AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Vi har hatt et forhold i over 2 år nå, han har underveis i forhold innrømmet at han har fått følelser for meg og vært villig til å avslutte det forholdet han er i nå og satse videre på oss. Han har to voksne barn og gnisten i forholdet tok slutt for flere år siden ifølge han selv. Jeg har vært veldig usikker og gitt uttrykk for at jeg bare vil forsette å ha det koselig sammen og selvfølgelig ha sex når vi møtes. Vi har hatt ubeskyttet sex et par ganger de siste gangene, eller det vil si han har hoppet av i svingen. Jeg skulle hatt mensen for snart 1 mnd siden(drøyet med å teste meg fordi jeg var så nervøs) og valgte å ta en test i går som lyste positiv. Tankene mine er litt overalt, samtidig som jeg har lyst på barn, jeg eier mitt eget sted og jeg er i jobb. Men jeg vil også ha en pappa som er tilstede for barnet mitt og jeg skjønner jo om han er helt ferdig med små barn. Jeg har sendt han melding og spurt om vi kan møtes og han hadde mulighet først på søndag. Har ikke lyst å bare slenge testen foran han på bordet heller og begynne å gråte. Anonymkode: 905bb...821 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 18. november 2022 Umulig å ha barn med en så gammel mann. Det beste er abort. Og så sier du fra til kona. Anonymkode: 63e32...ece 50 14
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Her må du nok regne med å bli alenemor 😕 Jeg var 24 da jeg sto i en lignende situasjon. Har aldri angrer et sekund på at jeg beholdt barnet ❤️❤️ Anonymkode: fe72a...4a5 22 23 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Hold deg inne i 3 dager. Anonymkode: f1564...d21 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Jeg hadde ikke nølt med å ta abort. Anonymkode: d545a...dd2 20 7
Hakadaki Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Huff, for en vanskelig situasjon. Jeg skal ikke bruke mye tid på å skrive det åpenbare, men å inngå forhold med gifte menn vil som oftest bare føre med seg sorg, for alle involverte. Vern om deg selv så godt du kan. Med det sagt; Støtter deg i at du må snakke med han ansikt til ansikt om dette. Det kan være at han får kalde føtter og ikke ønsker barnet til verden. Uavhengig av hva han måtte føle så skal du vite at svært få angrer på at de beholder barnet, men valget er helt opp til deg. 4 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her må du nok regne med å bli alenemor 😕 Jeg var 24 da jeg sto i en lignende situasjon. Har aldri angrer et sekund på at jeg beholdt barnet ❤️❤️ Anonymkode: fe72a...4a5 Tipper nok du blir alenemor, ja. Ikke at det er umulig eller nødvendigvis veldig negativt, men du bør ha null forventninger til at barnefar vil bidra, annet enn at du (NAV) kan tvinge ham til å betale bidrag. Hvis han hadde ønsket å forlate kona si, hadde han gjort det for lenge siden. Han har lekt med deg i to år. Fint for ham å ha sex med en mye yngre kvinne, sikkert. Men her kommer ulempene fram, dessverre. Anonymkode: 11214...9be 31 3
Supersmurf Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 Jeg tenker at du enten må belage deg på å bli alenemor eller ta abort.. Bare du kan ta avgjørelsen for hva som er riktig for deg. Har du en god venninne du kan snakke med? 13
Gjest theTitanic Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi har hatt et forhold i over 2 år nå, han har underveis i forhold innrømmet at han har fått følelser for meg og vært villig til å avslutte det forholdet han er i nå og satse videre på oss. Han har to voksne barn og gnisten i forholdet tok slutt for flere år siden ifølge han selv. Jeg har vært veldig usikker og gitt uttrykk for at jeg bare vil forsette å ha det koselig sammen og selvfølgelig ha sex når vi møtes. Vi har hatt ubeskyttet sex et par ganger de siste gangene, eller det vil si han har hoppet av i svingen. Jeg skulle hatt mensen for snart 1 mnd siden(drøyet med å teste meg fordi jeg var så nervøs) og valgte å ta en test i går som lyste positiv. Tankene mine er litt overalt, samtidig som jeg har lyst på barn, jeg eier mitt eget sted og jeg er i jobb. Men jeg vil også ha en pappa som er tilstede for barnet mitt og jeg skjønner jo om han er helt ferdig med små barn. Jeg har sendt han melding og spurt om vi kan møtes og han hadde mulighet først på søndag. Har ikke lyst å bare slenge testen foran han på bordet heller og begynne å gråte. Anonymkode: 905bb...821 Hadde han villet skille seg fra kona så hadde det skjedd for lenge siden. = sorry mac, du har blitt lurt.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 Supersmurf skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at du enten må belage deg på å bli alenemor eller ta abort.. Bare du kan ta avgjørelsen for hva som er riktig for deg. Har du en god venninne du kan snakke med? Det er ingen som vet om forholdet vårt, så nei, jeg har egentlig ikke det. Men kanskje jeg bare må ta steget og fortelle noen om det for å få litt støtte. Jeg aner jo ikke hvordan han vil reagere, og som sagt, jeg skjønner veldig godt at han ikke er klar for et barn nå. Anonymkode: 905bb...821 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 Og her, folkens, ser dere én av mange grunner til at utroskap aldri er harmløst. Man kan ikke regne med at elskerinnen tar abort. Dette barnet får rett til å arve sin far og kan gjøre livet meget komplisert for resten av familien. Anonymkode: 8c8cf...2e9 32 11
Supersmurf Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ingen som vet om forholdet vårt, så nei, jeg har egentlig ikke det. Men kanskje jeg bare må ta steget og fortelle noen om det for å få litt støtte. Jeg aner jo ikke hvordan han vil reagere, og som sagt, jeg skjønner veldig godt at han ikke er klar for et barn nå. Anonymkode: 905bb...821 Det er noe som heter amathea. Der kan man ta kontakt og få snakket med noen. Aner ikke om det er bra eller ikke, men da snakker man med noen som du ikke kjenner, og som har taushetsplikt. Endret 18. november 2022 av Supersmurf 4 1 4
Eva-Lena Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 Athena Catalina skrev (13 minutter siden): Dette får du ordne opp i selv, null sympati fra meg. Du er like umoralsk som han som er utro mot sin kone, har ingenting til overs for mennesker som dere, bare synd det er et uskyldig barn som muligens blir født om du ikke velger abort da. Får ikke vært mer enig. Har så lite til overs for sånne som ts og denne såkalte barnefar. 10 2
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 hat gjengen er i gang på kg ser jeg. Men for å være konstruktiv ts. Først må du fortelle barnefaren hvordan situasjonen er. Ikke ta sorgene på forskudd. Se hvordan han reagere. Han må jo skjønne at dette kan skje når man har ubeskyttet sex???? Så er spørsmålet hvordan han stiller seg? Prøv det først ikke ta noe avgjørelse fra eller til enda. Ta det opp med han på søndag. Lykke til masse. 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 Eva-Lena skrev (4 minutter siden): Får ikke vært mer enig. Har så lite til overs for sånne som ts og denne såkalte barnefar. Vel, nå er det mannen som er i et forhold og han som faktisk er utro. At det ikke er helt moralsk innafor tror jeg TS vet selv, og kritikk for dette er ikke hva hun trenger nå. Kjære Ts, dette høres sykt kjip ut. Siden du ventet en stund er du vel en 8 uker ++ på vei. Du må nok regne med å bli alenemor, men det kan gå helt fint det også. Det er jo ingen av oss som kan forutse hva mannen sier, men det kan jo være han skiller seg for å bli hos deg og barnet. På hjemmebane blir det nok et helvete for han om du beholder, men det får han bare stå i. Masse lykke til med avgjørelsen. Man angrer ikke på et barn😊 Anonymkode: 1f4b9...9a0 5 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 Det som er viktig å tenke på er barnet. Barnets far vil være 74/75 år når hen fyller 20 år. Mulighet for tidlig død, sykdommer og skavanker er der. Det andre du bør tenke på er at barnet vil ha halvsøsken som er betraktelig eldre og kanskje ikke vil se hen en gang. Det tredje handler om arv. Det er ikke sikkert barnet ditt blir særlig populær når hen i tillegg til å være resultat av utroskap også har rett på å arve sin far, på linje med de andre halvsøsknene. Det kan være alt dette går kjempebra, men det er ting å tenke over. Anbefaler å snakke med noen, feks fastlege eller amathea. Anonymkode: eca5c...971 16 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 Hvis du oppgir han som far så får vel kona vite det eller? Anonymkode: 9b091...ec7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du oppgir han som far så får vel kona vite det eller? Anonymkode: 9b091...ec7 Ikke nødvendigvis. Han kan jo betale barnebidrag og treffe Barnet i skjul. Det kan gå noen år, men blir nok oppdaget før eller siden... Anonymkode: 1f4b9...9a0 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #19 Skrevet 18. november 2022 Gjør det som føles best for deg, slutt å ta råd fra randoms på nettet om din fremtid. Anonymkode: e1599...042 5 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #20 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi har hatt et forhold i over 2 år nå, han har underveis i forhold innrømmet at han har fått følelser for meg og vært villig til å avslutte det forholdet han er i nå og satse videre på oss. Han har to voksne barn og gnisten i forholdet tok slutt for flere år siden ifølge han selv. Jeg har vært veldig usikker og gitt uttrykk for at jeg bare vil forsette å ha det koselig sammen og selvfølgelig ha sex når vi møtes. Vi har hatt ubeskyttet sex et par ganger de siste gangene, eller det vil si han har hoppet av i svingen. Jeg skulle hatt mensen for snart 1 mnd siden(drøyet med å teste meg fordi jeg var så nervøs) og valgte å ta en test i går som lyste positiv. Tankene mine er litt overalt, samtidig som jeg har lyst på barn, jeg eier mitt eget sted og jeg er i jobb. Men jeg vil også ha en pappa som er tilstede for barnet mitt og jeg skjønner jo om han er helt ferdig med små barn. Jeg har sendt han melding og spurt om vi kan møtes og han hadde mulighet først på søndag. Har ikke lyst å bare slenge testen foran han på bordet heller og begynne å gråte. Anonymkode: 905bb...821 Du får se hvordan han reagerer når du forteller han nyheten. Er han da enda villig til å gå fra kona?? Hvis ikke, så kommer han aldri til å gjøre det for deg. Men husk da, what comes aroung goes around. Anonymkode: adf2d...690 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå