Gå til innhold

Satyriasis eller bare glad i sex..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iflg SNL er «satyriasis unormalt sterke seksuelle lyster og behov hos menn». 
«En satyriasis er den mannlige utgaven av nymfomani som er en betegnelse av unormalt sterke seksuelle lyster og behov hos kvinner».

Selv er jeg nok en kvinne med stort behov for sex, men ikke nymfoman slik det beskrives. 

Hvor går grensen og når vet man at man er, misforstå meg rett, «utsatt» for en Satyriasis eller at det er en mann med et stort behov for sex? 

En jeg kun har hatt et seksuelt forhold til tok kontakt igjen for et års tid siden og ville treffes. ( Vi har holdt på litt til og fra i en 10 års tid)  Vi har alltid hatt god seksuell kjemi så etter noen runder med meg selv så møtte jeg han. Det har blitt et par tre møter til etter den første. 
Han er den som tar initiativ til treff, han sender mld først og er den som er mest «på» for å treffes. Sexen er god og min kropp trives med hans kropp. Men.. han er så kåt at han virker utav kontroll til tider. Kan jeg ikke eller orker jeg ikke å treffe han, så får jeg bilder og videoer av at han  holder på med seg selv. Han skriver og sier alt han vil gjøre med meg og hva han drømmer om å gjøre. Ila de årene jeg har kjent han har jeg tenkt på han som en med stort behov for sex, men jeg syns dette behovet har eskalert så mye etter han tok kontakt sist. Han har blitt så mye mer seksuell og mer intens. Under  siste treff var han så opphisset og kåt at det ble litt turn off for meg.. jeg vet ikke hvorfor.  

Vi kan aldri bli et par, så det er ingen forelskelse eller følelser i bildet bare sp det er sagt. 

Anonymkode: 5cd22...0ee

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver høres egentlig bare ut som en hvilken som helst kåt , noe desperat mann, som ser deg som en pulegjenstand (ikke kjærestemateriale) 

Anonymkode: cefa7...59e

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du bruker tid på å gruble over utdaterte "diagnoser" fra middelalderen. Disse oppsto i en tid hvor sex ble ansett som umoralsk, og uønsket utover barneproduksjon, og er ansett som kuriosa i dag. Blir litt som å lage et innlegg av typen "Jeg dyttet venninna mi ut fra brygga for å sjekke om hun var en heks, og hun sank ikke. Bør jeg brenne henne på bål, eller drepe henne ved å skille hodet fra kroppen?"

I dag er vi litt mer oppdatert, og kaller det eventuelt sexavhengighet, og som alle andre avhengigheter er det først et problem når det er overtar alt fokus i livet ditt, og adferden/objektet blir prioritert foran normale og nødvendige ting som søvn, arbeid eller nære relasjoner. 

Anonymkode: 5d264...ac5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...