AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Leste noe interessant på reddit i dag, fritt oversatt: Aldri ha trekant med mindre du er fullstendig følelsesmessig forberedt på å bevitne din partner ha en MYE bedre seksuell opplevelse med den andre personen enn de noensinne har hatt med deg. Det vil si for eksempel: kraftigere og flere orgasmer, på en annen måte/ved bruk av teknikker du ikke får til selv, flere/annerledes godlyder, hva som helst. For eksempel at hun aldri har kommet av kun penetrering av din penis, men plutselig kommer som et skudd av tredjemann sin. Eller at han kommer fort når han er inni den andre dama, men vanligvis trenger langvarig stimuli for å komme med deg. Med mindre du er i stand til å tåle det uten å bli såret, uten å miste selvtillit, uten å bli sur og holde det mot din partner, uten noe som helst annet enn glede over at din partner får oppleve den nytelsen... så er du IKKE klar for å åpne forholdet slik. Og det er superrisikabelt å likevel gjøre det. Hva mener du? Er det noe i det? Hva er din erfaring, gikk det greit eller gikk det skeis etterpå? Anonymkode: 7c4c0...405 2 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Jeg tror det er vanskelig å se for seg alle reaksjoner og følelser på forhånd, men man bør være 100% sikker på både seg og sin partner for å få det til. Og det tror jeg vel de færreste er i begynnelsen av noe slikt... Kan nok fort komme noen overraskelser underveis. Derfor kan jeg aldri tenke meg å prøve noe sånt, verken med min nåværende kjæreste (som tenker likt) eller om det skulle vært med noen andre. Anonymkode: 9e0f3...b24
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er vanskelig å se for seg alle reaksjoner og følelser på forhånd, men man bør være 100% sikker på både seg og sin partner for å få det til. Og det tror jeg vel de færreste er i begynnelsen av noe slikt... Kan nok fort komme noen overraskelser underveis. Derfor kan jeg aldri tenke meg å prøve noe sånt, verken med min nåværende kjæreste (som tenker likt) eller om det skulle vært med noen andre. Anonymkode: 9e0f3...b24 Absolutt, man kan ikke garantere hvordan man reagerer eller forutse alt. Men hvis man tenker igjennom det på forhånd kan man i det minste være bevisst på at det er dårlig gjort å bebreide den andre dersom noe sånt skjer og det viser seg at man takler det dårlig. Samme her, sånne ting kan være pirrende i fantasien men ganske heftig kjipt hvis det bommer. Anonymkode: 7c4c0...405
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Er der det stopper for de fleste menn og sikkert damer. Som dame kan jeg bare snakke fra min erfaring og den er at med kjærester som har fantasert om trekant med annen kvinne backer ut når jeg minner de på at de da får ansvar for å tilfredsstille TO kvinner og kjenner ikke knappene til den andre, og om de som vil ha trekant med meg og annen mann backer ut når jeg forteller de at det da må være en mann med bra kropp og bra pikk, da blir de usikre på seg selv og sjalu og backer ut. Noen ting er nok best å holde i fantasien og trekant byr ofte på store problemer i et forhold Anonymkode: 94baf...96e 6
Blåjojo Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Absolutt noe i det. Er en stor avgjørelse å ta i et forhold, og da bør alle scenarioer tenkes godt igjennom. Mange tror nok det bare er å hoppe i det, og så oppdager de at det ikke er så enkelt som de trodde.
feliek54 Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leste noe interessant på reddit i dag, fritt oversatt: Aldri ha trekant med mindre du er fullstendig følelsesmessig forberedt på å bevitne din partner ha en MYE bedre seksuell opplevelse med den andre personen enn de noensinne har hatt med deg. Det vil si for eksempel: kraftigere og flere orgasmer, på en annen måte/ved bruk av teknikker du ikke får til selv, flere/annerledes godlyder, hva som helst. For eksempel at hun aldri har kommet av kun penetrering av din penis, men plutselig kommer som et skudd av tredjemann sin. Eller at han kommer fort når han er inni den andre dama, men vanligvis trenger langvarig stimuli for å komme med deg. Med mindre du er i stand til å tåle det uten å bli såret, uten å miste selvtillit, uten å bli sur og holde det mot din partner, uten noe som helst annet enn glede over at din partner får oppleve den nytelsen... så er du IKKE klar for å åpne forholdet slik. Og det er superrisikabelt å likevel gjøre det. Hva mener du? Er det noe i det? Hva er din erfaring, gikk det greit eller gikk det skeis etterpå? Anonymkode: 7c4c0...405 Fine kommentarer til etter tanke. Er veldig fristende for å gi dame ekstra nytelse men viktig å tenke hva som kan skje. Hender jeg føler at dam ikke er fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Om vi har trekant har ikke min mann en mye bedre seksuell opplevelse med noen andre, for han har da en seksuell opplevelse med meg. Det er noe vi gjør sammen. Min mann er selvfølgelig superkåt og synes en slik opplevelse er fantastisk, for klart at en ny kvinne og hele settingen er noe ekstra i forhold til at han og jeg har sex enda en gang, men det er likevel en opplevelse vi deler, og noe jeg også synes er ekstra pirrende i forhold til sex mellom kun oss to. Som er fantastisk det, men selvfølgelig ikke like spennende som trekant med en ny kvinne. For min del høres det rart ut å måtte forbedrede seg på at partner har en mye bedre opplevelse med en annen, når også dette er noe man gjør sammen. Da må det være en elendig partner, som glemmer egen partner i situasjonen, og det er aldri greit. Har likevel aldri vært et problem her. Min partner er veldig bevisst på at dette gjør vi sammen, og jeg det samme. Hvorfor ha trekant om man ikke klarer å ha oppmerksomhet på to? Da er det jo ingen vits i, og bare teit. Da er kanskje partnerbytte bedre. Anonymkode: ac56e...8e2 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 Jeg og mannen har gjort slikt 2-3 ganger i året, der vi inviterer en mye yngre mann som nr.3. Anonymt via nettet, møtes på hotelrom som vi har booket. Vi er voksne, gjør dette for spenningen. Er skikkelig kick, velger ut personen sammen. Må være bra utstyrt og kropp vi begge kan like. De har vært i slutten av 20åra, vi er ca 40 begge to. Nyter dette virkelig, fordi for oss er det bare sex. Men vi gjør det sammen, ikke noe sjalusi. Bare tenning og spenning. På sikt vurderer vi å prøve en ekstra kvinne Anonymkode: cefbe...2f3 1 1
Tennplugg Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 14.25): Jeg og mannen har gjort slikt 2-3 ganger i året, der vi inviterer en mye yngre mann som nr.3. Anonymt via nettet, møtes på hotelrom som vi har booket. Vi er voksne, gjør dette for spenningen. Er skikkelig kick, velger ut personen sammen. Må være bra utstyrt og kropp vi begge kan like. De har vært i slutten av 20åra, vi er ca 40 begge to. Nyter dette virkelig, fordi for oss er det bare sex. Men vi gjør det sammen, ikke noe sjalusi. Bare tenning og spenning. På sikt vurderer vi å prøve en ekstra kvinne Anonymkode: cefbe...2f3 Litt som oss, eller mer presist - slik det har utviklet for oss. Han har innrømmet at det er mye mindre "farlig" med pur unge menn, de er ingen trussel, bare uskyldig moro. Han har følt på at mer jevnaldrende menn fort kan bli "for nære", litt som trådstarter er inne på. Legger ikke skjul på at noen nærmere vår alder har gitt meg opplevelser som står i en særstilling men det har selvsagt aldri vært i nærheten av å true forholdet vårt på noen som helst måte. Mannen har allikevel måtte bearbeide enn del egne følelser relatert til dette og det er ikke alltid like lett, for noen av oss.
Stillalive Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 9 hours ago, Tennplugg said: Litt som oss, eller mer presist - slik det har utviklet for oss. Han har innrømmet at det er mye mindre "farlig" med pur unge menn, de er ingen trussel, bare uskyldig moro. Han har følt på at mer jevnaldrende menn fort kan bli "for nære", litt som trådstarter er inne på. Legger ikke skjul på at noen nærmere vår alder har gitt meg opplevelser som står i en særstilling men det har selvsagt aldri vært i nærheten av å true forholdet vårt på noen som helst måte. Mannen har allikevel måtte bearbeide enn del egne følelser relatert til dette og det er ikke alltid like lett, for noen av oss. Hmm, ja jeg er forsåvidt enig i tanken rundt det at en yngre mann ikke vil være en trussel. Men de gangene vi har invitert så har vi egentlig forholdt oss til vår egen alder, men gjest fra utenbys. Prinsippet blir egentlig litt det samme da det blir "en mindre trussel" siden han da bor en lengre distanse unna 🤔 Men det blir jo ofte et mønster man opparbeider seg over tid som fungerer for den og den.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #11 Skrevet 24. november 2022 Selvfølgelig vil man ha en bedre opplevelse med tredjeparten enn med partner. Er jo hele poenget. Alltid mye diggere å ligge med noen man ikke har hatt sex med før. Dersom tredjeparten skulle være dårligere er jo hele poenget med trekanten borte. Anonymkode: 82280...5d4
Stillalive Skrevet 24. november 2022 #12 Skrevet 24. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Selvfølgelig vil man ha en bedre opplevelse med tredjeparten enn med partner. Er jo hele poenget. Alltid mye diggere å ligge med noen man ikke har hatt sex med før. Dersom tredjeparten skulle være dårligere er jo hele poenget med trekanten borte. Anonymkode: 82280...5d4 Da misforstår du egentlig hele konseptet. Men om hun har bedre sex med tredje mann så er det da bare helt topp det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #13 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvfølgelig vil man ha en bedre opplevelse med tredjeparten enn med partner. Er jo hele poenget. Alltid mye diggere å ligge med noen man ikke har hatt sex med før. Dersom tredjeparten skulle være dårligere er jo hele poenget med trekanten borte. Anonymkode: 82280...5d4 Haha. «Alltid» er å ta en smule hardt i. Anonymkode: 756f0...b49
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #14 Skrevet 24. november 2022 Ja, jeg er enig i det, samtidig som jeg er enig med den som skriver om at man må ha fokus på å gjøre det sammen. Dersom alle inkluderes hele tiden og han har øyekontakt og bevarer intimitet med meg mens han knuller henne, føler jeg meg deltagende i det, og da handler ikke hans nytelse bare om å ha sex med henne, men like mye om å dele opplevelsen med meg og bli tent av at jeg ser på når de knuller. Det er viktig å være nær de to andre hele tiden, og det gjelder oss alle tre. Jeg har bare opplevd én gang at det gikk skeis. Da var ikke damen klar for at han skulle penetrere meg, så dermed måtte vi avslutte seansen. Jeg har både vært del av et par, vært den single sammen med et annet par og vi har vært tre single sammen. Både MFF og MMF. MFF med alle oss tre single var garantert den beste opplevelsen. MMF var kjedelig for min del. Altfor mye styr med to peniser. Anonymkode: e3542...75d 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #15 Skrevet 24. november 2022 Er vel en viss sannhet i det TS presenterer her. Men alle relasjoner/ par er ulike, og alle individer har vel sin egen motivasjon for å prøve trekanter, gruppesex, partnerbytte, åpent forhold osv. I mitt tilfelle handlet/ handler det mye om at jeg innså at det er ytterst vanskelig, for ikke å si umulig, å gi henne orgasmer. Det eneste som fungerer er om hun masserer klitten selv, eller benytter vibrator eller lignende. Så jeg begynte å spekulere rundt hvordan hun ville fungere med en grovt utrustet mann, kanskje også ekstremt utholdende og i stand til å knulle henne hardere og mer bestemt, osv. Vi fant etter en stund en rimelig solid utstyrt mann, og hadde noen treff med han. Og joda, hun likte nok både trekantsituasjonen , mannen og kuken. Og var sannsynligvis nærmere en orgasme enn det jeg klarer/ klarte å bringe henne. Men ingen skikkelig orgasme. Denne dama er virkelig en hard nøtt å "knekke" Siden det har vist seg 100% umulig for meg å få henne til å komme, har jeg ikke noen bekymringer rundt denne problemstillingen. Jeg har uansett gitt helt opp å komme noen vei, og synes egentlig det hele er et interessant og vanskelig prosjekt. Om vi skal ha flere trekanter, ønsker ihvertfall jeg at tredjemann skal være grovere utstyrt, hardere og mer utholdende enn tidligere erfaringer. Anonymkode: 50511...da2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #16 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig vil man ha en bedre opplevelse med tredjeparten enn med partner. Er jo hele poenget. Alltid mye diggere å ligge med noen man ikke har hatt sex med før. Dersom tredjeparten skulle være dårligere er jo hele poenget med trekanten borte. Anonymkode: 82280...5d4 Det er en annen type opplevelse, som man har sammen med partner. Og ja det er digg, for meg som kvinne er det også en mer spennende opplevelse enn å ha sex med bare min mann enda en gang, selv om jeg så absolutt er fornøyd med vårt tosomme sexliv også. Om man ikke skjønner at trekant er å ha en seksuell opplevelse SAMMEN MED sin partner bør man nok ikke ha det. Hva er da vitsen? Da kan man heller gå for partnerbytte eller noe slikt. Anonymkode: ac56e...8e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #17 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 11.54): Leste noe interessant på reddit i dag, fritt oversatt: Aldri ha trekant med mindre du er fullstendig følelsesmessig forberedt på å bevitne din partner ha en MYE bedre seksuell opplevelse med den andre personen enn de noensinne har hatt med deg. Det vil si for eksempel: kraftigere og flere orgasmer, på en annen måte/ved bruk av teknikker du ikke får til selv, flere/annerledes godlyder, hva som helst. For eksempel at hun aldri har kommet av kun penetrering av din penis, men plutselig kommer som et skudd av tredjemann sin. Eller at han kommer fort når han er inni den andre dama, men vanligvis trenger langvarig stimuli for å komme med deg. Med mindre du er i stand til å tåle det uten å bli såret, uten å miste selvtillit, uten å bli sur og holde det mot din partner, uten noe som helst annet enn glede over at din partner får oppleve den nytelsen... så er du IKKE klar for å åpne forholdet slik. Og det er superrisikabelt å likevel gjøre det. Hva mener du? Er det noe i det? Hva er din erfaring, gikk det greit eller gikk det skeis etterpå? Anonymkode: 7c4c0...405 Bare å tenke tanken på å «invitere» andre inn i sexlivet når man er i et forholdet tyder enten på totalt skakkjørt seksualitet eller på at «forholdet» er slutt. Anonymkode: 45242...04c 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #18 Skrevet 24. november 2022 Jeg tenker det enkleste er å bare la vær. Anonymkode: fd814...5f1 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #19 Skrevet 24. november 2022 Ikke rart folk sliter psykisk, har tillittsproblemer, er relasjonsskadet og er mer deprimert enn noen sinne. Slike pronlemer hadde de ikke før i tiden. Jeg vil ikke leve i en slik sexualisert verden vi har nå. Det er sørgelig forbanna trist utvikling! Anonymkode: 57f65...d39 2
Mann-1982 Skrevet 25. november 2022 #20 Skrevet 25. november 2022 Man bør forberede seg så godt som mulig. Jeg har blanda opplevelser med fenomenet. Var ekstra mann i et parforhold som gikk i dass etterpå. Han blei sjalu fordi hun fikk sin første sprutorgasme den andre gangen vi hadde trekant. Jeg har også opplevd at den andre mannen (i et annet forhold) forstår at dama hans blir litt villere enn vanlig på grunn av setting, altså at hennes opplevelse ikke nødvendigvis hadde vært like vill hvis ikke han var med. Noen får ekstrem tenning og da kan det fort virke som om sexen med en annen mann er utrolig fantastisk mens det i realiteten handler om at man deler opplevelsen. Viktig at man er helt sikker på at man tenner på det begge to. Så sikker som mulig i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå