Gå til innhold

Hva tenker dere:Stemmer det at vi instinktivt vet når noen har følelser for oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sant eller ikke? Hva er din erfaring? Og er det lettere å innbille oss ting når vi selv er forelsket i en person...? Finner vi da det vi leter etter, tilsynelatende? Vil gjerne høre deres meninger om dette tema. Screenshot_20221118-190335_Facebook.thumb.jpg.e2bc5123dd71f764b90be01e49c31f14.jpg

Anonymkode: aea54...3fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konsensusen er vel at menn stort sett innbiller seg ting når de tror en kvinne er interessert. Ser ikke helt hvorfor det skulle være annerledes andre veien

Anonymkode: 926e8...02a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sant eller ikke? Hva er din erfaring? Og er det lettere å innbille oss ting når vi selv er forelsket i en person...? Finner vi da det vi leter etter, tilsynelatende? Vil gjerne høre deres meninger om dette tema. Screenshot_20221118-190335_Facebook.thumb.jpg.e2bc5123dd71f764b90be01e49c31f14.jpg

Nei, virkelig ikke. Har opplevd flere ganger at en mann har vært forelsket uten at jeg har hatt anelse.

Anonymkode: 0a8b2...bac

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg følte lenge at psykologen min var forelsket i meg, ja til og med elsket meg, men våget ikke å tro på det før vi ble litt for intime og han sa det. 

Anonymkode: 5f0b9...de2

• Hjerte 1
Skrevet

Nei stoler ikke på egen mage følelse der nei. 

Anonymkode: 724c4...6b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg følte lenge at psykologen min var forelsket i meg, ja til og med elsket meg, men våget ikke å tro på det før vi ble litt for intime og han sa det. 

Oi, det var litt spesielt! Ble dere et par ? (for det er vel ikke helt lovlig? 😏) hvordan merket du at han hadde følelser for deg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, virkelig ikke. Har opplevd flere ganger at en mann har vært forelsket uten at jeg har hatt anelse.

Anonymkode: 0a8b2...bac

Ja jeg og, men har du også hatt rett noen ganger hvis du har trodd noen har vært interessert? 😊 

Skrevet

Nope.

Anonymkode: 6d199...eb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke lovlig og heller ikke bra for deg.

Anonymkode: 6d199...eb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oi, det var litt spesielt! Ble dere et par ? (for det er vel ikke helt lovlig? 😏) hvordan merket du at han hadde følelser for deg? 

Til å begynne med var det jo bare en følelse, det var måten han så på meg på. Snakket til meg og omfanget av engasjementet han la i meg.  Etter hvert begynte han å holde rundt meg og så eskalerte det derfra. Vi hadde ikke et forhold på utsiden av terapirommet som det var veldig forvirrende. Men ja, han innrømmet følelser for meg. Lovlig, nei det er det nok ikke, men jeg ikke ikke ha vært det foruten. Han ga meg mange fine stunder.

Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Det er mer riktig å si at vi instinktivt feilkobler når vi selv har følelser for noen. I ettertid er det lett å se alle tegnene på at han ikke var interessert.

Skrevet
PanteneProVVV skrev (1 minutt siden):

Det er mer riktig å si at vi instinktivt feilkobler når vi selv har følelser for noen. I ettertid er det lett å se alle tegnene på at han ikke var interessert.

Så sant.

Anonymkode: 6d469...7fc

• Liker 1
Skrevet
PanteneProVVV skrev (27 minutter siden):

Ja. Jeg innser det akkurat nå. Det er vondt. 

Anonymkode: 9c393...b4b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke for meg i hvert fall. Jeg har flere ganger hatt sterke følelser, men ikke trodd at de var gjengjeldt. 

Flere år senere har jeg fått vite at de var interesserte i meg og, men da var det for sent. 

Blir faktisk ganske irritert når jeg tenker på det.

Anonymkode: 19351...910

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...