AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Del Skrevet 18. november 2022 Noen som har vært der? Erfaringer ifht behandling, ventetid osv? Vi tenker å starte opp med ivf over jul. Pga at jeg (kvinne) er sterilisert må vi gå privat og heller mer mot Spiren enn Medicus akkurat nå. Lurer også på om noen er eller vet om noen som har hatt ivf etter sterilisering. Redd for at vi ikke blir godt mottatt 🙈 Anonymkode: 69724...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 18. november 2022 #2 Del Skrevet 18. november 2022 Godt mottatt blir du helt sikkert 100% de er veldig greie der. Fine lokaler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 Har ikke erfaring med IVF, men har hatt flere gynekologiske undersøkelser hos alle tre gynekologene (to av dem driver hovedsaklig med IVF), og har vært på tidlig ultralyd hos jordmor der. For noen år siden satt jeg inn spiral der. Fikk ligge på et hvilerom med sjokolade etterpå og varm rispose på magen. Ikke hverdags hos feks en fastlege akkurat 🤣 De ansatte er utrolig hyggelige, tar seg god tid, fine, nye og delikate lokaler. Har utelukkende positive ting å si om Spiren Anonymkode: 62b6f...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 Har ei venninne som har gått dit for IVF, og hun er i hvertfall heltid strålende fornøyd. Anonymkode: 602a7...724 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 10.29): Noen som har vært der? Erfaringer ifht behandling, ventetid osv? Vi tenker å starte opp med ivf over jul. Pga at jeg (kvinne) er sterilisert må vi gå privat og heller mer mot Spiren enn Medicus akkurat nå. Lurer også på om noen er eller vet om noen som har hatt ivf etter sterilisering. Redd for at vi ikke blir godt mottatt 🙈 Anonymkode: 69724...29b Jeg har ikke vært sterilisert, men har vært gjennom ivf forsøk hos spiren. Og dem er helt fantastiske. Anonymkode: e47e8...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 20. november 2022 #6 Del Skrevet 20. november 2022 Har bare tatt celleprøve og sånn der. Men som ung og usikker på min første gu følte jeg meg godt ivaretatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå