AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Hei . Vært singel for første gang på over 20 år. Møtte eks på ungdomsskolen men endte med et stygt brudd. Jeg var knust og trodde virkelig aldri jeg kan/kunne stole på noen igjen . Så møtte jeg en mann via noen felles venner som jeg har møtt noen ganger . Han inviterte meg på min første date,det ble full klaff 🙈🤷🏼♀️… Eller jeg tror det . Vi har møttes flere ganger etter dette og han sier han allerede har blitt glad i meg. Intimiteten og sexen klaffer også veldig ,så i mine øyne er dette nesten for godt til å være sant . Tingen er at jeg har vært ærlig med han ,jeg er ikke klar for et forhold enda. Men vi har blitt enige i og møtes når jeg har barnefri (hvis det klaffer) og ta tiden til hjelp . Han sier han føler dette er komplett … At jeg er komplett for han . Men jeg klarer ikke stole helt på dette . Han har masse venner ,drar på fester med flere av jente vennene sine osv osv … her blir jeg usikker …. Spesielt en kveld når jeg var barnefri . Han visste jeg skulle ut senere på kvelden for å møte noen venninner . Han skulle ut med flere av sine og de fleste her er damer …. Jeg ventet på en telefon den kvelden ,håpet at vi kunne møttes utover kvelden men hørte ingen ting . Mulig jeg er streng her ,men jeg tenker at hvis man virkelig er interessert så hvorfor ikke bruke den lille muligheten man har til å treffes da ? Prioritere ? Jeg trenger deres ærlige svar fra dere her . Skal legges til at vi begge er i slutten av 30 årene . Jeg har barn men han ikke . Anonymkode: 02d34...226
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Hva gjorde du for å få kontakt med han så dere kunne møtes da? Anonymkode: aa04c...db0 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Gå i terapi Anonymkode: 4e697...9b7
Blåjojo Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Hadde du kommunisert at du ønsket å møte han denne kvelden da? 3
globalagogo Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Du satt og ventet? Hvorfor ringte ikke du? 1
Gjest AnonymVestlending Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Jeg er mann, jeg datet en jente som 2 kvelder på samme helg var ute samtidig som jeg var ute, ingen av kveldene ville hun møtes. Det var dumpegrunn for min del, jeg var ikke høy nok prioritering fra hennes side. Jeg ville anbefalt du gjør det samme.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 Visste han at du ville treffes senere? Du skulle jo ut med venninner. Da antok han vel at du var opptatt og ville kose deg med dem. Det er sikkert ikke SÅ ofte dere finner på noe sammen nå som du har barn? Menn ER ikke synske! Du ringte ikke, han ringte ikke. Det er vel ikke stygt ment? Hvorfor skulle han være så på hvis han heller vil være sammen med venninnene sine? Han respekterer at du har et liv utenom han. Det er en flott egenskap. Jeg var sammen med en som alltid ville være sammen med meg, og lagde dårlig stemning om jeg ville finne på noe med venninner. Anonymkode: 555d3...e74 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei . Vært singel for første gang på over 20 år. Møtte eks på ungdomsskolen men endte med et stygt brudd. Jeg var knust og trodde virkelig aldri jeg kan/kunne stole på noen igjen . Så møtte jeg en mann via noen felles venner som jeg har møtt noen ganger . Han inviterte meg på min første date,det ble full klaff 🙈🤷🏼♀️… Eller jeg tror det . Vi har møttes flere ganger etter dette og han sier han allerede har blitt glad i meg. Intimiteten og sexen klaffer også veldig ,så i mine øyne er dette nesten for godt til å være sant . Tingen er at jeg har vært ærlig med han ,jeg er ikke klar for et forhold enda. Men vi har blitt enige i og møtes når jeg har barnefri (hvis det klaffer) og ta tiden til hjelp . Han sier han føler dette er komplett … At jeg er komplett for han . Men jeg klarer ikke stole helt på dette . Han har masse venner ,drar på fester med flere av jente vennene sine osv osv … her blir jeg usikker …. Spesielt en kveld når jeg var barnefri . Han visste jeg skulle ut senere på kvelden for å møte noen venninner . Han skulle ut med flere av sine og de fleste her er damer …. Jeg ventet på en telefon den kvelden ,håpet at vi kunne møttes utover kvelden men hørte ingen ting . Mulig jeg er streng her ,men jeg tenker at hvis man virkelig er interessert så hvorfor ikke bruke den lille muligheten man har til å treffes da ? Prioritere ? Jeg trenger deres ærlige svar fra dere her . Skal legges til at vi begge er i slutten av 30 årene . Jeg har barn men han ikke . Anonymkode: 02d34...226 Du høres ut som ei som skal ha alt på dine premisser. Så hver gang du har barnefri og det passer deg, så forventer du at han skal være klar og slippe alt han har i hendene for å være med deg? I tillegg har du sagt at du ikke er klar for forhold. Du må regne med at han da også kan være interessert i å møte andre også f.eks. Anonymkode: b0fcb...899 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Blåjojo skrev (På 18.11.2022 den 13.54): Hadde du kommunisert at du ønsket å møte han denne kvelden da? Ja😅… Anonymkode: 02d34...226
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du høres ut som ei som skal ha alt på dine premisser. Så hver gang du har barnefri og det passer deg, så forventer du at han skal være klar og slippe alt han har i hendene for å være med deg? I tillegg har du sagt at du ikke er klar for forhold. Du må regne med at han da også kan være interessert i å møte andre også f.eks. Anonymkode: b0fcb...899 Ja,du har mulig litt rett her . Prøver å gå inn i meg selv også . Jeg kan jo såklart ikke Hilde han igjen . Ønsker heller ikke dette . Det skal legges til at han har vært veldig på tilbudssiden med det ene og det andre allerede før denne kvelden . Men i forhold til mye annet /turer osv osv … jeg som har bremset 🙈 Tror mulig jeg liker han mer en jeg trodde,siden jeg følte så på denne kvelden 🤷🏼♀️😅 Anonymkode: 02d34...226 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 AnonymVestlending skrev (På 18.11.2022 den 23.00): Jeg er mann, jeg datet en jente som 2 kvelder på samme helg var ute samtidig som jeg var ute, ingen av kveldene ville hun møtes. Det var dumpegrunn for min del, jeg var ikke høy nok prioritering fra hennes side. Jeg ville anbefalt du gjør det samme. Var det jeg tenkte også litt kortete forklart . Men jeg skal være såpass ærlig og si at jeg har bremset han . Han har vært veldig på. Anonymkode: 02d34...226
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Visste han at du ville treffes senere? Du skulle jo ut med venninner. Da antok han vel at du var opptatt og ville kose deg med dem. Det er sikkert ikke SÅ ofte dere finner på noe sammen nå som du har barn? Menn ER ikke synske! Du ringte ikke, han ringte ikke. Det er vel ikke stygt ment? Hvorfor skulle han være så på hvis han heller vil være sammen med venninnene sine? Han respekterer at du har et liv utenom han. Det er en flott egenskap. Jeg var sammen med en som alltid ville være sammen med meg, og lagde dårlig stemning om jeg ville finne på noe med venninner. Anonymkode: 555d3...e74 Takk for svar ! Fint skrevet ♥️ Er helt klart enig i at man må ha vært sitt liv også . Tror det var kjernen i forholdet jeg hadde som holdt i over 20 år. Men siden denne verden er så ny for meg tror jeg rett og slett jeg bare blir veldig usikker . Og jeg tror jeg liker denne mannen mer en jeg trodde 🤷🏼♀️🙈 Anonymkode: 02d34...226
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 globalagogo skrev (På 18.11.2022 den 22.33): Du satt og ventet? Hvorfor ringte ikke du? Nei ventet vel egentlig ikke . Danset og koste meg . Men hadde vel et håp 😅🙈 Anonymkode: 02d34...226
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 13.52): Gå i terapi Anonymkode: 4e697...9b7 ? Anonymkode: 02d34...226
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 13.37): Han sier han føler dette er komplett … At jeg er komplett for han Ja, det er det alltid. I starten. Når alt er nytt og spennende. Anonymkode: 52adc...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå