Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble skilt fra mannen min for 5 år siden og vi har tre barn sammen. Var inne på mailen her om dagen og da stod det nederst på en mail fra Kiwi at Trumf saldoen min var på nesten 7000kr. Tenkte at det var en gledelig overraskelse i disse dager at det var så mye utestående og logget inn for å se. Fikk ikke logget inn fordi eksmannen min opprettet kontoen i sin tid og vi har hatt hvert vårt kort. Ringte han og spurte om vi ikke skulle tatt det ut nå før jul og delt det eller brukt det på julegavene til barna. Det ville han ikke, og mente at det var hans penger siden det er hans trumf. Jeg mener jo at det er mine penger også fordi alt jeg har handlet til meg og barna har blitt registrert der de siste årene. Ja jeg burde sjekket og fått min egen konto, men har vært så vant til å bruke kortet mens vi var gift og trodde egentlig at det gikk på bankkortet som betalte og ikke selve kontoen på Trumf. Nei, det er ikke noe big deal men jeg syns det er så smålig av han. Han tjener mye bedre enn meg, akkurat bygd seg ny hytte og har generelt veldig god økonomi mens for meg er 3500 mye penger. Han er også advokat og begynte med de paragrafene sine i en melding senere. Hva hadde dere tenkt?

Anonymkode: 5dc2d...c80

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du rett og slett ta på din egen tabbekvote. Opprett din egen trumfkonto nå og glem hele greia.

Anonymkode: e7af1...edb

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville skrevet en lang melding og kjeftet han huden full, sånn at jeg hadde fått ut all dritt og så slettet alt før jeg sendte kun;   Ok :) 

Ikke vis at du synes han er smålig og gjerrig. Pengene hadde vært bra å ha men de er ikke verdt å synke til hans nivå.

Anonymkode: d9860...f4e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...