AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Mannen min er av og til på ferie langt vekk for å se sin familie, vi har vært sammen mange år...ikke spør han meg om å bli med heller men......det som er merkelig, er at av og til går det maaaange dager før han gir lyd fra seg....er dette "normalt"? Er han utro? Vi har kranglet litt i det siste, men.....kanskje jeg ikke er den rette for han...? Ikke vits å spørre han, da alle kan lyve om alt.....innspill? Anonymkode: 3d026...0a0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Kjenner du familien? Kan du ikke snakke med dem? Ikke normalt nei. Anonymkode: ee107...156
McMary Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Vet ikke om han er utro, men at han reiser bort uten deg stadig vekk, er umulig å kontakte i dagesvis og lyver om alt mulig er et kinderegg av skilsmissegrunner. Det finnes bedre menn. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 McMary skrev (1 time siden): Vet ikke om han er utro, men at han reiser bort uten deg stadig vekk, er umulig å kontakte i dagesvis og lyver om alt mulig er et kinderegg av skilsmissegrunner. Det finnes bedre menn. Jeg sa ikke at han er umulig å kontakte, og at han løy, men om jeg ikke kontakter han, skjer det ikke noe....nå er det gått 5 dager...hører ikke fra han... Anonymkode: 3d026...0a0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjenner du familien? Kan du ikke snakke med dem? Ikke normalt nei. Anonymkode: ee107...156 Sa ikke at han ikke ga lyd fra seg, men det er gått 5 dager, virker som om at om ikke jeg tar kontakt så gjør ikke han det heller.... Anonymkode: 3d026...0a0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Hvis han har familie langt vekke, så har han nok mye å ta igjen. Mange å besøke, og mye å prate om. Tenker at han ikke drar langt for å henge på telefonen med deg. Du ser han jo resten av året. Når jeg er "hjemme" hos mamma, så glemmer jeg litt han hjemme. Av og til kan det gå dager før vi ringes. Og klarer han ikke å vente, så kan han jo ringe selv. Akkurat som du kan ringe til han, eller sende en melding om det passer å ringes i dag eller i morgen, og når i såfall. Jeg antar at du har blitt sammen med en grei mann, og bør dermed legge fra deg bekymringer om at han er utro eller hemmelig gift eller noe. Han er nok bare fokusert på familien akkurat nå, og tenker at det må være greit når de ses så sjelden. Anonymkode: 660e8...afb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Jo, jeg tok han i utroskap i fjor...pratet med andre...men vet ikke mer enn det.... Anonymkode: 3d026...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jo, jeg tok han i utroskap i fjor...pratet med andre...men vet ikke mer enn det.... Anonymkode: 3d026...0a0 Hva mener du med "pratet med andre"? Sex-chattet han med noen, eller svarte han ja når kassadamen på Rema spurte om han ville ha pose? Det er ikke lett å vite når du mener at julebord er utroskap. Anonymkode: 660e8...afb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 Sorry, blandet to tråder her nå. Men hvis han har vært utro mot deg, så er han vel ikke verdt å være sammen med? I såfall må du nesten regne med at han er utro flere ganger. Det har jo noe med hvor lav moral en har. Men han kan fortsatt være utro selv om han ringer deg. De ligger jo ikke i sengen 24 timer i døgnet. Det er massevis av tid å ringe innimellom Anonymkode: 660e8...afb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sorry, blandet to tråder her nå. Men hvis han har vært utro mot deg, så er han vel ikke verdt å være sammen med? I såfall må du nesten regne med at han er utro flere ganger. Det har jo noe med hvor lav moral en har. Men han kan fortsatt være utro selv om han ringer deg. De ligger jo ikke i sengen 24 timer i døgnet. Det er massevis av tid å ringe innimellom Anonymkode: 660e8...afb Takk,jeg vet da det! Anonymkode: 3d026...0a0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk,jeg vet da det! Anonymkode: 3d026...0a0 Så bra. Jeg har full forståelse for at folk forblir i forhold med utro partnere om dere har barn eller om du ikke kan forsørge deg selv. Men når du kjenner at du har det vondt pga dette, så bør du gjerne tenke om det er verdt det. Det går fint å være foreldre som skilt også! Anonymkode: 660e8...afb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 Jeg hadde aldri godtatt at folk oppførte seg sånn. Anonymkode: ab466...fda
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med "pratet med andre"? Sex-chattet han med noen, eller svarte han ja når kassadamen på Rema spurte om han ville ha pose? Det er ikke lett å vite når du mener at julebord er utroskap. Anonymkode: 660e8...afb Nei, han skrev til noen, flørtet Anonymkode: 3d026...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå