AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Hei, jeg har gått på hormonell spiral i snart 3 år, og sliter med depresjon. Det startet litt, ikke så lenge etter jeg satt inn spiralen. Men der var på samme tid som det ble Lock-down. Så jeg er litt usikker på årsaken til depresjonen. Jeg føler at den psykiske helsen min bare har blitt verre med tid. Jeg har tenkt på det før, at depresjon er en bivirkning til prevensjon, så jeg vurderte å slutte på det. Men jeg la fra meg den tanken, siden jeg følte at lock-down’en var en faktor til at jeg begynte å få det dritt. Så jeg lurer egentlig på om hvis noen her har fått depresjon som følge av prevensjon. Hvor lang tid etter dere starte på prevensjon begynte dere å merke det. Og ble det verre over tid? I tillegg når du sluttet på det hvor lang tid tok det før du begynte å føle deg bedre? Egentlig så har jeg tenkt til å slutte med det, for å se om det gjør noe endring. Men jeg er litt redd for at ting blir bedre, for da kunne jeg gjort noe med det for lenge siden, og alt det vonde jeg har gått gjennom kunne vært unngått. Anonymkode: 3a01e...05f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå