Gå til innhold

Pervers eller kompliment?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært lenge i et kjedelig forhold uten noe seksualitet i siste året er jeg på dating igjen. Møter en kar siden 2 måneder, sees av og til og har god sex. Får ofte meldinger om at han er veldig hard nå. Jeg tenker bare «æh takk for informasjon liksom». Lurer på om det en normal oppførsel og ment som kompliment eller om han er pervers? Vi er 35/36år gammel, trodde det var noe tenåringer skriver, men muligens jeg er bare ikke vant til det fra før…

Anonymkode: b4d40...e22

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han forteller deg at han er kåt og tenker på. Altså er du inn noe ham bruker til sex. Alle som har sex er perverse inkludert deg selv.

Anonymkode: 17bdd...910

Skrevet

Jeg skriver til min mann at jeg blir våt av å tenke på han. Han tar det akkurat som det er ment som, nemlig et kompliment. 

Hilsen voksen kvinne. 

Anonymkode: 6962d...d19

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Pervers og dum.

Anonymkode: f7074...8fe

• Liker 6
Skrevet

Fjortis.

Anonymkode: 1dac1...9f4

• Liker 3
Skrevet

Ville tenkt han sender den til 20 andre også 

Anonymkode: a3666...458

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Syns det var litt søtt jeg, forteller at han liker deg godt

Anonymkode: 7518c...58f

• Liker 2
Skrevet

primitiv, enkel og uinteressant

Anonymkode: 9fdee...4a8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg hadde tatt det som et kompliment :) 

Skrevet

Jeg er ikke komfortabel med å få sånne meldinger i en datingperiode. Det er litt kleint😬

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker de damene som syntes dette er æsj aldri har møtt eller vært med en kar som virkelig gjør dem våte i sprekken!

Stakkars 😂

Anonymkode: 01b74...5ba

• Hjerte 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tenker de damene som syntes dette er æsj aldri har møtt eller vært med en kar som virkelig gjør dem våte i sprekken!

Stakkars 😂

Anonymkode: 01b74...5ba

Det har jeg :) han ene sendte faktisk et nakent bilde en gang, men det føltes likevel veldig ukomfortabelt. Jeg liker å se folk, snakke med dem, ta på dem. Meldinger er litt sånn jaha? Javel? Whats the point?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I min bok så er ikke "jeg er hard" en pervers uttalelse. Skal mye mer til enn det. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Etter å ha vært lenge i et kjedelig forhold uten noe seksualitet i siste året er jeg på dating igjen. Møter en kar siden 2 måneder, sees av og til og har god sex. Får ofte meldinger om at han er veldig hard nå. Jeg tenker bare «æh takk for informasjon liksom». Lurer på om det en normal oppførsel og ment som kompliment eller om han er pervers? Vi er 35/36år gammel, trodde det var noe tenåringer skriver, men muligens jeg er bare ikke vant til det fra før…

Anonymkode: b4d40...e22

Jeg lurer på det samme. Syns bare det er vulgært. Og menn eldre enn dere kan finne på å skrive det ja. Ikke noe nytt det der. 

Anonymkode: c3853...a2e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Syns det var litt søtt jeg, forteller at han liker deg godt

Anonymkode: 7518c...58f

Niks fwb kan si det samme og han liker meg ikke godt. Så den tror jeg ikke på. 

• Liker 2
Skrevet

Han står vel til tjeneste....

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det kommer an på om det er det eneste han snakker om, eller om han også melder deg om andre ting. Om han kun melder deg når han er hard, forstår jeg at det er uinteressant så lenge ikke deres relasjon kun handler om sex.

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere bare ses av og til for sex, så er jo sexmeldinger greit.  Men liker du ikke meldingene han sender, fungerer det jo ikke.

Noen menn klarer gjøre deg kåt, eller bare litt glad for oppmerksomheten. De fleste vil gi motsatt reaksjon, så her må man bare møte rette som KAN flørte slik DU liker.

Er det seriøs dating du er ute etter, vil du ikke høre han er hard helt ut av det blå.... 

Du må jo date en fyr med nok sosiale antenner til å forstå når det passer og ikke. Og de fleste meldingene bør jo være noe annet enn sex...

Anonymkode: 6b6d8...2c2

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (22 minutter siden):

Han står vel til tjeneste....

Der har du svaret. Han står til tjeneste hvis du skulle ha ett svakt øyeblikk og si ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...