Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

37 år gammel mann, som enkelte dager er veldig positiv og flørtete, men han andre dager ikke en gang gidder å svare på mine meldinger når jeg hir han kompliment. Han sendte bilde av ny sveis og jeg skrev at han er kjekk, dette gadd han ikke å svare på. Er ikke første gangen det skjer. Jeg kjenner allerede nå etter 5 måneder at jeg er lei. Har tatt det opp, han mener at det er jeg som er opp og ned. Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre. Er dette noe å slå opp over? Burde jeg bare overse det og fokusere på det positive?

mvh

En kvinne som trenger litt råd

Anonymkode: ff8ce...27b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja fy fan, gidder han ikke å si takk når du kommenterer sveisen? Drittfyr. Dessuten er slik av og på interesse fra han klassisk tegn på at han er gift el.l. 

Anonymkode: 9af60...c23

• Liker 3
Skrevet

Holder på med en som er lik. Svarer bare ok hvis jeg har skrevet en lang melding med svar på et spørsmål og runder av med et kyssetegn og at jeg savner han, og svarer ikke på noen meldinger om det ikke er et spørsmål der. 

Plager meg mer og mer også så vurderer å dumpe han. Jeg vil ha en varm og god mann som klarer å uttrykke følelser 

Anonymkode: 8c76d...919

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja fy fan, gidder han ikke å si takk når du kommenterer sveisen? Drittfyr. Dessuten er slik av og på interesse fra han klassisk tegn på at han er gift el.l. 

Hehe, nei gift er han ikke akkurat det vet jeg :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Holder på med en som er lik. Svarer bare ok hvis jeg har skrevet en lang melding med svar på et spørsmål og runder av med et kyssetegn og at jeg savner han, og svarer ikke på noen meldinger om det ikke er et spørsmål der. 

Plager meg mer og mer også så vurderer å dumpe han. Jeg vil ha en varm og god mann som klarer å uttrykke følelser 

Hmm, så kjipt altså :( Han kan av og til sende et kyssetegn, men så er det rett tilbake til tørre meldinger liksom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hehe, nei gift er han ikke akkurat det vet jeg :)

Men bor han for seg selv? Da har han andre damer.....

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

SI DET TIL HAN DA

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men bor han for seg selv? Da har han andre damer.....

Ja, det gjør han. Og det er litt det jeg er redd for, at han bare bruker meg mens han venter på noe bedre :( 

SI DET TIL HAN DA

Meg? Jeg har tatt det opp med han flere ganger.

Skrevet

Har du ikke dumpet han enda? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det gjør han. Og det er litt det jeg er redd for, at han bare bruker meg mens han venter på noe bedre :( 

Meg? Jeg har tatt det opp med han flere ganger.

Du får"spionere" litt da på han humre humre..eller kontakte han og si at du står utenfor døra hans.....lol 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du ikke dumpet han enda? 

Nei, jeg har ikke det da det er mye annet som er positivt med han og jeg liker han. Det er bare dette som plager meg, og det virker ikke som han selv helt ser problemet.

Skrevet

Nei, jeg har ikke det da det er mye annet som er positivt med han og jeg liker han. Det er bare dette som plager meg, og det virker ikke som han selv helt ser problemet.

Du får ikke en slik mann til å forandre seg. "A leopard don't change their spots"

• Nyttig 1
Skrevet

Du er lei etter 5 mnd. Selvsagt er han ikke noe å satse på for deg.

Anonymkode: 4f841...780

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du er lei etter 5 mnd. Selvsagt er han ikke noe å satse på for deg.

Anonymkode: 4f841...780

Ja, akkurat denne oppførselen er jeg lei av. Får se om jeg tar det opp med han en gang til og legger til at jeg revurderer forholdet da.

Skrevet

Er eneste problemet meldinger? Kommuniserer han greit muntlig? Er han grei og omtenksom når dere er sammen?

Anonymkode: 78f26...630

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er eneste problemet meldinger? Kommuniserer han greit muntlig? Er han grei og omtenksom når dere er sammen?

Anonymkode: 78f26...630

Det er ok ellers ja. Derfor har jeg ikke dumpet han.

Skrevet

Det er ikke alle som liker å skrive så mange meldinger og slikt. Hvis han kommuniserer greit ellers, så ser jeg ikke problemet. Da er det nok heller din irritasjon som er er problem, for da kan det virke som du leter etter negative ting ved han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

37 år gammel mann, som enkelte dager er veldig positiv og flørtete, men han andre dager ikke en gang gidder å svare på mine meldinger når jeg hir han kompliment. Han sendte bilde av ny sveis og jeg skrev at han er kjekk, dette gadd han ikke å svare på. Er ikke første gangen det skjer. Jeg kjenner allerede nå etter 5 måneder at jeg er lei. Har tatt det opp, han mener at det er jeg som er opp og ned. Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre. Er dette noe å slå opp over? Burde jeg bare overse det og fokusere på det positive?

mvh

En kvinne som trenger litt råd

Dette ville jeg absolutt ikke satset på. En følelsesmessig ustabil person er svært slitsomt å være sammen med, man går konstant og analyserer vedkommende/sinnsstemningen. Det at han attpåtil sier at det er du som er opp og ned, når det i realiteten er han som er det blir for meg et neonrødt flagg!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ok ellers ja. Derfor har jeg ikke dumpet han.

Han høres ut som han er humørsyk  evnt periodevis emosjonelt utilgjengelig . Ikke noe å satse på , med mindre det er sånn du ønsker å ha det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg vil ha en varm og god mann som klarer å uttrykke følelser 

Hm, finnes det? Hilsen mann.

Anonymkode: 628be...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...