AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #41 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fortsatte å se allikevel og tenkte å se til slutten før jeg sjekker ut hvordan de lagde og andre spoilere. Det er nesten flaut med de norske og jeg håper at folk som ikke kan norsk ser på det på en annen måte, at de ikke hører hvor "cringe" det er. Ja, jeg er helt enig. Østlandsdialekt blir så "teater" i stedet for "film" ofte. Tror det er fordi det høres litt "hardt" ut? Hadde vært bedre med en litt mer syngende trønderdialekt eller ... egentlig hadde alle andre dialekter vært bedre. Jeg har ikke søkt opp skuespillerne enda heller, men hun som spiller den danske moren ligner på Mads Mikkelsen, er hun i familie med han? Anonymkode: e0793...5d7 Det er også fordi nordmenn flest er forferdelig dårlig skuespillere🙈 Det høres så kunstig ut og de overdriver voldsomt. Kan ikke spille. Anonymkode: 19db1...6bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #42 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er også fordi nordmenn flest er forferdelig dårlig skuespillere🙈 Det høres så kunstig ut og de overdriver voldsomt. Kan ikke spille. Anonymkode: 19db1...6bf Det høres ut som de er utdannet teaterskuespillere der alt skal være så overdrevent og dramatisk framfor filmskole, muligens. Jeg vet ikke, men det finnes noen bra. Thorbjørn Harr er god, vet ikke om han har vært i utlandet for å bli utdannet skuespiller der? Anonymkode: e0793...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. november 2022 #43 Del Skrevet 26. november 2022 Oslo-og Kr.sands dialekt gjør seg bare ikke på film. Min mening. Spoiler Ang mor og datter fra «Japan», var de ikke egentlig kinesere? Synes å huske at datteren hørte på grammofonplate for å øve på japansken . Jeg likte denne serien kjempegodt Må kanskje sjekke ut «Dark» da siden noen sier det minnet om den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 26. november 2022 #44 Del Skrevet 26. november 2022 Zenhouse skrev (2 timer siden): Oslo-og Kr.sands dialekt gjør seg bare ikke på film. Min mening. Skjul innhold Ang mor og datter fra «Japan», var de ikke egentlig kinesere? Synes å huske at datteren hørte på grammofonplate for å øve på japansken . Jeg likte denne serien kjempegodt Må kanskje sjekke ut «Dark» da siden noen sier det minnet om den Spoiler Stemmer at de var kinesere, som latet som de var japanere. Anbefaler der absolutt å se Dark om du likte denne serien. 1899 var bra, men Dark er helt fantastisk. En av de beste seriene jeg har sett egentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #45 Del Skrevet 26. november 2022 RC skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Stemmer at de var kinesere, som latet som de var japanere. Anbefaler der absolutt å se Dark om du likte denne serien. 1899 var bra, men Dark er helt fantastisk. En av de beste seriene jeg har sett egentlig. Jeg har bare en episode igjen av 1899 og tenkte å se Dark etterpå. Gleder meg. Anonymkode: e0793...5d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
badevakta Skrevet 27. november 2022 #46 Del Skrevet 27. november 2022 Sett de tre første episodene nå og likte den så langt. Elsket også Lost de første sesongene, men Westworld falt jeg av etter sesong 2. Dark får jeg sette på Watch lista mi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #47 Del Skrevet 27. november 2022 For det første er det så utrolig dårlig at Netflix ikke tekster selv når det snakkes norsk. Det gir meg så dårlig vibb ala nrk fjernsynsteater fra 70 tallet, at det alene er grunn nok til å droppe å se serien. For det andre er dette så sykt psykisk mindfuck og dårlig på lik linje med filmene basert på den ene verdenskjente dårlige grøsserforfatteren at jeg ikke gidder å se mer av dette. Det er ingen god handling, alt er rotete og mye hull her og der. Generelt en elendig produksjon. Like ille som OA, Dark, Westworld osv. Anonymkode: 0763e...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #48 Del Skrevet 27. november 2022 On 11/18/2022 at 7:28 PM, GrønnNellik68 said: ha ha ha ..tror alt som ender på 99 er tilbud.. ha ha ha...den var dagens. I got 99 problems... Anonymkode: ff48d...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. november 2022 #49 Del Skrevet 27. november 2022 Likte best de 2-3 første episodene. Så tok det etterhvert veldig av, datt av her Spoiler Når de er i den kjelleren så kan de plutselig gå ut på land. Og huset til kapteinen står der🙄 Kommer til å se ferdig men ikke med veldig entusiasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #50 Del Skrevet 27. november 2022 Djungelvrål skrev (46 minutter siden): Likte best de 2-3 første episodene. Så tok det etterhvert veldig av, datt av her Vis skjult innhold Når de er i den kjelleren så kan de plutselig gå ut på land. Og huset til kapteinen står der🙄 Kommer til å se ferdig men ikke med veldig entusiasme. Vet ikke hvor langt du har kommet, men svaret på hvorfor det er sånn får du etterhvert. Jeg har siste episode igjen, men syns det virker som de skal få dette til å bli en bra avslutning og en historie det går an å si at det var troverdig, ikke sånn som Lost, som aldri kom til noen konklusjon. Anonymkode: e0793...5d7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #51 Del Skrevet 27. november 2022 RC skrev (13 timer siden): Vis skjult innhold Stemmer at de var kinesere, som latet som de var japanere. Anbefaler der absolutt å se Dark om du likte denne serien. 1899 var bra, men Dark er helt fantastisk. En av de beste seriene jeg har sett egentlig. Enig, Dark er helt fantastisk! Har fremdeles ikke helt kommet over alle plot-twistene i den serien. Og de har en helt fantastisk casting av yngre/eldre versjoner. Kom på nå at jeg faktisk ikke har sett siste sesong ennå, det må jeg gjøre. Anonymkode: 17116...7c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 27. november 2022 #52 Del Skrevet 27. november 2022 Djungelvrål skrev (6 timer siden): Likte best de 2-3 første episodene. Så tok det etterhvert veldig av, datt av her Skjul innhold Når de er i den kjelleren så kan de plutselig gå ut på land. Og huset til kapteinen står der🙄 Kommer til å se ferdig men ikke med veldig entusiasme. Spoiler Hvorfor det er slik får du svar på i siste episode. Alt er ikke som det virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #53 Del Skrevet 27. november 2022 RC skrev (5 timer siden): Vis skjult innhold Hvorfor det er slik får du svar på i siste episode. Alt er ikke som det virker. Jeg syns serien ble enda bedre etter konklusjonen i siste episode. Da så jeg tilbake på de andre episodene og syns at serien ble genialt. Ble nevnt over i spoilertag hvilken film denne serien minnet om og jeg er enig, legger det fortsatt i spoilertag: Spoiler Og så er jeg enig i at filmen minner om Matrix som nevnt tidligere i tråden. Og også Westworld. Anonymkode: e0793...5d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 27. november 2022 #54 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 12.57): Har veldig lyst til å se denne, elsket Dark! Men er litt pysete, er den veldig creepy/ekkel/voldelig? Eller bare mest sånn mystisk sånn som Dark? Anonymkode: 17116...7c3 Den er ikke så voldelig og ekkel, nei. Mer dystert misterium Litt creepy også. Jeg synes Dark hadde mer action på en måte, denne er light versjon av Dark, kan man si. Det var morsomt å lese at skaperne av Dark hadde allerede 1899 i tankene sine mens de filmet Dark Kapteinen i 1899 er et kjent fjes for eksempel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 28. november 2022 #55 Del Skrevet 28. november 2022 Så to episoder i går kveld..nå teller jeg timer til vi kan binge foran TV-en i kveld 😁 Elsker at de har med alle språkene! Og at man holder litt pusten innimellom 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. november 2022 #56 Del Skrevet 28. november 2022 Vera skrev (3 timer siden): Så to episoder i går kveld..nå teller jeg timer til vi kan binge foran TV-en i kveld 😁 Elsker at de har med alle språkene! Og at man holder litt pusten innimellom 😬 Jeg syntes også det var en veldig artig vri- å mikse språk på den måten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. januar 2023 #57 Del Skrevet 4. januar 2023 Da var den kansellert ja. Enda en lærepenge: Aldri begynn å se en serie fra første sesong. Særlig ikke fra Netflix. Faktisk er det kanskje like greit å drite i å se på Netflix, siden de holder på slik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. januar 2023 #58 Del Skrevet 5. januar 2023 jabx skrev (11 timer siden): Da var den kansellert ja. Enda en lærepenge: Aldri begynn å se en serie fra første sesong. Særlig ikke fra Netflix. Faktisk er det kanskje like greit å drite i å se på Netflix, siden de holder på slik. Egentlig er det en lærepenge/oppdragelse av serieskaperne også. Lag avsluttende sesonger. Ikke avslutt med kliffhengere. En serie kan gjerne være bare en sesong, når den har en avslutning. Når det er sagt, i dette tilfellet skulle jeg gjerne sett en sesong til, nettopp fordi sesongen ikke hadde en avslutning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #59 Del Skrevet 5. januar 2023 jabx skrev (12 timer siden): Da var den kansellert ja. Enda en lærepenge: Aldri begynn å se en serie fra første sesong. Særlig ikke fra Netflix. Faktisk er det kanskje like greit å drite i å se på Netflix, siden de holder på slik. Søren. Nå ble jeg sur. Dette var dårlig gjort. Og det kan nok hende at Netflix blir kansellert snart, ja. De mister jo kunder i hopetall ettersom jeg har forstått, og etterhvert blir man bare drittlei av at det igjen og igjen blir kansellert serier så til slutt gidder man ikke mer. Men. Så har de Alchemy of Souls og The Witcher... så jeg vet ikke helt om jeg er klar for å kansellere enda. Anonymkode: e0793...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 5. januar 2023 #60 Del Skrevet 5. januar 2023 jabx skrev (19 timer siden): Da var den kansellert ja. Enda en lærepenge: Aldri begynn å se en serie fra første sesong. Særlig ikke fra Netflix. Faktisk er det kanskje like greit å drite i å se på Netflix, siden de holder på slik. Skulle det lages flere sesonger av 1899? Jeg trodde det var bare 1 sesong. Med tanke på avslutningen hvor mange spørsmål fikk svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå