AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Jeg har nylig kommet ut på datingmarkedet igjen etter et lengre forhold, jeg har hatt 2 graviditeter å har derfor pådratt meg analprolaps. Noen andre som har havnet i samme situasjon som meg og hvordan vil en evt ny partner tenke om denne lidelsen?. Jeg er en ellers sprek kvinne på 45 år. Anonymkode: a9aa2...86d 1
Snok1 Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Jeg ville blitt nysgjerrig. Der har du meg.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Er folk så empatiløse at de driter i deg pga det så er det uansett ikke noen du vil ha. Anonymkode: 78e5b...880 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Hva vil det si i hverdagen sånn helt konkret? Anonymkode: 6e817...dce
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Jeg har aldri sett på min kones analprolaps som noe problem, annet enn at det selvfølgelig er et helseproblem og svært plagsomt for hun som har det. Kan ikke helt se hvorfor det skulle påvirke forholdet vårt eller mitt liv spesielt mye,men tror dessverre en del andre ville tenkt annerledes. Anonymkode: c5d1a...382
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva vil det si i hverdagen sånn helt konkret? Anonymkode: 6e817...dce Endetarmen faller ut av og til og må til tider holde meg nær et toalett, jeg er hjemmeværende og ufør med 2 barn på 8 og 12 år. Jeg er en ellers sprek kvinne som jogger og tar vare på meg selv. Anonymkode: a9aa2...86d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Hvor mange cm ut er det? Jeg har ca en cm og sykehus sa det var helt normalt på spesielt kvinner Anonymkode: e87f9...c92
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange cm ut er det? Jeg har ca en cm og sykehus sa det var helt normalt på spesielt kvinner Anonymkode: e87f9...c92 5.32 cm Anonymkode: a9aa2...86d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 5.32 cm Anonymkode: a9aa2...86d Okei, jeg vet ikke hvorvidt det er innafor normalen men det er nok det! Unngå analsex som kan forverre det bare. Kan ikke se for meg at en voksen mann ville brydd seg om at det skjer når du har vært på do, det gjør man i privatliv uansett Anonymkode: e87f9...c92
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 Uff det høres vondt ut. Anonymkode: 27cc7...80e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 Jeg er delvis inkontinent for avføring. Men det hindrer meg ikke i å date. Det er vel DEG de dater- ikke analen din… Sånn tenker i allefall jeg. Anonymkode: e74c0...148 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 5.32 cm Anonymkode: a9aa2...86d Det høres jo veldig ubehagelig ut, og ikke minst plagsom i hverdagen. Har du vurdert å operere? Søkte kjapt på det, og det ser jo da ut som du faller under de som har rektumprolaps, og ikke analprolaps. Anbefalingen er tydeligvis å operere 🤷♀️ https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/magetarmsykdommer/endetarmsfremfall/ Anonymkode: 86ebf...f43
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det høres jo veldig ubehagelig ut, og ikke minst plagsom i hverdagen. Har du vurdert å operere? Søkte kjapt på det, og det ser jo da ut som du faller under de som har rektumprolaps, og ikke analprolaps. Anbefalingen er tydeligvis å operere 🤷♀️ https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/magetarmsykdommer/endetarmsfremfall/ Anonymkode: 86ebf...f43 Seriøst? Hun spør om dating og får råd om operasjon.. Her er det noen som føler seg berettiget til å hive ut råd som aldri er bedt om. Du tror ikke at vedkommende som har lidelsen har sjekket ut løsninger altså, at du er hennes ridder i hvit rustning 🙄 Anonymkode: 14472...842 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 Det hadde ikke vært noe for meg dessverre. Regner med at det er synlig når den faller ut og har du i tillegg problemer med å holde på avføring synes jeg det er ganske avtennende. Anonymkode: 6e817...dce
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Seriøst? Hun spør om dating og får råd om operasjon.. Her er det noen som føler seg berettiget til å hive ut råd som aldri er bedt om. Du tror ikke at vedkommende som har lidelsen har sjekket ut løsninger altså, at du er hennes ridder i hvit rustning 🙄 Anonymkode: 14472...842 Sorry, det var bare et spørsmål. Jeg kjenner veldig mange med underlivsplager i etterkant av fødsel, der mange har hatt de i veldig, veldig mange år. Og som ikke har hatt peiling på at det i mange tilfeller kan fikses relativt kjapt og smertefritt med en liten operasjon, og skulle ønske de fikk vite det for lenge siden 🤷♀️ For øvrig ser jeg ikke hvorfor en sånn plage skal være noe stort hinder i datinglivet, selv om man utvilsomt kan treffe på enkelte som ikke fikser det. Anonymkode: 86ebf...f43 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Er folk så empatiløse at de driter i deg pga det så er det uansett ikke noen du vil ha. Anonymkode: 78e5b...880 Jeg tror det er ytterst få som driter i noen pga at de har prolaps. Jeg reagerer på det du sier her da, menn blir jo avvist for en million ulike grunner - er kvinner empatiløse da? Eller mener du det er empstiløst å avvise menn pga høyde feks? Eller går det kun en vei? Anonymkode: 0fc65...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er ytterst få som driter i noen pga at de har prolaps. Jeg reagerer på det du sier her da, menn blir jo avvist for en million ulike grunner - er kvinner empatiløse da? Eller mener du det er empstiløst å avvise menn pga høyde feks? Eller går det kun en vei? Anonymkode: 0fc65...8c8 Dra et annet sted med incel-rælet ditt. Anonymkode: c5d1a...382 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tror det er ytterst få som driter i noen pga at de har prolaps. Jeg reagerer på det du sier her da, menn blir jo avvist for en million ulike grunner - er kvinner empatiløse da? Eller mener du det er empstiløst å avvise menn pga høyde feks? Eller går det kun en vei? Anonymkode: 0fc65...8c8 Jeg tror at alle har noen som passer for dem, men man må bare ikke ha så mye hat inni seg fordi da ender man opp med og trykke de man liker vekk. Jeg sender varme tanker til deg ❤️ AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det hadde ikke vært noe for meg dessverre. Regner med at det er synlig når den faller ut og har du i tillegg problemer med å holde på avføring synes jeg det er ganske avtennende. Anonymkode: 6e817...dce Trist at du føler det sånn men det kan jeg også forstå. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det høres jo veldig ubehagelig ut, og ikke minst plagsom i hverdagen. Har du vurdert å operere? Søkte kjapt på det, og det ser jo da ut som du faller under de som har rektumprolaps, og ikke analprolaps. Anbefalingen er tydeligvis å operere 🤷♀️ https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/magetarmsykdommer/endetarmsfremfall/ Anonymkode: 86ebf...f43 Takk, jeg vet om oppersasjonen men jeg er redd for narkose, jeg kommer kanskje til og gjøre denne operasjonen i fremtiden. Anonymkode: a9aa2...86d
Annaf84 Skrevet 1. februar 2023 #19 Skrevet 1. februar 2023 Jeg er 39 ikke født og har fått full prolaps bak. Forstår virkelig din problemstilling når det gjelder dating. Min psyke har blitt heilt ødelagt av dette med at toalettet styrer livet mitt, så dating er Lagt på is.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #20 Skrevet 8. februar 2023 Og alle dere går fem på. Slikt opereres og fikses. Ingen går omkring sånn. Vedder på at ts fikk seg en god latter av svarene. Anonymkode: f6c0f...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå