AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Når annonser skiller seg tydelig ut, det ikke er gjort en så liten innsats som å ta ned brukte håndduker på tørk på badet, eller re opp senga, er det tvangssalg da eller bare noen som ikke orker? Gjerne litt lavere pris også enn man ville trodd for den adressen. Anonymkode: 0b1a4...f83
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Mest sannsynlig tvankssalg. Anonymkode: 65e53...5bf 9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Hvorfor leser du ikke bare annonsen så finner du det ut? Anonymkode: c3d77...96e 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor leser du ikke bare annonsen så finner du det ut? Anonymkode: c3d77...96e Har lest annonsen, men står ingenting om det i de jeg har sett. Mener du salgsoppgaven? Anonymkode: 0b1a4...f83
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har lest annonsen, men står ingenting om det i de jeg har sett. Mener du salgsoppgaven? Anonymkode: 0b1a4...f83 Du kan vel se hvem det er som legger ut boligen. En bolig her var tvangssolgt og da var det et advokatfirma som solgte og ikke vanlig eiendomsmegler. Anonymkode: fafe4...5d8 1
Sofakona Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Det kan være tvangssalg.. kanskje de som selger sliter med angst og depresjon...at noe har skjedd...og at de rett og slett vil selge huset...men ikke ork til å gjøre i stand 1
Criss Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 (endret) Det kan ve være så mangt. Er vel ikke alle som klarer eller har forståelse for slikt. Vi hadde leid inn vaskehjelp dagen før fotografering. Sagt ifra muntlig og skriftlig hva som måtte gjøres og presisert at det måtte være helt rent til fotografering. Hun tok med seg 1 dame, så da trodde jeg jobben kom til å bli gjort, men fikk litt panikk når jeg så de dro etter 1 time! Det var ikke mye som hadde blitt vasket og det var ikke klart til fotografering for å si det sånn. Jeg ville jo at alt skulle se perfekt ut til fotografering, så det endte med at jeg vasket selv etterpå i 4-5 timer! Ble veldig fine bilder da, men surt. jeg vasket også i 6-7 timer før visning😅 Endret 17. november 2022 av Criss
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 Det kan også være at huset/leiligheten for tiden er utleid, og leietaker gidder ikke rydde og vaske før fotografering… Anonymkode: 32e87...cbd 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 Dersom det er tvangssalg, skal det komme tydelig frem i både salgsoppgaven og i annonsen. Anonymkode: 99d3b...53b 1
newman01 Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 Det kan være boliger av mindre verdi hvor eier har havnet på omsorgsbolig og pårørende bor langt unna og ikke orker... 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 Foreldrene til eksen gikk fra hverandre, huset måtte selges fordi ingen kunne sitte med det, og ingen av dem hadde helse eller økonomi til å rydde og ordne opp. Det så rett og slett ikke ut på bildene, det lå poser, klær, esker og klær slengt rundt, og sto halvtomme melkeglass på kjøkkenbenken, osv. At noen ville kjøpe var et under. Men det var altså ikke tvangssalg. Anonymkode: 5f0b5...ad8
Laraa Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 En bekjent måtte selge gjennom tvangssalg og nektet å rydde opp og vaske i håp om at boligen ble mindre attraktivt å kjøpe, så både boligannonsen og visning så et som et bomba grisehus
Buddhahode Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 Tenk på at alle er på boligmarkedet, veldig mange forskjellige mennesker og mange er nok ikke så opptatt av interiør.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 Det ble solgt et hus her i strøket som var overfylt av klær, poser, bilder, og alt annet du kan tenke deg. Ting lå på gulv, bord, stoler, benker, ja overalt hvor det var plass. Slik var det i hvert rom i hele huset. Huset ble solgt flere millioner over takst. Det var ikke tvangssalg, ikke dødsbo, ikke sykdom. Det ble bare slik. Anonymkode: bb4f6...e75
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #16 Skrevet 19. november 2022 Latskap i de tilfellene jeg har sett. Et sted var et helt rom fullt av skrot og ting, dette rommet var et soverom som ikke var avbildet i annonsen bare i plantegning og megler sa når vi kom at eier ikke hadde lagringsplass til alt så da måtte det stå der Vært på to visninger for tvangssalg og de har vært like ryddige som andre ryddige boliger Anonymkode: 47a41...4bc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #17 Skrevet 19. november 2022 Laraa skrev (19 timer siden): En bekjent måtte selge gjennom tvangssalg og nektet å rydde opp og vaske i håp om at boligen ble mindre attraktivt å kjøpe, så både boligannonsen og visning så et som et bomba grisehus Skjønner ikke logikken. Selv om huset selges på tvangssalg så får man jo utbetalt resten når gjelda er betalt. Da er det jo dumt å forsøke å trekke ned verdien med vilje. Anonymkode: 18b11...107 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå