Kasier Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Elsker å se de dårlige julefilmene som går på TV6 og FEM før jul. Tanketom underholdning rett og slett. Men noen er jo bedre enn andre, hvilke anbefaler du? Og så er det en jeg ikke finner, som jeg husker at var ganske fin (fin og fin, men ja..). Det er ei som driver med kunstløp som blir skadet, treneren vil ikke helt akseptere at hun trenger hvile, men hun drar til et sted oppe i fjellet for å hvile og bli bra igjen til noe mesterskap. Møter selvfølgelig en kjekk vaktmester eller hva han er på stedet der, som er hockeytrener og har en datter. Mora hennes kommer også etterhvert og forelsker seg vel søren meg i en eller annen på dette stedet hun også. Noen som vet hvilken film jeg mener?
Magrat Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 (endret) ELSKER Hallmark julefilmer 😍😍 Endret 18. november 2022 av Magrat 1
Magrat Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 (endret) Denne😁: https://m.imdb.com/title/tt5574012/ Endret 18. november 2022 av Magrat
Kasier Skrevet 18. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2022 Magrat skrev (4 minutter siden): Denne😁: https://m.imdb.com/title/tt5574012/ JAAAA! Tusen takk 🥰 1
Magrat Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Kasier skrev (Akkurat nå): JAAAA! Tusen takk 🥰 Bare hyggelig 😄
Kasier Skrevet 18. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2022 Men hva er greia med "ørten" forskjellige navn på filmer?? På IMDB står den som både "Falling for Christmas" og "Snowcapped Christmas". Og når jeg søker opp hvor jeg kan se den, så ligger den som "Winter of love" på TV2 Play... 🤷♀️
17.11 Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Jeg elsker Elf, men det er kanskje ikke innenfor riktig kategori 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 Alle julefilmene fra Hallmark er de samme! 1.Dame i et spennede forlag i storbyen som venter på sin store artikkel eller forfremmelae som skal utnemnes julaften 2. Må reise til en liten søt, juleby med mange koslige mennesker og myyye folk i gatene til alle døgnest tider. 3. Møter en kjekk innfødt som ved første øyeblikk er harry, men etterhbert får hin smaken på bygdelivet, og bygdemannen 4. Ett tørt kyss 5. En eller annen konkurranse som ender opp i klimakset på slutten av filmen, og hun får artikkelen/ forfremmelsen sin. 6.Slutt ved at alle klapper Anonymkode: 71256...927 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 The flight before christmas er ikke så verst (men det er kanskje fordi jeg liker Mayim Bialik veldig godt). Den kommer på TV6 i dag og jeg skal se! Anonymkode: 139b2...51e
klarinetta Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 Jeg prøver hvert eneste år å komme meg gjennom en slik julefilm, ønsker å la meg synke inn i feelgooden! Men.. uff, blir så distrahert av ting som den falske snøen, og at de alltid skal gå rundt med en takeaway-kopp 😅😅 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 Jeg elsker også slike klisjefylte billige julefilmer med elendige replikker og en utrolig banal fortelling, fra USA, selvsagt. De er ufrivillig komiske så det holder! Overdådig julestemning er det også. Herlig! Anonymkode: dd6d3...a73 1
Nevrosererroser Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 Jeg ser alltid en haug slike filmer selv, det er litt hat/elsk-forhold for min del, jeg må stoppe filmen og ta pauser hver gang det er overdrevent flaut og irriterer meg over at det alltid må vere en slik misskommunikasjons-krangel der alt hadde løst seg om man bare åpna kjeften😂 The Knight Before Christmas var favoritten min i fjor, i år gleder jeg meg til den nye filmen til Lindsey Lohan, Falling for Christmas. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 Magrat skrev (4 timer siden): Denne😁: https://m.imdb.com/title/tt5574012/ den er søt Anonymkode: a090f...0e0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle julefilmene fra Hallmark er de samme! 1.Dame i et spennede forlag i storbyen som venter på sin store artikkel eller forfremmelae som skal utnemnes julaften 2. Må reise til en liten søt, juleby med mange koslige mennesker og myyye folk i gatene til alle døgnest tider. 3. Møter en kjekk innfødt som ved første øyeblikk er harry, men etterhbert får hin smaken på bygdelivet, og bygdemannen 4. Ett tørt kyss 5. En eller annen konkurranse som ender opp i klimakset på slutten av filmen, og hun får artikkelen/ forfremmelsen sin. 6.Slutt ved at alle klapper Anonymkode: 71256...927 det er sant men synes mange av de er fine Anonymkode: a090f...0e0
Slitenmamma Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 Jeg elsker å se dårlige julefilmer hvert år. Sist søndag såg jeg den verste jeg noen sinne har sett, fikk ikke hele filmen med meg men hun våkner tydeligvis opp til samme dagen i mange mange dager, og plutselig så åpnet det seg en parallell verden som kompisen hennes blir sug opp i og på slutten av filmen så hopper hun også inn i den parallelle verden for å komme tilbake til normalen. Det er den desidert verste filmen jeg har sett noen sinne. Den var faktisk så dårlig at det vrengte seg i sjelen min. Såg den nye julefilmen med Lindsey Lohan her om dagen, var en helt på det jevne typisk klisjé julefilm.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 Alene hjemme Anonymkode: 81aa4...d45
-Missi- Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 Hehe samme her blir så irritert på den samme formelen overalt "kvinne finner mann" i ulike varianter. Men innimellom er det koslig likevel. Sønnen min på snart 16 ser heller på sånn film enn skumle filmer så da piner jeg meg litt gjennom det og i løpet av filmen synes jeg det er koslig likevel 😂😂 Men kan de ikke komme opp med noe annet enn disse kjærlighets filmene? Ser noen nevner alene hjemme og de er jo bra klassikere men så kan man de jo utenat også 🤪
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 Til dere som kjenner til denne julefilmen: hvor kan jeg se den? Anonymkode: bccf4...893
temolitus Skrevet 19. november 2022 #19 Skrevet 19. november 2022 Falling for christmas, et slott til jul, høytidelig din, julearven, christmas made to order
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #20 Skrevet 19. november 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Til dere som kjenner til denne julefilmen: hvor kan jeg se den? Anonymkode: bccf4...893 Her: Anonymkode: e88cc...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå