Gå til innhold

Date en mann med venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (21 minutter siden):

Ok. Men er det så farlig da. Vi er skapt med lyster som vi ikke styrer helt selv. Sex er en helt vanlig ting, og det er helt vanlig å ønske seg sex med damer.

Joda og vica versa vanlig for damer å ønske seg sex med kjekke menn også. Men når man er i et forhold så er det ikke innafor å drive å ha kontakt med andre folk man vil ha sex med. 

Anonymkode: ed8c7...942

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Vitalogy
Skrevet (endret)

Det er menneskelig å ha utviklet skepsis etter egne inntrykk og erfaringer, men det er FULLT mulig å ha gode vennskap med folk av det motsatte kjønn. Omtrent halvparten av mine gode venner er kvinner. Har aldri vært noe seksuelt what so ever mellom oss.

Senest for et par uker siden var jeg på bar med én av disse, kun oss to. Hun har samboer. De som kategorisk avviser dette vet ikke hva de snakker om.

Endret av Vitalogy
Skrevet

Mann her. Noen av mine beste venner er damer. I min aller nærmeste vennegjeng er vi to menn og to damer, som har hengt med hverandre i nesten 20 år. Det har hendt at jeg har fortsatt vennskapet med jenter jeg har ligget med, men det har aldri vært fordi jeg vil fortsette å ligge med dem. 

Anonymkode: 98707...699

Skrevet

De er ikke veninner, det er damer som har "friend zona" menn. 

Anonymkode: 308cc...232

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...