AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Eksen min går rundt og sier til folk at grunnen til at det ble slutt mellom oss er fordi vi bodde for langt unna hverandre og ingen av oss ville flytte. Det er jo slett ikke grunnen. Jeg mistet følelser for han fordi jeg over lang tid stadig tok han i løgner og flørting med andre kvinner. Ovenfor meg innrømmer han at han forstår at det er hans feil at det gikk som det gjorde. Jeg forstår at det er lite flatterende å si grunnen til bruddet for hans del og at det kanskje ser bedre ut for han at vi var enige om bruddet. Men vi har jo en god del felles bekjente som stusser når vi sier ulikt. Jeg forstår ikke hvorfor han vil vikle seg inn i enda flere løgner. Anonymkode: 55502...261
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Spiller det virkelig noen rolle?? Anonymkode: 86950...17e 9 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Drit i det. Anonymkode: 8986a...1ec 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Om dine nære venninner spør, så kan du si sannheten... Anonymkode: 6fb8c...eae 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Ingen andre bryr seg om hvorfor det ble slutt. Du burde også komme med en nøytral årsak - eller si noe om at det har ikke andre noe med om de spør. Anonymkode: b2f8a...fc5 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Det er jo fordi den egentlige grunnen er lite flatterende for han, så da pynter han litt på sannheten. Bare drit i det. Anonymkode: d528b...ae0 3
Deep Impact Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Jeg forstår han. Han vil ikke lage mere drama for deg eller han, og vil bare fortsette livet videre. Ingen har noe med om hvordan forholdet deres endte eller hva som skjedde, det er mellom dere to. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 Ikke uvanlig. Han er for stolt til å svelge den. Du er også for stolt, ellers hadde du ikke brydd deg om det. Kom deg videre Anonymkode: c376e...a8e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 Så lenge det ikke rammer deg hva han sier, så er det vel bare å drite i det? Eller aner jeg at det er viktig for deg at DU slo opp? Anonymkode: 360d4...120 2
Gjest Villfisker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 Drit i det. Hvis noen spør, spør de mest sannsynlig av nysgjerrighet, og ikke fordi de bryr seg. Du er ikke svar skyldig uansett. Du kan jo fortelle folk den egentlige grunnen hvis du vil, og holde deg til det. Så lenge du snakker sant, trenger du aldri forandre på historien. Han derimot, vil få et forklaringsproblem. For den som lyver, glemmer hva han/hun har sagt. Den som snakker sant trenger aldri bekymre seg for det. Men dette syns jeg helt ærlig ikke tiden din er verdt å irritere seg over. Syns du skal gå videre, og slutte å bruke tid på ham. Da vil du få det mye bedre i hverdagen også. Andre har ikke noe med det uansett.
Daria Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 Hadde det vært bedre at han sa at det ble slutt fordi du var sjalu og vanskelig? Det kan fort være hans relativt ektefølte versjon av din "han flørtet for mye med andre". Han velger en nøytral forklaring som ikke henger ut noen av dere og som er lett for andre å høre og akseptere - jeg synes egentlig det er en god løsning. De fleste vil slippe å høre detaljer om andres brudd. 5 2
lillevill Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men vi har jo en god del felles bekjente som stusser når vi sier ulikt. Rare folk da som stusser på det. Litt sånn hø åja? Så rart at han ikke sier det samma? Er det ikke ganske logisk at han ikke ønsker å være ærlig om at han har vært en stor dust? Brødhuer du kjenner da. no offence. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 Min eks også sa rare ting om hvorfor det var slutt. Og tom motsatte ting enn de som han sa til meg. Jeg sa bare til folk at vi kanskje oppfatta ting litt ulikt og at det kanskje hadde del i bruddet, men at ellers visste jeg ikke, siden han brått gikk fra meg. Irriterte det meg hva han sa? Ja, men samtidigv var jeg glad for det, for det hjalp til å komme over ham. Jeg vet ikke om han løy, glemte hva han hadde sagt eller var forvirret, jeg skjønte ihverfall at han ikke hadde noe å tilby meg. Anonymkode: 00d74...270 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 Han vil nok ikke at andre skal vite at du mistet følelser, så han finner på en enklere historie å fortelle. Kanskje han føler seg liten da han forteller om at du mistet følelser elns. Og er flau over å ha flørtet med andre. (De fleste dekker over dette) uansett hadde jeg ikke giddet å lagt noe energi i dette. Du kan fortelle din del til de som spør deg, så får han fortelle løgnen til andre. Anonymkode: 6eae4...664 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 Jeg er så glad jeg kunne være 100% ærlig når folk spurte hvorfor vi skulle skilles. Det var en sann fornøyelse å fortelle at han var utro. Iflg han hadde vi vokst fra hverandre. Jeg visste hvem han var utro med og han blånektet og pyntet på dette. 10 dager etter bruddet var han i forhold med denne skløtta og attpåtil la det ut på fb. Anonymkode: e6d3b...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Eksen min går rundt og sier til folk at grunnen til at det ble slutt mellom oss er fordi vi bodde for langt unna hverandre og ingen av oss ville flytte. Det er jo slett ikke grunnen. Jeg mistet følelser for han fordi jeg over lang tid stadig tok han i løgner og flørting med andre kvinner. Ovenfor meg innrømmer han at han forstår at det er hans feil at det gikk som det gjorde. Jeg forstår at det er lite flatterende å si grunnen til bruddet for hans del og at det kanskje ser bedre ut for han at vi var enige om bruddet. Men vi har jo en god del felles bekjente som stusser når vi sier ulikt. Jeg forstår ikke hvorfor han vil vikle seg inn i enda flere løgner. Anonymkode: 55502...261 Er det normalt at menn sier til venner og bekjente at det ble slutt fordi han flørta med andre? Og hvorfor mener du felles bekjente skal stusse? Er det normalt å dele alle detaljer fra brudd? Er det noe bekjente mener de har rett på å få detaljer om? Anonymkode: c06d0...feb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 Who cares? Han går jo ikke rundt å sier det er din feil? La nå bare folk tro at avstanden var grunnen. På sett og vis er det nok sant. Mye mulig han ikke hadde flørtet med andre kvinner om dere hadde bodd i nærheten eller sammen, så sånn helt på viddene er han uansett ikke. Anonymkode: 2b074...444 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #19 Skrevet 18. november 2022 Fortsett bare å si sannheten rett til folk og stå for din beslutning du! Lenge leve sannheten! Anonymkode: af648...d73
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #20 Skrevet 18. november 2022 Synes det var en nøytral og fin forklaring, som ikke kaster noen under bussen. Man har jo hatt en relasjon, og vært glade i hverandre. Et brudd har også alltid to sider. Så jeg ser virkelig ingen grunn til å drive å slenge drit om årsaken til brudd. Jeg har jo selv oppført meg mindre fint når forholdet går mot slutten, så slik går som regel begge veier... Anonymkode: 4ab5c...c58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå