AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Har en særdeles veldig spesiell venninne… Da meg og min tidligere ex ble sammen begynte hun å følge han på Instagram. De hadde ikke møttes før… Det samme gjorde hu med min neste ex. Der sendte hu også en melding og skrev: «Vi må få til å møtes snart». Ikke som flørtete, men som å møte kjæresten til venninnen din. Så klart ville jeg at hun skulle møte de tidligere exene mine, men jeg syns det er spesielt å skulle følge de på Instagram og så sende de en melding når de aldri har møttes før.. Det aller mest spesielle med det her er at hun fortsatt følger han ene exen min. De rakk aldri å møtes, men legger han ut noe på Instagram, så tar hun et skjermbilde og sender det til meg… Det samme har hun gjort med venninna mi som hu heller ikke har møtt. Hu følger henne på Instagram og kommenterer på bildene hennes. Kommentarene er fine, men ja er spesielt syns jeg.. Det virker også til at hun er sjalu på vennskapet mellom meg og hun venninna mi hu ikke har møtt før… La oss kalle hu ubekjente venninna mi for Tina. Hver gang jeg er med Tina, så skal hu sende meg masse meldinger og snapper. Når jeg ikke er med Tina, så snakker hu veldig lite med meg… Spesielt syns jeg… og litt flaut Anonymkode: 44026...13e
Gudrund Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Hei! Ja, jo, litt spesielt er det jo at hun følger og sender melding til dem, men ... det må jo også være lov å være nysgjerrig på den nye typen til venninna si. Om du ikke vil at hun skal sende deg melding om hva eksen gjør, så kan du jo prøve å hinte litt på en fin måte?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Jeg ville syntes det var enda mer spesielt dersom venninnen min viste null interesse for de jeg er sammen med. Jeg hadde ikke reagert på om en venninne begynte følge typen min på insta. Nå hadde jeg nesten garantert ikke lagt merke til det heller da. Hadde en venninne sendt melding til typen min, så ville jeg blitt skikkelig glad, for at hun viste interesse for å inkludere han. Ang å ta screenshots av eksen din å sende deg, det derimot er spesielt, og der ville jeg ikke pakket det inn engang "jeg følger ikke han av en grunn, og har ikke behov for at du oppdaterer meg på alt han legger ut" Anonymkode: 1ae87...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå