuktighetskrem. Det gir ikke varig "oppstramming" av slapp hud, men gjennomfuktet hud ser alltid fyldigere og fastere ut.
  • Dette serumet har gitt synlige resultater på hengende øvre øyelokk hos meg, de er mye mindre "hengete".. Finnes også som serum for hele ansiktet. 
  • Daglig ansiktsmassasje, evt. med gua sha. Får i gang blodsirkulasjonen, noe som gir litt av samme effekten som fukt. 
  • Begynn med retinol. Retion stimulerer produksjon av kollagen og elastan, som huden trenger for å holde seg spenstig. Det er imidlertid ikke noen quick-fix, det kan ta måneder før du ser resultater. 
  • Innta nok væske i løpet av dagen og få nok søvn. 
  • Liker 1
Skrevet

Ane Dahl Thorp er feiende flott hun med poser under øynene!

Anonymkode: e107a...0a1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2022 den 10.59):

Har du gjort den behandlingen? Ser veldig mange i Facebook grupper sol advarer mot det og sier det smelter ansiktsfettet man trenger med alderen, så man ser enda slappere og eldre ut

Nja, det er ikkje mi røynsle. Dersom du tykkjer det er dyrt, kan du kjøpa ei maskin frå Kina. 

https://www.alibaba.com/trade/search?IndexArea=product_en&CatId=&fsb=y&viewtype=&tab=all&SearchScene=&SearchText=Hifu

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 20.02):

Sover du mye på siden? Jeg får poser under øynene og slappere hud pga sidesoving.  Jeg bruker silikonpads (søk for eksempel på E-bay) og merker stor forskjell, om jeg hopper over noen dager så henger huden mye mer igjen.

Anonymkode: 99f14...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...