AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Jeg har selv en nær venn som aldri har vært noe annet enn kompis, men i mitt siste langvarige forhold, som jeg avsluttet i sommer, brant jeg meg på at eksen hadde "venninner". Bestevenninna viste seg å opprinnelig være i date, ei som ikke ville være kjæresten hans. På slutten av vårt forhold fikk han seg ei ny "venninne" som viser seg være noe mer. Kjenner at jeg nå er skeptisk til menn med venninner, men jeg VET jo at det er mulig å ha venner av motsatt kjønn. Eller? Anonymkode: 7a188...3a8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Nei 99% menn vil si de aldri har venninner de ikke vil pule. De får venninner fordi de prøver seg på dem og blir friendzonet så jeg hadde ikke giddet en mann med masse venninner. Er det en barndomsvenninne pga de gikk i samme barnehage eller var naboer så er det noe annet Anonymkode: ed8c7...942 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Vil du virkelig være en sånn person som ikke kan ha en mann med venner fordi de har feil kjønn..? Mannen min har mange venninner. Han har reist på tur sammen med et par av dem også. Han drar på konferanser med unge kvinnelige kolleger, og firma-hytteturer med dem. Jeg har mange mannlige venner. Jeg jobber med utelukkende menn. Selvfølgelig kan man være bare venner med folk at motsatt kjønn! Jeg fatter ikke hva det ER med KG-folk - er den gjennomsnittlige befolkningen så sjalu og usikker, eller er det bare på KG? Jeg hadde aldri vært sammen med noen som skulle prøve å nekte meg venner bare fordi de hadde tiss i feil retning. Anonymkode: 735fe...256 5 2 2
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei 99% menn vil si de aldri har venninner de ikke vil pule. De får venninner fordi de prøver seg på dem og blir friendzonet så jeg hadde ikke giddet en mann med masse venninner. Er det en barndomsvenninne pga de gikk i samme barnehage eller var naboer så er det noe annet Anonymkode: ed8c7...942 Det der er ikke fasiten eller riktig med påstanden om 99% blæbkølløl卸lpålds,mfpok. Jeg har flere venninner, vi har ikke pult og jeg har heller ikke prøvd å pule de.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Maatte_ha_konto skrev (8 minutter siden): Det der er ikke fasiten eller riktig med påstanden om 99% blæbkølløl卸lpålds,mfpok. Jeg har flere venninner, vi har ikke pult og jeg har heller ikke prøvd å pule de. Men du henger ikke med de 1 og 1 tenker jeg Anonymkode: ed8c7...942
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Jeg kan gjøre det jo. Var senest igår med to av de og spilte biljard.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vil du virkelig være en sånn person som ikke kan ha en mann med venner fordi de har feil kjønn..? Mannen min har mange venninner. Han har reist på tur sammen med et par av dem også. Han drar på konferanser med unge kvinnelige kolleger, og firma-hytteturer med dem. Jeg har mange mannlige venner. Jeg jobber med utelukkende menn. Selvfølgelig kan man være bare venner med folk at motsatt kjønn! Jeg fatter ikke hva det ER med KG-folk - er den gjennomsnittlige befolkningen så sjalu og usikker, eller er det bare på KG? Jeg hadde aldri vært sammen med noen som skulle prøve å nekte meg venner bare fordi de hadde tiss i feil retning. Anonymkode: 735fe...256 Det spørs , er han en som skjuler kontakten , er alle eksene eller potensielle damer , er damene interesserte i mer , vet hun noe mer om de damene, vil de venninner vite om dama.. Ja en mann kan ha venninner og kvinner mannlige venner. Men spørs måten alt rundt det er. Ts virker som brant seg på en som hadde mer enn vennskapet så veldig forståelig hun blir usikker på Anonymkode: a66d9...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 Maatte_ha_konto skrev (9 minutter siden): Jeg kan gjøre det jo. Var senest igår med to av de og spilte biljard. Nettopp, du var med to av de. Anonymkode: ed8c7...942
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nettopp, du var med to av de. Anonymkode: ed8c7...942 Ja igår. Har også være alene med begge over tid. Hva søker du etter, hva skal være et problem for deg? Jeg skjønner ikke helt?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 Jeg har seriøst vanskelig for å tro på platoniske vennskap mellom menn og kvinner. Alle mine «vennskap» med menn har endt med sex, eller ønske om sex fra mannen. Anonymkode: a5beb...9a1 1 1
LillaGorilla<3 Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 Jeg er kvinne, men jeg hadde dumpa enhver som hadde prøvd å legge seg opp i hvem jeg kunne ha som venner. 4 1 1
Gudrund Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 Hei! Ja, det må da gå an å være sammen med en mann som har kvinnelige venner! Det er jo kjempedumt at du har hatt en dårlig erfaring, men det betyr jo heldigvis ikke at alle er sånn ... 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil du virkelig være en sånn person som ikke kan ha en mann med venner fordi de har feil kjønn..? Mannen min har mange venninner. Han har reist på tur sammen med et par av dem også. Han drar på konferanser med unge kvinnelige kolleger, og firma-hytteturer med dem. Jeg har mange mannlige venner. Jeg jobber med utelukkende menn. Selvfølgelig kan man være bare venner med folk at motsatt kjønn! Jeg fatter ikke hva det ER med KG-folk - er den gjennomsnittlige befolkningen så sjalu og usikker, eller er det bare på KG? Jeg hadde aldri vært sammen med noen som skulle prøve å nekte meg venner bare fordi de hadde tiss i feil retning. Anonymkode: 735fe...256 Har du aldri spurt deg selv hvorfor han ikke har mannlige venner, men kun unge damer som venninner? Anonymkode: e0136...70f 1
sicario Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): men jeg VET jo at det er mulig å ha venner av motsatt kjønn. Eller? Anonymkode: 7a188...3a8 Retorisk spørsmål. Jeg har mange venninner. Noen av mine beste venner er kvinner. Er sågar venn med et par tidligere kjærester. Samboeren min har flere venner som er menn. Dette er for de fleste voksne selvfølgelig helt uproblematisk. Aldri opplevd noe som helst utfordringer med dette. Venner er venner.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 Jeg hadde ikke stolt på en mann med venninner og spesielt ikke en med bare venninner. Det er et rødt flagg. Som oftest så er det i tillegg feilede forhold/dating i tillegg. Det er forskjell på å ha ei venninne du har vokst opp med siden 1. klasse eller barnehagen, og det å ha nye venninner du har møtt som voksen. Anonymkode: 24728...372 1 1
sicario Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil du virkelig være en sånn person som ikke kan ha en mann med venner fordi de har feil kjønn..? Mannen min har mange venninner. Han har reist på tur sammen med et par av dem også. Han drar på konferanser med unge kvinnelige kolleger, og firma-hytteturer med dem. Jeg har mange mannlige venner. Jeg jobber med utelukkende menn. Selvfølgelig kan man være bare venner med folk at motsatt kjønn! Jeg fatter ikke hva det ER med KG-folk - er den gjennomsnittlige befolkningen så sjalu og usikker, eller er det bare på KG? Jeg hadde aldri vært sammen med noen som skulle prøve å nekte meg venner bare fordi de hadde tiss i feil retning. Anonymkode: 735fe...256 Som jeg skulle skrevet det selv. Å problematisere vennskap mellom kjønn på denne måten, oppfatter jeg er et KG-fenomen. 2
Vinterjenta Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 Eksen min, viste det seg, hadde pult på nesten alle venninnene sine. Fikk litt sjokk av det da. Men for å snu på det, om en kar kun har guttevenner/kompiser, er jo det et litt dårlig tegn også. Jeg impliserer ikke homofili, men at vedkommende kanskje kommuniserer dårlig med kvinner?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 Jeg tror ikke jeg hadde klart være sammen med en jeg trodde ville pule alt av kvinnfolk han møtte... Heldigvis får jeg ikke inntrykk av at typen min har ett så stort sexbehov, og er så ukritisk at han ville pult alle han kjenner med innovertiss, og iallefall ikke så lenge han er i forhold. Men jeg opplever også at typen har respekt for kvinner, og han må ikke prøve seg på dem bare fordi han er alene med dem. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har du aldri spurt deg selv hvorfor han ikke har mannlige venner, men kun unge damer som venninner? Anonymkode: e0136...70f Hvor leste du at typen til den du siterer kun har unge kvinnelige venner? Han kan vel ha noen mannlige venner selv om han er venn med kvinnelige kolleger? Anonymkode: 6f947...3ef
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #19 Skrevet 18. november 2022 Maatte_ha_konto skrev (1 minutt siden): Ja igår. Har også være alene med begge over tid. Hva søker du etter, hva skal være et problem for deg? Jeg skjønner ikke helt? Det er så urelevant. Når jeg sier at 99% menn innrømmer at de ikke har venninner som de ikke på et tidspunkt har hatt lyst til å pule så er det ikke relevant at du hopper inn å sier det ikke gjelder deg. Det er sånn hvis noen sier mange er rasister og vil diskutere det så hopper noen inn å sier ikke jeg. Såklart har mange enkelte venninner de ikke har tenkt til å pule men resten av venninnene dems de tviholder på er fordi de vil holde døren åpen med dem i fremtiden fordi de vil pule dem. Jeg har også enkelte kompiser jeg vet at ikke vil pule meg og er som familie men jeg vet også at 99% av alle andre menn som har blitt kjent med meg har blitt det fordi de først prøver seg på meg og jeg har friendzonet de. Du skulle bare visst hvor mange menn som samler på "venninner" fra deiligst.no, tinder, snap, damer de har sjekket på byen osv. Det er disse "vennskapene" som jeg mener og SOM PÅPEKT I FØRSTE INNLEGG ikke ekte vennskap hvor man er nære venner pga man har vokst opp sammen etc Anonymkode: ed8c7...942
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 18. november 2022 #20 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er så urelevant. Når jeg sier at 99% menn innrømmer at de ikke har venninner som de ikke på et tidspunkt har hatt lyst til å pule så er det ikke relevant at du hopper inn å sier det ikke gjelder deg. Det er sånn hvis noen sier mange er rasister og vil diskutere det så hopper noen inn å sier ikke jeg. Såklart har mange enkelte venninner de ikke har tenkt til å pule men resten av venninnene dems de tviholder på er fordi de vil holde døren åpen med dem i fremtiden fordi de vil pule dem. Jeg har også enkelte kompiser jeg vet at ikke vil pule meg og er som familie men jeg vet også at 99% av alle andre menn som har blitt kjent med meg har blitt det fordi de først prøver seg på meg og jeg har friendzonet de. Du skulle bare visst hvor mange menn som samler på "venninner" fra deiligst.no, tinder, snap, damer de har sjekket på byen osv. Det er disse "vennskapene" som jeg mener og SOM PÅPEKT I FØRSTE INNLEGG ikke ekte vennskap hvor man er nære venner pga man har vokst opp sammen etc Anonymkode: ed8c7...942 Ok. Men er det så farlig da. Vi er skapt med lyster som vi ikke styrer helt selv. Sex er en helt vanlig ting, og det er helt vanlig å ønske seg sex med damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå