AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Jeg gjorde det slutt for noen uker siden med kjæresten min gjennom tre år. Jeg mistet de rette kjærestefølelsene for han etterhvert og misliker enkelte sider ved han. Likevel har jeg hatt kjærlighetssorg og savner de gode sidene. Men kan med hånden på hjertet si at jeg ikke vil være sammen med han, ikke om han hadde bedt på sine knær. Jeg ønsker han ikke noe vondt heller, men jeg vil ikke at han skal slutte å elske meg, jeg vil ikke se han ned ei ny dame. 🙈 Hvorfor?? Dette er sykt! Anonymkode: edce2...b96
klarinetta Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Du har noen reaksjoner, du trenger ikke lytte til det og analyse hvorfor eller klandre deg selv for noe. Hjernen er bare en underlig maskin noen ganger, la tankene komme og gå. 🌼 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Jeg tror det er en ganske normal reaksjon, men at få sier det til noe . Det er godt å føle seg elsket og attraktiv. Bare anerkjenn tanken og la den gå. Men ikke si den høyt til så mange 😉 Anonymkode: 9b40f...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Det er vanlig i begynnelsen for du er fortsatt kjemisk avhengig av han. Det går over Anonymkode: c0251...d3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå