AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Dere her inne kan kanskje hive dere på ballen og bekrefte eller avkrefte dette? Anonymkode: adf1a...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Mye mulig. Men kvinner er ikke mer "næggete" enn mennene deres er ubrukelige. Anonymkode: 4527b...b99 14 6
Bubs000 Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Spørs om mannen oppfører seg som en mann eller som sønnen jeg aldri fikk.🤔 13 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Nei, du får omgås kvinner mer og ikke tro at alle er som mora di måtte være fordi du aldri gadd å rydde rommet ditt 😉 Anonymkode: 5e0de...135 8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Nei, norske kvinner er konfliktsky. Anonymkode: c11cc...129 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 Drit i å svar i en så dum tråd. Anonymkode: edf06...c5c 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Dere her inne kan kanskje hive dere på ballen og bekrefte eller avkrefte dette? Anonymkode: adf1a...4c7 Fordi jeg er småbarnsmor så kan jeg sammenligne med mannen og kona i Hakkebakkeskogen. For den var sånn jeg virkelig forsto. Kona ber mannen om å huske på én ting. Når de kommer til uthuset så forsto ikke mannen hva han hadde glemt og lurte på hvorfor han skulle huske på det. Sånn er det med mange menn, ikke inn med teskje, men helst ei hel sleiv. Eller så ønsker de at alt skal bli gjort for de og husket på for de. Da blir man en sånn kvinne, enten man vil eller ikke. Anonymkode: fb38e...927 6 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #9 Skrevet 17. november 2022 Jeg kan være næggete til tider. Men set kan mannen min også være. Og jeg tenker at det er helt normalt i en stresset hverdag med to krevende jobber og 4 tenåringer i hus. Anonymkode: 869ff...76e 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #10 Skrevet 17. november 2022 Blåjojo skrev (1 time siden): Hva er næggete? Dårlig fornorsking av engelsk ord. Betyr masete. Anonymkode: 1f9ff...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 Ja, selvfølgelig. Det er vår stolthet og privilegium! Anonymkode: 60c23...34c 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 Norske kvinner er konfliktsky i virkeligheten men de er plagsomme på nett. Anonymkode: bed7e...888 1
Maestro Skrevet 17. november 2022 #13 Skrevet 17. november 2022 Eksen min (ikke samboer) var ikke næggete men nedlarende at jeg glemte, dulta borti osv. I tillegg behandla meg som et barn som trenger oppfølging og ekstra øye på. Drit og dra, jeg er født selvstendig og klarer ting helt selv. Men blir stressa når folk skal henge over sånn, da blir det rot i systemet mitt å ender med kaos og glemming. La meg gjøre ting selv så går det så bra at.
Blåjojo Skrevet 17. november 2022 #14 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere her inne kan kanskje hive dere på ballen og bekrefte eller avkrefte dette? Anonymkode: adf1a...4c7 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere her inne kan kanskje hive dere på ballen og bekrefte eller avkrefte dette? Anonymkode: adf1a...4c7 Hvorfor har du inntrykk av det?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #15 Skrevet 17. november 2022 Ja noen norske kvinner nægger. Min mor og en venninne for eksempel. Forferdelig ubehagelig oppførsel. De fleste norske kvinner gjør det ikke. (Dog vil de fleste kvinner mase om de prøver å formidle noe viktig, til de gir opp. Isåfall er det mannen som enkelt kunne fått slutt på masingen ved å lytte og ta en skikkelig dialog. Når kvinner gir opp å "mase", altså gir opp å prøve å formidle noe viktig, da er mannen som regel snart singel. Samt merkelig nok overrasket over det.) Anonymkode: e8be9...f1f 5 1
Fremmed fugl Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi jeg er småbarnsmor så kan jeg sammenligne med mannen og kona i Hakkebakkeskogen. For den var sånn jeg virkelig forsto. Kona ber mannen om å huske på én ting. Når de kommer til uthuset så forsto ikke mannen hva han hadde glemt og lurte på hvorfor han skulle huske på det. Sånn er det med mange menn, ikke inn med teskje, men helst ei hel sleiv. Eller så ønsker de at alt skal bli gjort for de og husket på for de. Da blir man en sånn kvinne, enten man vil eller ikke. Anonymkode: fb38e...927 A er viktig for meg, jeg overfører både det å huske A og gjennomføre A til min kone. Min kone glemte A. Jeg beklager at jeg ikke hjalp henne å huske det som var viktig for meg. Det å ikke huske noe som noen annen har bedt en å huske og deretter gjøre, er ikke noe som har med kjønn å gjøre. Det gjelder både i hjem, mellom venner, og i arbeidslivet.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 Fremmed fugl skrev (1 time siden): A er viktig for meg, jeg overfører både det å huske A og gjennomføre A til min kone. Min kone glemte A. Jeg beklager at jeg ikke hjalp henne å huske det som var viktig for meg. Det å ikke huske noe som noen annen har bedt en å huske og deretter gjøre, er ikke noe som har med kjønn å gjøre. Det gjelder både i hjem, mellom venner, og i arbeidslivet. Når barna skal til besteforeldre på overnatting. Jeg steller de og han pakker baggen med klær. Han pleier da å glemme at de trenger sokker, jeg minner han på det to ganger mens han pakker. Jeg ber han legge baggen i bilen med en gang den er ferdig, så den ikke glemmes. Dette sier jeg flere ganger. Jeg og barna kommer oss ut i bilen og vi skal skynde oss avgårde. Når vi kommer over halvveis så ligger baggen på kjøkkenet ennå. Hvem glemte den til tross for påminnelser? Anonymkode: fb38e...927 3
TheHairyToothfairy Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 Om du til stadighet opplever et gjentagende negativt trekk hos kvinner; det kan være en overhengende fare for at feilen ligger hos deg selv. 11 2 3
Snok1 Skrevet 18. november 2022 #19 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere her inne kan kanskje hive dere på ballen og bekrefte eller avkrefte dette? Anonymkode: adf1a...4c7 Dersom bare du opplever at andre er næggete, kanskje det har med deg å gjøre? Tenkt på det? 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #20 Skrevet 18. november 2022 Det stemmer nok ganske godt. Men du får nok neppe gehør for det her inne da der stortsett er er ekkokammer for kvinner som ikke har lykkes så godt med menn. Anonymkode: d2dd6...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå