AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Første året som samboere og han MÅ på liv og død på julebord. 65% av alle på julebord er utro leste jeg en plass. I mine øyne er julebord det samma som utroskap. Han nekter og mener at det bare er fint å komme seg ut med kollegaer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Hva er greia med at folk er utro akkurat på julebord??? Og hvorfor må man dra om 65% ender med å være utro? Hva er det jeg ikke forstår? Anonymkode: f3e90...c1b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Skal du nekte han julebord pga du mener han kommer til å være utro? Min mann var på julebord forrige helg, han skal neste helg og. Kunne ikke falt meg inn å nektet han ( velger selv å ikke være med, da vi har små barn som ikke sover skikkelig enda, så prioriterer søvn og avslapping) Anonymkode: a1e8c...8c4 37 6
svartkatt Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Hvorfor stoler du ikke på han? Og har mer tro på en statistikk...? Dette lover ikke bra for fremtiden. 31 8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Slapp av 😅 vil noen være utro finner de ørten arenaer for det. Har han gitt deg grunner til å ikke stole på han? Om svaret er nei fremstår du bare usikker og sjalu, og da må du jobbe med deg selv. Anonymkode: 8b722...839 19
Macro Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Man kan faktisk ikke straffe partneren sin for det andre har gjort. Om man har behov for å kontrollere den andre slik så er man rett og slett klar for forhold. 14 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Tøvete statistikk. Virkelig. Jeg er kvinne, snart 50 og har deltatt på julebord hos mange forskjellige arbeidsgivere gjennom 30 år. Klart utroskap skjer, men det er unntaket snarere enn regelen. Et veldig sjeldent unntak. Anonymkode: 3c643...ffd 11 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 Herregud da. "Alle" drar på julebord med jobben. Gjør ikke du+ Anonymkode: 2d312...252 12
Helene1982 Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 La han gå på julebord. Du jager ham vekk, om du ikke tillater ham å dra på fest uten deg. 10
Bombasi Skrevet 17. november 2022 #9 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Første året som samboere og han MÅ på liv og død på julebord. 65% av alle på julebord er utro leste jeg en plass. I mine øyne er julebord det samma som utroskap. Han nekter og mener at det bare er fint å komme seg ut med kollegaer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Hva er greia med at folk er utro akkurat på julebord??? Og hvorfor må man dra om 65% ender med å være utro? Hva er det jeg ikke forstår? Anonymkode: f3e90...c1b 65% utro på julebord??! I guds navn. Da har jeg vært på dårlige julebord, for jeg har aldri hørt om at folk har endt opp med sex de plassene jeg har jobbet. Seriøst, det tallet er tull. Og så må du la typen gå på et julebord. Såpass må du stole på han. 23 1 12
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 Har vært på julebord neste hvert år siden jeg var tjue år og har aldri vært utro. Det skjer jo litt flørting, men jeg vet jo hvor grense går. Mannen og meg har snakket om det, så han vet jeg flørte litt, men aldri gått over streken. Jeg stoler også på ham. Viktig å gi hverandre tillit å space.. Anonymkode: a37cf...61e 1
Gjest _Falkor_ Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 (endret) Et kjappt søk på Google, og jeg tror jeg fant artikkelen du sikter til: https://www.klikk.no/side2/sex/hvor-mange-er-utro-pa-julebord-6854750 Men, det står ikke at 65% av alle som går på julebord er utro, da. Da må du lese på nytt Av alle julebord jeg har vært på, har jeg aldri opplevd utroskap. Julebord er til for at man skal kunne kose seg, etter et ofte stressomt år med mye jobb. La kjæresten din dra. Om man virkelig vil være utro, så er man utro. Julebord eller ei. Endret 17. november 2022 av _Falkor_
Romilo Skrevet 17. november 2022 #13 Skrevet 17. november 2022 Utro folk trenger ikke julebord for å være utro, det er jo et faresignal hvis du er redd allerede før han har dratt. Tror du at du er sikret mot utroskap hvis han ikke drar? For det er du ikke 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #14 Skrevet 17. november 2022 Du kan ikke straffe han for noe han ikke har gjort Anonymkode: 86d27...949 1
Blåjojo Skrevet 17. november 2022 #15 Skrevet 17. november 2022 Du kan jo ikke nekte samboeren din å dra på julebord pga. en statistikk? Det betyr jo ikke at din samboer kommer til å være utro, vet du.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #16 Skrevet 17. november 2022 MÅ du være så kontrollerende? Næggete damer skaper utro menn. Du gjør lurt i å slappe litt mer av om du vil ditt eget beste Anonymkode: ea6cf...650 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #17 Skrevet 17. november 2022 Mannen har vært på julebord i 15 år, og har vært flere år jeg har vært hjemme enn med han. Kunne ikke falt meg inn å nekte han å dra. Om han ønsker å være utro så hadde han gjort det uavhengig av julebord😅 Anonymkode: 97356...5d8 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #18 Skrevet 17. november 2022 Så du skal ikke på julebord selv i år, siden du kommer til å pule kollegaen din på do? Anonymkode: ecc4b...abe 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #19 Skrevet 17. november 2022 Det er barnslig å nekte noen julebord. Min mann dro på jobbhyttetur med kollegaer idag, både kvinner og menn. På tirsdag var han på jobbmiddag. Om to uker er det julebord og siden han pendler skal han overnatte hos en kollega. Om tre uker skal han på konferanse i utlandet. Jeg var ikke paranoid for sånt når vi ble sammen og heller ikke nå etter 20 år. Anonymkode: f5d34...181 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #20 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skal du nekte han julebord pga du mener han kommer til å være utro? Min mann var på julebord forrige helg, han skal neste helg og. Kunne ikke falt meg inn å nektet han ( velger selv å ikke være med, da vi har små barn som ikke sover skikkelig enda, så prioriterer søvn og avslapping) Anonymkode: a1e8c...8c4 Jeg mener at statistikken er stor og at sansynligheten er der svartkatt skrev (15 minutter siden): Hvorfor stoler du ikke på han? Og har mer tro på en statistikk...? Dette lover ikke bra for fremtiden. Fordi julebord er kjent for utroskap. Det er jo nesten samme som utroskap Macro skrev (14 minutter siden): Man kan faktisk ikke straffe partneren sin for det andre har gjort. Om man har behov for å kontrollere den andre slik så er man rett og slett klar for forhold. Mener ikke å straffe han, men synes han straffer meg AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Slapp av 😅 vil noen være utro finner de ørten arenaer for det. Har han gitt deg grunner til å ikke stole på han? Om svaret er nei fremstår du bare usikker og sjalu, og da må du jobbe med deg selv. Anonymkode: 8b722...839 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tøvete statistikk. Virkelig. Jeg er kvinne, snart 50 og har deltatt på julebord hos mange forskjellige arbeidsgivere gjennom 30 år. Klart utroskap skjer, men det er unntaket snarere enn regelen. Et veldig sjeldent unntak. Anonymkode: 3c643...ffd Jeg håper du har rett Anonymkode: f3e90...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå