Gå til innhold

Tinder spøramål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg sveiper venstre hver gang jeg sveiper på tinder dukker opp på nytt hver gang jeg bruker tinder, hvorfor? En jeg absolutt ikke kan tenke meg å bli kjent med.  Helt annen kultur og røyker 🤮

Anonymkode: a2752...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet?  Er du redd for at du plutselig skal sveipe til høyre? 

Anonymkode: 2667e...871

Skrevet

Bug i appen hvis samme kort dukker opp flere ganger eller at den personen har superliket deg 

Anonymkode: 294c0...2d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bug i appen hvis samme kort dukker opp flere ganger eller at den personen har superliket deg 

Anonymkode: 294c0...2d9

Gjort det hver gang jeg bruker tinder om jeg har opphold ett halv år. Så dukker han opp. Og i løpet av samme dag. Om jeg sveiper venstre på mårran så dukker han opp hver gang jeg er inn på tinder på en dag for det hender når jeg kjeder meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjort det hver gang jeg bruker tinder om jeg har opphold ett halv år. Så dukker han opp. Og i løpet av samme dag. Om jeg sveiper venstre på mårran så dukker han opp hver gang jeg er inn på tinder på en dag for det hender når jeg kjeder meg. 

Kanskje du burde gi han en kjangse, det høres ut som universet vil dere skal møtes.

Anonymkode: d8448...e5a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kanskje du burde gi han en kjangse, det høres ut som universet vil dere skal møtes.

Anonymkode: d8448...e5a

Æsj nei vil ikke ha en mann med den religionen igjen .. en var nok.

Skrevet

Opplevd dette flere ganger og har prøvd å sveipe høyre bare for å sjekke, men det er ikke match så sannsynligvis er det noen som laster på nytt ofte og kommer opp hos de samme igjen og igjen.

Anonymkode: bf41d...2e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Opplevd dette flere ganger og har prøvd å sveipe høyre bare for å sjekke, men det er ikke match så sannsynligvis er det noen som laster på nytt ofte og kommer opp hos de samme igjen og igjen.

Anonymkode: bf41d...2e0

Ja det kan det være selvsagt. Takk for svar. Ts

Skrevet (endret)
9 hours ago, AnonymBruker said:

En jeg sveiper venstre hver gang jeg sveiper på tinder dukker opp på nytt hver gang jeg bruker tinder, hvorfor? En jeg absolutt ikke kan tenke meg å bli kjent med.  Helt annen kultur og røyker 🤮

Jeg har faktisk testet dette og sveipet en til høyre en gang. Ble ikke match 😂 så jeg aner ikke hvorfor helvete de dukker opp gang på gang på gang 😂 jeg lurer på om det kanskje er boost? Så om de booster seg selv en del ganger så får alle se dem gang på gang selv om de har venstresveipet 🫣

Endret av Blått

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...