Gå til innhold

Gir større barn gaver til besteforeldrene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn er 10, 12 og 15 så vi er ferdige med hjemmelagde kunstprosjekter i julegave. Besteforeldrene får alltid gaver fra vår familie, men gir deres barn også en egen gave bare fra dem?

Anonymkode: 4154c...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene gir en felles, og det er en årskalender med bilder av ungene på. Enkelt å kjapt gjort på Fotoknudsen😊 Har vært en slager og tradisjon i alle år😊 

Anonymkode: 6eb1f...c1d

Skrevet

Jeg gjorde alltid det, ja. Slo meg gjerne sammen med søsken, da. 

Ungene mine er små enda, men jeg hjelper dem å kjøpe til sine besteforeldre (hjemmelaget kunst gir vi ikke... )

Anonymkode: 7573e...bc0

Skrevet

Ja har alltid gjort det, da jeg ble 18 var det å begynne kjøpe selv til dem.

Skrevet

Mine har aldri blitt ferdig med hjemmelaga «kunstverk». Og noen år har de laget noe spiselig.

Skrevet

Jeg gjorde alltid det 

Anonymkode: 1af0f...458

Skrevet

Våre barn har alltid gitt gaver til besteforeldrene sine og det er alltid noe de har laget selv. Det kan være alt fra kjøleskapsmagneter de har perlet (da de var helt små) til hjemmelaget julekonfekt, brente mandler e.l. på en pent malt krukke, frokosttallerkener eller kaffekrus de har dekorert til egenstøpte julelys osv.

Skrevet

Jeg kjøpte egen gave til mormor fra jeg var rundt ti år. Brukte mine egne penger. Søsknene mine(kun gutter) har alltid vært med på mamma sin gave, så de har aldri brukt ei krone på gaver til familie. Selv ikke nå når alle er godt over 20..

Anonymkode: 0e733...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...