Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til sovner baby etter amming før vi skal ut. Er det da ok å ta baby i bilstol uten dress utenpå? Redd for å vekke baby og få en gråtene baby på biltur. Holder det å legge tykt teppe over baby? 

Anonymkode: 3b0b2...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man "må" ingenting. Holder baby seg passe varm med teppe, lue og votter er det nok det 😊 Et annet alternativ er bilstolpose for å slippe å kle på så mye når man skal ut.

• Liker 3
Skrevet

Hvis bilen er varm og rett utenfor huset, så hadde jeg kunne tatt på teppe og løpt ut, ja. 

Anonymkode: 92932...327

Skrevet

Vi tok med babybilstolen inn på vinteren sånn at den ikke var kald. Og ofte så kledde jeg på ulldress før siste amming før vi skulle ut sånn at den sovende babyen bare kunne flyttes videre uten å måtte styre med noe tøy.

• Liker 2
Skrevet

Bilstolpose er kanskje den beste løsningen? Da trenger man ikke å kle på masse klær. Men det kommer jo an på hvor varm bilen er og hvor langt dere skal, så det ikke blir for varmt inni posen pga veldig varm bil på lang tur og. 

Skrevet

Jeg tar inn bilstolen nå når det er lave temperaturer så den ikke er iskald. Er det skikkelig kaldt så har jeg løpt ut å startet bilen før vi skal gå, men tenker det går fint å pakke inn i et ullteppe om babyen sovner før du har fått på mer klær. 

Skrevet

Det går helt fint å bare legge et godt pledd som du pakker godt rundt ungen. Har aldri kledd noe særlig på ugnene i bilstolen, men heller lagt noe over og rundt. 

Anonymkode: 2e215...f55

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor varmt det er i bilen?

Vi har det vanligvis så varmt i bilen at voksne ikke trenger jakke så har egentlig aldri tenkt at baby trenger masse ekstra klær i bilen heller.. Har garasje da og mulighet til å varme opp bilen på forhånd (elbil)

Anonymkode: 1d5ee...ed7

Skrevet

Her må vi bruke bilstolpose på vinteren. Greit nok at bilen er varm når man reiser hjemmefra, men den er ikke nødvendigvis det når vi skal reise fra butikken igjen, eller helsestasjonen eller hvor vi har vært. Vi må jo også gjerne ut av bilen med babyen, og jeg går ikke ut med baby i -15 grader med bare lue og body på👀 

Anonymkode: 58bbe...8b6

Skrevet

Det spørs jo litt på baby og på temperaturen ute 😜 Er din baby varm av seg, eller ikke. På vinterhalvåret er det jo greit med ulldress inne også. Og om du kjøper en ulldress i ubehandlet ullkvalitet har det jo utrolig temperaturregulerende egenskaper. 🙌 har baby på den mens du ammer før dere skal ut et sted, er jo problemet løst 😜 spess nå som strømmen er dyr 😅 jeg slenger meg også på vinterpose som ligger i bilstolen som jeg tar med meg inn i huset, for at den ikke skal bli iskald. Her vi bord, er det kaldt! 
Nå kan du jo gjøre kupp på både ulldress og bilstolposer om du vil ha nytt, er jo Black week! 🙌🥳😜

https://www.ohdearbaby.no/ , favoritt butikken for min del! De har så mye fint! 🤩

Anonymkode: ba065...54c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...