Maskinfører Skrevet 19. november 2022 #21 Skrevet 19. november 2022 Hadde ikke gått på julebord om vi måtte betale selv (serveres god mat i lokalene til onkel på hans regning) 🙂
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #22 Skrevet 19. november 2022 Einus skrev (På 18.11.2022 den 18.29): Jeg skal ha julebord i garasjen for Norsk Land Cruiser Klubb og da må hver og en betale 250;- som inkl en tallerken Julemat og en halv liter brus, og så ordner jeg potetgull og annet snacks. Det gleder jeg meg virkelig til. Hva med alkohol? Anonymkode: 1ded4...203
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #23 Skrevet 19. november 2022 Som offentlig ansatt, så forventes det ikke at noe dekkes av arbeidsgiver. Skattebetaleres penger skal ikke brukes på julebord til offentlige ansatte. Anonymkode: b7533...299 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #24 Skrevet 19. november 2022 Med den gjengen jeg jobber med nå: 0. Ville ikke gått om jeg fikk betalt en gang. Bruker mer enn nok av tida mi på dem allerede forrige jobben kunne jeg betalt nesten hva som helst. Anonymkode: e44b9...b3a
Hmmmmmm Skrevet 19. november 2022 #25 Skrevet 19. november 2022 Gidder ikke å bruke penger på slikt. Er det ikke gratis, så blir jeg hjemme
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #26 Skrevet 20. november 2022 Hos oss får vi mat, med et par glass vin til maten om ønskelig, også får vi et par bonger til baren. Utover det må vi betale drikke resten av kvelden selv. Vi er en så god gjeng på avdelingen at jeg koser meg godt i sosialt selskap med dem, og jeg hadde fint betalt 3-400 kroner for middag og vin, og droppet bongene. Drikke i baren mener jeg er uansett noen folk kan betale selv, da det er så store variasjoner i forbruket/kostnaden der. Det er i grunn rimelig gavmildt da jeg jobber i det offentlige. For oss er det en direkte følge av at vi har spart inn en relativt stor post på budsjettet som vi har omfordelt noe av til å gå til julebord. Tidligere jobbet jeg i en privat bedrift, der var rubbel og bit betalt, og julebordet var også med følge. Men da var det ikke samme åpenhet om økonomien, men når regnskap osv. ble publisert på Proff så vi jo at det var ingen ledere eller eiere der som led noe nød, for å si det mildt. Anonymkode: b1e94...2a0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #27 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Som offentlig ansatt, så forventes det ikke at noe dekkes av arbeidsgiver. Skattebetaleres penger skal ikke brukes på julebord til offentlige ansatte. Anonymkode: b7533...299 Kommer an på om man jobber i kommune eller stat, det. Jeg jobber i staten og betaler ingenting for julebord. Anonymkode: 3149a...ab7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #28 Skrevet 20. november 2022 0,- Vi får dekket alt av jobben, og selv da vil jeg ikke bli med. Den tiden vil jeg bruke på venner og familie. Anonymkode: 551cc...914
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #29 Skrevet 20. november 2022 Har jobbet både i det private og det offentlige, julebord har alltid vært kjempehyggelig å delta på. Godt arbeidsmiljø spiller jo inn her. Har aldri måtte betale selv (utover alkohol utenom det som serveres til maten), men hadde gladelig betalt også det det koster om ingenting var dekket. Anonymkode: 3149a...ab7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #30 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 0,- Vi får dekket alt av jobben, og selv da vil jeg ikke bli med. Den tiden vil jeg bruke på venner og familie. Anonymkode: 551cc...914 Det er en kveld i året...? Anonymkode: 3149a...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå