AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Jeg er helt elendig til å bli kjent med nye mennesker! Føler alle andre er så sprudlende, har masse energi, bare skravler i vei om det meste. De finner tonen fort og samtalen bare flyter. Jeg føler jeg bli så rolig, så usynlig, tar liten plass. Snakker, men syns det er vanskelig å si så mye. Stiller gjerne spørsmål og er interessert, men vanskelig å finne på noe bra å si likevel. Blir så påpasselig på hva jeg sier. Er så redd for å mene feil, at jeg ikke mener noe. Kan bli så stressa av å framstå ok at jeg ikke får helt med meg hva den andre mener/sier. Så trekker jeg meg fort unna, for syns det er så ukomfortalt og føler andre ikke vil være med meg, men er det for hyggelighetsskyld. Hvordan er du i møte med andre? Hva tenker du om de som sier mindre, ikke er så energiske og ler høyt? Anonymkode: ee282...b1b
Tomas77 Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Tenker det er en veldig normal måte å framstå på. Du høres helt normal ut men overtenker kanskje en del rundt hva andre tror. Det finnes jo ikke noe mer irriterende enn folk man knapt kjenner som ler høyt av egne vitser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå