Gå til innhold

Tinnitus etter vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tinnitus og er medlem av en gruppe på Facebook hvor noen har fått tinnitus etter vaksinen. Må ta en booster og er litt bekymret for at tinnitusen kan bli verre da har dempet seg noe siste tiden vart i ett par mnd. Andre som har erfaring med T, ble dere verre etter booster?

Anonymkode: 480d6...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forskjell her. 

Anonymkode: b98de...35b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen forskjell her. 

Anonymkode: b98de...35b

Ok det er betryggende tok du pfizer eller Moderna?

Gjest Ramona1970
Skrevet

Det kan bli verre, eller ikke. Om du er i den gruppen har du sikkert også sett at noen har fått tilstander forverret som de hadde før vaksinen, og noen har ikke fått det.

Skrevet

Hvorfor må du ta en booster? Man må da virkelig ingenting? Jeg har ikke tatt noe som helst og det har ikke påvirket livet mitt negativt på noen måte. 

Jeg skjønner ikke at folk gambler med helsen sin på denne måten. Nå er du allerede skadet, hvorfor gjøre det igjen? 🙄

Anonymkode: 5298b...c5c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor må du ta en booster? Man må da virkelig ingenting? Jeg har ikke tatt noe som helst og det har ikke påvirket livet mitt negativt på noen måte. 

Jeg skjønner ikke at folk gambler med helsen sin på denne måten. Nå er du allerede skadet, hvorfor gjøre det igjen? 🙄

Jo man må ta boostere hvert halvår resten av livet, uansett hvor mye bivirkninger man kan få. Det er veldig viktig for den farmasøytiske industrien (som også selger medikamenter for bivirkningene, og for bivirkninger av de medikamentene igjen).

Anonymkode: 5fe31...b38

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke fått tinnitus av vaksinene, den kom nok mest sannsynlig pga høyt stress. 
Folk har delte meninger om vaksinene og det orker jeg ikke diskutere, jeg dømmer ingen om de velger å ikke ta vaksinen. Jeg tror forøvrig at vaksinene beskytter mot alvorlig sykdom og nå er det ett høyt smittetrykk.
Jeg har ikke vært smittet før så aner ikke hvor syk jeg kan bli. Lurte på erfaringer med tinnitus og vaksine for det er et helvete med plystring i ørene og orker ikke forverring. Men samtidig er smitte med covid også et stress for kroppen som kan forverre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...