Cubanitanorge Skrevet 18. november 2022 #1 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) Hei, Jeg hadde vanlig mens forrige mens. Ca 5 dager etterpå fikk jeg en god del brunt/svart krem aktig spotting. Dette varte i ca 4 dager. Når min siste mens skulle komme var jeg 8 dager forsinket. Tok 2 clearblue tester men begge negative. Fikk tilslutt en voldsom mensen som varte i 4-5dager. Roet seg ned etter 2 dager. Men jeg sliter mye med at jeg blir fort kvalm, vondt i korsryggen, murringer nederst i magen og en del sliten. Nå fortsatt over en uke etterpå. Hva kan dette være? Vet dette er typisk graviditets tegn, men hadde jo en mens så tenker at sannsynligheten for graviditet er liten.. noen som har opplevd det samme? Endret 18. november 2022 av Cubanitanorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. november 2022 #2 Del Skrevet 18. november 2022 Cubanitanorge skrev (5 minutter siden): Hei, Jeg hadde vanlig mens forrige mens. Ca 5 dager etterpå fikk jeg en god del brunt/svart krem aktig spotting. Dette varte i ca 4 dager. Når min siste mens skulle komme var jeg 8 dager forsinket. Tok 2 clearblue tester men begge negative. Fikk tilslutt en voldsom mensen som varte i 4-5dager. Roet seg ned etter 2 dager. Men jeg sliter mye med at jeg blir fort kvalm, vondt i korsryggen, murringer nederst i magen og en del sliten. Nå fortsatt over en uke etterpå. Hva kan dette være? Vet dette er typisk graviditets tegn, men hadde jo en mens så tenker at sannsynligheten for graviditet er liten.. noen som har opplevd det samme? Spontanabort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Del Skrevet 18. november 2022 Det høres ut som du kan ha endometriose? Anonymkode: e85bb...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå