Drizzt Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 https://www.nettavisen.no/norsk-politikk/meningsmaling/arbeiderpartiet/studentmaling-ville-gjort-lysbakken-til-statsminister/s/5-95-764281 Det er veldig gledelig at færre og færre studenter vil stemme Ap. Men det er veldig skrekkelig at nesten 1 av 5 vil stemme SV. Det er de unge, fremtiden i Norge. Og de er venstrevridde. Det lover veldig, veldig dårlig for norsk fremtid. 1 1
Gjest Velvia Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Studenter har alltid vært røde med mindre de går på Norges Handelshøyskole eller BI. Mange "raddiser" som har endt opp i møblerte hjem på fine adresser
Drizzt Skrevet 18. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2022 Velvia skrev (1 time siden): Studenter har alltid vært røde med mindre de går på Norges Handelshøyskole eller BI. Mange "raddiser" som har endt opp i møblerte hjem på fine adresser Jeg kan ikke huske nesten 20% på SV iallefall. Men ja, det er enklere å være venstreekstremist når man er uten barn, jobb, egen bolig og har kun seg selv å tenke på. Da er man klar og villig til å ofre landet for å redde 0.000000000000001% av kloden. Så vokser man.
Maskinfører Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Sånn som elever hjernevaskes og indoktrineres så er jo ikke det noe rart glad jeg intet har skolegang og gjør som Jens Bjørnebo sa i motsetning til fornuftige mennesker brukte han hjernen til å tenke med dette ble uttalt på 1970 tallet en gang 🙂
AprilLudgate Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Hehe… Jeg er voksen, har barn og Livet AS og har alltid stemt SV. Tilogmed vært aktiv 😅🤷♀️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå