AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Dette er noe som har pågått i flere år, og legen sier det er psykisk. Det kan det også hende at det er, men i kveld er annerledes Har ligget syk med lungebetennelse i 1 uke. Klarer ikke ligge på ryggen, for da begynner hjertet å hamre urytmisk i sikkert 20 sekunder etter jeg setter meg opp igjen. Det skjer også når jeg reiser meg, og under noe annet ‘’fysisk’’ aktivitet. Jeg tror dette nå skjer pga fysiske ting i kroppen. Ikke psykisk. For jeg har det greit, og er på bedringens vei. Vært glad og fornøyd i dag med at jeg begynner å bli litt bedre. kan man få hjertebank av fysiske anstrengelser under sykdom? Burde jeg være bekymret? føler meg som en dramaqueen om jeg skal ringe legevakta nå… tok også nettopp sovemedisin som jeg ikke helt vet om er lurt å ta om man har disse hjerte hoppene. Og pga det så kan jeg ikke selv kjøre til legevakta, da må de jo hente meg i sykebil…. Eller taxi? Anonymkode: 0c49f...4ae
Serafin Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er noe som har pågått i flere år, og legen sier det er psykisk. Det kan det også hende at det er, men i kveld er annerledes Har ligget syk med lungebetennelse i 1 uke. Klarer ikke ligge på ryggen, for da begynner hjertet å hamre urytmisk i sikkert 20 sekunder etter jeg setter meg opp igjen. Det skjer også når jeg reiser meg, og under noe annet ‘’fysisk’’ aktivitet. Jeg tror dette nå skjer pga fysiske ting i kroppen. Ikke psykisk. For jeg har det greit, og er på bedringens vei. Vært glad og fornøyd i dag med at jeg begynner å bli litt bedre. kan man få hjertebank av fysiske anstrengelser under sykdom? Burde jeg være bekymret? føler meg som en dramaqueen om jeg skal ringe legevakta nå… tok også nettopp sovemedisin som jeg ikke helt vet om er lurt å ta om man har disse hjerte hoppene. Og pga det så kan jeg ikke selv kjøre til legevakta, da må de jo hente meg i sykebil…. Eller taxi? Anonymkode: 0c49f...4ae Taxi i såfall. Forklar symptomene dine til legevakta. Og spør om en EKG for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Det heter ekstrasystoler og utløses ved stress/adrenalinutskillelse. Jeg har mange hundre pr dag og hatt i mange år. Er ung men tydelig stressa hjerte. Tatt tester som viser at det er ufarlig. Anonymkode: 7a75c...1d9 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 https://sml.snl.no/nervøst_hjerte Anonymkode: 7a75c...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå