RC Skrevet 5. januar 2023 #61 Del Skrevet 5. januar 2023 Drizzt skrev (42 minutter siden): Skulle det lages flere sesonger av 1899? Jeg trodde det var bare 1 sesong. Med tanke på avslutningen hvor mange spørsmål fikk svar. Serieskaperne hadde planlagt tre sesonger. Så det er jo veldig synd at Netflix valgte å kansellere. Får håpe noen andre kanskje plukker den opp og fortsetter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 5. januar 2023 #62 Del Skrevet 5. januar 2023 RC skrev (1 time siden): Serieskaperne hadde planlagt tre sesonger. Så det er jo veldig synd at Netflix valgte å kansellere. Får håpe noen andre kanskje plukker den opp og fortsetter. Tre? Wow. Det jeg klandrer Netflix mest for er at de kansellerte The OA før hele historien ble fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. januar 2023 #63 Del Skrevet 5. januar 2023 Drizzt skrev (1 time siden): Tre? Wow. Det jeg klandrer Netflix mest for er at de kansellerte The OA før hele historien ble fortalt. Ja, det er jeg så enig med deg i. Det tok litt tid før jeg begynte å se på den, for den virket litt rar. Men, så ble jeg sugd inn i historien og det er en av de beste seriene jeg har sett. Veldig lei meg for at den ble kansellert. Virker som om serier som blir avsluttet av andre kanaler/stasjoner/strømmetjenester noen ganger blir plukket opp av Netflix, men det har vel aldri skjedd at noen andre plukker opp det Netflix kansellerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 5. januar 2023 #64 Del Skrevet 5. januar 2023 (endret) Polly Ester skrev (3 minutter siden): Ja, det er jeg så enig med deg i. Det tok litt tid før jeg begynte å se på den, for den virket litt rar. Men, så ble jeg sugd inn i historien og det er en av de beste seriene jeg har sett. Veldig lei meg for at den ble kansellert. Virker som om serier som blir avsluttet av andre kanaler/stasjoner/strømmetjenester noen ganger blir plukket opp av Netflix, men det har vel aldri skjedd at noen andre plukker opp det Netflix kansellerer? The OA har en litt treg start, ja. Men i det man er kommet forbi starten er det avhengighetsdannende. Det er akkurat min type serier som jeg kan binge i løpet av en kveld og natt Jeg håper virkelig noen plukker opp The OA så den blir fortalt ferdig. Men som du sier - det er Netflix som pleier å plukke opp serier fra andre slik de gjorde med Lucifer. Jeg er glad Lucifer ble avsluttet på en bra måte - serien fortjente det. Men The OA - utilgivelig. Det er 3 sesonger igjen av serien ... Endret 5. januar 2023 av Drizzt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. januar 2023 #65 Del Skrevet 5. januar 2023 Drizzt skrev (1 minutt siden): The OA har en litt treg start, ja. Men i det man er kommet forbi starten er det avhengighetsdannende. Det er akkurat min type serier som jeg kan binge i løpet av en kveld og natt Jeg håper virkelig noen plukker opp The OA så den blir fortalt ferdig. Men som du sier - det er Netflix som pleier å plukke opp serier fra andre slik de gjorde med Lucifer. Jeg er glad Lucifer ble avsluttet på en bra måte - serien fortjente det. Men The OA - utilgivelig. Helt enig. ...og Manifest. Jeg er glad for at The Sandman får en sesong til. Og Sweet tooth. (Men... nå ble det kanskje litt for mye avsporing? hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5. januar 2023 #66 Del Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Søren. Nå ble jeg sur. Dette var dårlig gjort. Og det kan nok hende at Netflix blir kansellert snart, ja. De mister jo kunder i hopetall ettersom jeg har forstått, og etterhvert blir man bare drittlei av at det igjen og igjen blir kansellert serier så til slutt gidder man ikke mer. Men. Så har de Alchemy of Souls og The Witcher... så jeg vet ikke helt om jeg er klar for å kansellere enda. Anonymkode: e0793...5d7 Ta det med ro, The Witcher blir nok også kansellert prematurt. It's the Netflix way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå