Gå til innhold

Helt elendig økonomi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Står i en liten krise for meg selv hvor jeg har så dårlig økonomi at jeg ikke vet mine arme råd. Har fått en del uforutsette regninger denne måned. Har leie som skal betales i slutten av månden og har minmalt av penger som er fra lønn/stipend. Studerer og jobber ved siden, men denne måneden har jeg som sagt så lite å tukle med. Vet jeg får en veldig god lønn neste gang, men er alt for lenge til. Regninger og leie skal betales. Finnes det noen plasser man kan skaffe seg penger på for en måned? Noe slags lån fra nettsider elns. Kjenner dette tærer på det psykiske! Helst ikke kom med råd om å låne fra foreldre.. 😕 

Anonymkode: 32d8e...8eb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor sum er det du trenger da?

Anonymkode: 80edd...c9f

Skrevet

Mastercard? Betal tilbake samme dag som du får lønn.

Anonymkode: 40d76...928

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvor stor sum er det du trenger da?

Anonymkode: 80edd...c9f

Sånn 5000,- 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mastercard? Betal tilbake samme dag som du får lønn.

Kan man bruke det til å betale leie?

• Liker 1
Skrevet

Kan du utsette kanskje?

Anonymkode: a4da2...51f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan overføre fra mastercard til konto.

Anonymkode: dfdd0...f8e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja.

Anonymkode: 94fe6...3b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, så vidt jeg vet, men jeg har aldri prøvd det selv.

Skrevet

Du kan betale med kredittkort ja, du overfører penger fra det til brukskonto. Har du vurdert å spøre huseier om utsettelse? 

Anonymkode: 2b39a...5cc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja

Skrevet

Tviler jeg får kredittkort siden jeg har ett ganske stort studielån og inntekt ila en måned på sånn max 12k!:/

Skrevet

Kan du få forskudd på lønn? Verdt å spørre sjefen

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tviler jeg får kredittkort siden jeg har ett ganske stort studielån og inntekt ila en måned på sånn max 12k!:/

Tror ikke det er noe problem i det hele tatt. Omtrent alle har jo kredittkort. Kjekt å ha en liten nødbuffer på 10000 -15000.

Anonymkode: 6dd8b...fa1

• Liker 2
Skrevet

onlyfans?

Anonymkode: 95559...a01

• Nyttig 1
Skrevet

To gode muligheter er enten få forskudd på lønn. Det vet jeg flere som har gjort. Eller spørre huseier om utsettelse 

Anonymkode: 37822...8bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Heisann.

Står i en liten krise for meg selv hvor jeg har så dårlig økonomi at jeg ikke vet mine arme råd. Har fått en del uforutsette regninger denne måned. Har leie som skal betales i slutten av månden og har minmalt av penger som er fra lønn/stipend. Studerer og jobber ved siden, men denne måneden har jeg som sagt så lite å tukle med. Vet jeg får en veldig god lønn neste gang, men er alt for lenge til. Regninger og leie skal betales. Finnes det noen plasser man kan skaffe seg penger på for en måned? Noe slags lån fra nettsider elns. Kjenner dette tærer på det psykiske! Helst ikke kom med råd om å låne fra foreldre.. 😕 

Søk nødhjelp digitalt via nav. no. Google:"søk nødhjelp digitalt. 

Anonymkode: 01657...6f4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Heisann.

For all del : omdu ikke betaler tilbake a l t på en gang via kredittkort, så IKKE GJØR DETTE..KREDITTKORT KJØRTE ALT I GRØFTA FOR MEG, ØDELA ØKONOMIEN MIN........SKYHØYE RENTER. SPØR NAV

• Liker 2
Skrevet

Er det noen av regningene som kan utsettes?

Anonymkode: 2ae54...3b0

• Liker 1
Skrevet

I følge nav har alle rett til bolig, mat, klær, strøm, mobiltlf o.l.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...