Gå til innhold

Far er skuffet fordi jeg er gravid med enda en datter,noe jeg skjønner,men hjelper det og være så sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen venter vårt 3 barn, han håpet veldig på gutt nå, noe jeg har full forstårelse for ,men vi var på ultralyd i formiddag og fikk vite at det var ei jente, pappa reiste seg opp og gitt , han dro hjem og er fortsatt veldig sur.

Jentene vi har fra før er 7 og snart 3 og de er veldig glad i pappan og han forguder de, skjønner jo han er lei seg, skuffet og slik,men må vel gå an og ta seg sammen, viktigere at barnet er frisk tenker jeg og begge 2 har lyst på flere så kan jo komme en gutt etterhvert, vi vil ha 5.

Tror du dette går over? han skal selvsagt få surmule idag, det går helt greit , da barna er med besteforeldrene på hytta til imorgen ettermiddag,men håper han er i bedre humør da

Anonymkode: 160e6...566

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil gå seg til. 

Anonymkode: 4bd5f...e2a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er ikke greit at en voksen person velger å være sur fordi han får et barn som han anser av «feil» kjønn. Så kan man jo stille seg spørsmålet om han er egnet til å oppdra barn, om han oppriktig tror jentetiss eller gutteting er avgjørende for noe som helst ved et barns liv, personlighet og interesser - utover om en er i stand til å tisse stående?

Anonymkode: 302bb...48f

• Liker 41
  • Nyttig 7
Skrevet

Jaja, han er hvertfall tydelig på hva han (ikke) ønsker seg. Går vel over en dag, men jeg ville blitt ganske såret over en slik reaksjon, føles umodent og egosentrisk. (Jeg er mamma selv, de er tenåringer nå)

Anonymkode: 93573...b2e

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Tusen takk for svar

Nei er ikke spesielt koslig,men lar han bare drive med sitt idag, game og drikke øl, så kommer han nok etterhvert

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ei bekjent som ble kjempeskuffet da nr 3 viste seg å være gutt nummer 3. Mannen hennes gav henne ett døgn og surmule på, før han ba henne om å ta seg sammen. Jeg skjønner at både kvinner og menn kan ønske seg begge kjønn, og at man umiddelbart kan bli litt lei seg hvis barn nummer 3 er samme kjønn som de to første.  Men det må man komme over i løpet av kort tid. 

Anonymkode: ab8e0...54b

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk for svar

Nei er ikke spesielt koslig,men lar han bare drive med sitt idag, game og drikke øl, så kommer han nok etterhvert

Du tuller nå?

Anonymkode: 00b07...d42

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du tuller nå?

Anonymkode: 00b07...d42

Nei. Jeg orker ikke hans dårlig humør og ser heller filmer eller en serie da ,så gjør han som han vil

• Hjerte 1
Skrevet

Du skjønner at han er skuffet og lei seg?? Det finnes da grenser for hva man kan forstå seg i hjel på. Og dette er èn av tingene. Alvorlig talt. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

"Tror du dette går over?"

Det er du som kjenner mannen din, pleier han å reagerer på en så barnslig måte til andre ting og bli blid igjen etterpå, så er det vel svaret ditt. 

Det er lov å bli skuffa, men den oppførselen der hadde ikke jeg tolerert. 

Anonymkode: 6a267...6fd

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For en drittsekk! Idet dere begge får vite at du bærer et velskapt jentebarn velger han å reise seg opp og gå i skuffelse?! Og fyren skal sitte og drukne sine sorger i gaming og øl i kveld? Og du ønsker FLERE barn med ham?!

Anonymkode: 31d74...111

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet

Vi er jo alle mennesker og det går an å ønske seg noe...og bli lei seg om det ikke skjer. Jeg forstår at mannen har sett for seg gutt etter 2 jenter og at han ble skuffet da han innså at det vil ikke skje. Det vil gå seg til og selvsagt skal han elske alle barna sine. Jeg har selv 3 gutter og jeg har sett for meg jente tredje gangen. Men livet går videre,han er 6 år nå. 

Anonymkode: 4bd5f...e2a

• Liker 1
Skrevet

Kvinneguiden et full av kvinner som er skuffet over at barnet i magen er en gutt. Hvorfor er det da ikke greit når mannen viser samme reaksjon? Da er han plutselig en «drittsekk». 
Alle vet jo at denne skuffelsen går over. Gi mannen litt tid så kommer han nok over det. 

Anonymkode: 6d812...845

• Liker 17
Skrevet

Troll 😅🎅🏻

Anonymkode: 95a39...dab

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ingen barn

Anonymkode: 33619...02d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han visste vel før du ble gravid at man ikke kan bestemme kjønnet?

Anonymkode: 49911...eb5

• Liker 3
Skrevet

Det er jo HANS jente-svømmere som kommer frem. Guttesvømmere er sprintere, jentene er maraton. Han får få gutte-svømmerne til å få gang på det da. Ha sex oftere ved eggløsning. Eller godta det han får 

Anonymkode: 692d4...bb0

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei, det er ikke greit at en voksen person velger å være sur fordi han får et barn som han anser av «feil» kjønn. Så kan man jo stille seg spørsmålet om han er egnet til å oppdra barn, om han oppriktig tror jentetiss eller gutteting er avgjørende for noe som helst ved et barns liv, personlighet og interesser - utover om en er i stand til å tisse stående?

Anonymkode: 302bb...48f

Herregud. Hvor mange tråder er det ikke laget av damer som er skuffet over "enda en gutt". Man blir ikke noen dårlig forelder av den grunn. Det er lov å kjenne på skuffelse og det går over. 

Anonymkode: e49a5...25d

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...