josima Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Som gutt, så ønsker jeg meg en kjæreste. Jeg er sjenert, og trenger tips. Noen som har tips som kan hjelpe meg å skaffe en kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 - Vær sosial rundt folk som er single i naturlige arenaer. F.eks ein klubb eller frivillig arbeid. - Jobb med deg sjølv, ha fokus på å trivast i livet ditt. Er du glad og trygg så blir andre tiltrukket av deg. Anonymkode: afe0d...5bb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 josima skrev (21 minutter siden): Som gutt, så ønsker jeg meg en kjæreste. Jeg er sjenert, og trenger tips. Noen som har tips som kan hjelpe meg å skaffe en kjæreste? Hvis du ikke trener så begynn med det. Deg gir deg selvtillit og dessuten ser du bedre ut da. I tillegg kan du fokusere på jobb og utdanning. Det er alltid populært. Anonymkode: bc6dc...2f8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Ikke heng deg opp i at å få kjæreste er så viktig. Det kommer av seg selv når du tilfeldig møter den rette. Det skal være naturlig og ikke forced, som en promp, hvis du presser det frem så bare driter du deg ut. Anonymkode: a2e5c...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå