Hilde Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Har bestilt en svær pakke fra asos, som jeg regnet med ville bli stoppet i tollen. Hvor lang tid må jeg regne med at det tar egentlig? Bestilte 16 november, og begynner å bli redd for at jeg ikke får tingene før jeg drar hjem på juleferie 16 desember..
Gjest Fru Fomle i.i.l Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Har du fått mail fra asos om når de har sendt pakken? I denne finnes det kanskje et nummer som du kan spore pakken på Posten sine nettsider. Har aldri bestilt fra asos, men når jeg bestiller fra SN tar det opp mot 2 uker fra de sender pakken til jeg får den. Det er jo høysesong for pakker nå, så mulig det tar litt lenger tid pga det. Håper du får den før du skal reise, er jo ennå 8 dager igjen.
Gjest Fruktfat Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 asos skriver på korrekt pris (gjorde ihvertfall det den gangen jeg bestilte noe der),så om du har handlet for over 200 må du regne med tolltull ja.
Hilde Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2005 Ja, jeg har bestilt fra Asos før, så jeg visste at den ble stoppet i tollen.. Problemet er at jeg ikke aner om pakken har kommet til tollvesenet eller om det er Asos som er trege. Har ikke noe sporingsnummer jeg kan bruke, bare ordrenummer fra Asos.
Gjest Fru Fomle iil Skrevet 9. desember 2005 #6 Skrevet 9. desember 2005 Ja, jeg har bestilt fra Asos før, så jeg visste at den ble stoppet i tollen.. Problemet er at jeg ikke aner om pakken har kommet til tollvesenet eller om det er Asos som er trege. Har ikke noe sporingsnummer jeg kan bruke, bare ordrenummer fra Asos. ← Send dem en mail og spør om pakken er sendt? Og få et sporingsnummer samtidig. De fleste nettbutikker jeg handler fra pleier å sende egen mail når varen blir sendt fra dem, gjør ikke asos det?
Gjest Lisa K Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Ja, jeg har bestilt fra Asos før, så jeg visste at den ble stoppet i tollen.. Problemet er at jeg ikke aner om pakken har kommet til tollvesenet eller om det er Asos som er trege. Har ikke noe sporingsnummer jeg kan bruke, bare ordrenummer fra Asos. I ordrebekreftelsen du skal ha fått på mail, er det en link som heter "Track your order online". Prøv den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå