marita31 Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 Jeg føler meg utrygg på at det er en ny coronabølge nå i landet, og jeg lurer på å begynne å gå med munnbind ute igjen, og fortsette med antibac selvfølgelig. Jeg har ikke hatt corona som jeg vet om, men er redd for å få den selv om jeg er vaksinert. Andre som vil begynne med munnbind igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 17. november 2022 #2 Del Skrevet 17. november 2022 Nope, ikke med mindre vi blir pålagt på jobb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 17. november 2022 #3 Del Skrevet 17. november 2022 Det kommer jeg aldri til å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 17. november 2022 #4 Del Skrevet 17. november 2022 Munnbind er for at du selv ikke skal smitte andre. Har uansett ikke noe for seg i sammenheng med korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. november 2022 #5 Del Skrevet 18. november 2022 Vi som tenker på smitte og smittevern blir jo litt latterliggjort for tiden. Man skal visst ikke bry seg med slikt lenger, for korona er jo bare tull, sier de. Ikke er det farlig heller, låter det. Samtidig går folk ned for telling og blir gørrsyke når de får det. Noen får senvirkninger og det høres heller ikke fristende ut. Nei da, bare finn frem munnbindene, så følger flere etter. Det har ingen noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. november 2022 #6 Del Skrevet 18. november 2022 Vet ikke. Men om du føler for å bruke munnbind,så er det bare fint. Gjør det som du føler for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. november 2022 #7 Del Skrevet 18. november 2022 Absolutt ikke. Men de som er veldig engstelige kan jo bruke det om de ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barix Skrevet 18. november 2022 #8 Del Skrevet 18. november 2022 Antibacen er det nok ikke så viktig med i hvert fall. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2022 #9 Del Skrevet 18. november 2022 «Vi puster inn mikroplast» Modern Testing Services Global, Hong Kong, har funnet forhøyede konsentrasjoner av farlige fluorkarboner, formaldehyd og andre potensielt kreftfremkallende stoffer på kirurgiske ansiktsmasker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. november 2022 #10 Del Skrevet 18. november 2022 3 minutter siden, Kritisk said: «Vi puster inn mikroplast» Modern Testing Services Global, Hong Kong, har funnet forhøyede konsentrasjoner av farlige fluorkarboner, formaldehyd og andre potensielt kreftfremkallende stoffer på kirurgiske ansiktsmasker. Høres ut som det er verre enn corona det der jo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2022 #11 Del Skrevet 18. november 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Høres ut som det er verre enn corona det der jo Brukere av munnbind risikerer å puste inn kreftfremkallende stoffer, allergener og mikroplast. Dette skriver NRK 12. april 2021. Deres kilde er en artikkel av seniorforsker Ingun Grimstad Klepp, professor Cecilie Svanes og redaktør Tone Skårdal Tobiasson på nettmagasinet Forskersonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevrosererroser Skrevet 18. november 2022 #12 Del Skrevet 18. november 2022 Jeg bruker gjerne munnbind rundt mennesker jeg vet er ekstra sårbare men jeg ser ikke behovet for å bruke munnbind overalt akkurat nå ihvertfall. Jeg har et nært familiemedlem med kreft, rundt hen bruker jeg munnbind og er ekstra nøye på hygienen ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. november 2022 #13 Del Skrevet 18. november 2022 4 minutter siden, Kritisk said: Brukere av munnbind risikerer å puste inn kreftfremkallende stoffer, allergener og mikroplast. Dette skriver NRK 12. april 2021. Deres kilde er en artikkel av seniorforsker Ingun Grimstad Klepp, professor Cecilie Svanes og redaktør Tone Skårdal Tobiasson på nettmagasinet Forskersonen. Jeg bruker den typen her: Får knapt puste i sånt vanlig munnbind >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 18. november 2022 #14 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) Har ikke sluttet med munnbind i butikker. Fordi der må bare folk stå helt oppi meg og hoste. Jeg vil liksom velge selv hvem jeg har kroppskontakt med og det vil jeg ikke ha med folk på butikker. Da hjelper det litt med munnbind. Kanskje noen tror jeg er smittsom. Kommer uten tvil til å fortsette med det på butikker og legekontor hvis jeg en sjelden gang går til lege. De stedene som er verst synes jeg. Butikk og legekontor. Fordi de stedene synes jeg er de mest smittsomme stedene. Har ikke hatt korona enda. Det er også alltid fremmede unger på butikk og legekontor og jeg føler fremmede unger er mer smittsom enn voksne. Alltid mye virus i barnehager og skoler. Så du kan bare bruke munnbind der du vil med god samvittighet Hvis noen stirrer så bare stirr tilbake, eller spør de rett ut om det er noe siden de stirrer sånn. Endret 18. november 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 18. november 2022 #15 Del Skrevet 18. november 2022 Jeg bruker munnbind når det er jeg selv som er syk. Husk at munnbind ikke beskytter deg fra andres smitte, men det skal forebygge at du sprer smitte over til andre. Har jeg luftveissymptomer og likevel må på kollektiv transport eller butikk så tar jeg på meg munnbind og tar på antibak før jeg tar på varer. Er jeg frisk bruker jeg ikke munnbind, men jeg holder avstand til andre der jeg kan og vasker henda hver gang jeg har vært ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 18. november 2022 #16 Del Skrevet 18. november 2022 Barix skrev (2 timer siden): Antibacen er det nok ikke så viktig med i hvert fall. Ja, kun spill for galleriet. Både munnbind og håndsprit hadde vel en mer samlende funksjon enn reell virkning. Hvorfor det ble påbudt, og hvorfor ikke større protester mot påbudet er for meg en gåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. november 2022 #17 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) … Endret 18. november 2022 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. november 2022 #18 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) … Endret 18. november 2022 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. november 2022 #19 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) … Endret 18. november 2022 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. november 2022 #20 Del Skrevet 18. november 2022 1 minutt siden, Fiser1 said: Duh! Kan du ikke engelsk? Er amerikansk statsborger hvis det hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg