Embla Othea Skrevet 18. november 2022 #21 Skrevet 18. november 2022 Jeg hadde aldri kjøpt en så dyr joggedress til min 12-åring. Ikke til meg selv heller for øvrig. Barn i den alderen vokser fort og om et års tid vil hun sannsynligvis ikke passe den heller.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #22 Skrevet 18. november 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Dette merket synes jeg ikke noe om på en 12 åring. Anonymkode: dbef1...f8d Spesielt når det står div steder at Quote Juicy Couture's marketing focus is specifically geared to women ages 18-25. Neste er vel at datteren på 12 går med en T-skjorte hvor det står «Juicy girl next door». Juicy Girl: Noun: A female companion whom you purchase astronomicaly high priced non- alcoholic beverages, ie "juice". Will sit and converse with you in a bar. For another fee "bar fine" you are entitled to a "happy ending" or "full service". Adj; to descibe a female that is chubby. and/or to describe a female who has a nice, full, round booty. White girl with a wide ass and a tight coochie. Hvilke av de over passer på en 12-åring? Anonymkode: d30d1...568 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #23 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I all videste verden... Kjøper folk virkelig joggedress til ungene sine til over 1.600 - 2.400 kr?!?!? 🤯 Jaja, skjønner at det ikke er så farlig om strømpriser, matvarepriser, drivstoffpriser osv flyr i taket når vi nordmenn tydeligvis har så jæ*** god råd! Ikke rart renta må settes opp hvis forbruket uansett ikke går ned... (hadde aldri i verden kjøpt joggedress til meg selv til den prisen heller, for den saks skyld..) Anonymkode: 0bb70...5bf Har du ikke vært ung? Anonymkode: 64b58...264 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #24 Skrevet 18. november 2022 Hotwife skrev (2 timer siden): Aha, men de der var jo faktisk fine😊 Er jo bare helt vanlige kjedelige joggebukser jo, litt trange og med litt lavt liv ser det ut som. De koster over 1000 kr!! Det er jo helt klin kokos bananas! Anonymkode: dbef1...f8d 1
MyCupOfTea Skrevet 18. november 2022 #25 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt når det står div steder at Neste er vel at datteren på 12 går med en T-skjorte hvor det står «Juicy girl next door». Juicy Girl: Noun: A female companion whom you purchase astronomicaly high priced non- alcoholic beverages, ie "juice". Will sit and converse with you in a bar. For another fee "bar fine" you are entitled to a "happy ending" or "full service". Adj; to descibe a female that is chubby. and/or to describe a female who has a nice, full, round booty. White girl with a wide ass and a tight coochie. Hvilke av de over passer på en 12-åring? Anonymkode: d30d1...568 Dette var jeg ikke klar over. Enda en grunn til å la være å kjøpe da.
Toyah Skrevet 18. november 2022 #26 Skrevet 18. november 2022 Min 10 åring har flere. Hun elsker disse joggedressene. Dersom du følger med på Zalando og kjøper i barnestørrelse, så koster de en del mindre. Jeg har ikke betalt over 6-700 kr for joggedressen. 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. november 2022 #27 Skrevet 18. november 2022 2400 for en plast-joggedress? Det hadde ikke jeg giddet å betale i alle fall. Si at hun får spare og kjøpe det selv.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #28 Skrevet 18. november 2022 Eg tenkje det er galskap. Anonymkode: 17459...acd
flusa Skrevet 18. november 2022 #29 Skrevet 18. november 2022 Embla Othea skrev (3 timer siden): Jeg hadde aldri kjøpt en så dyr joggedress til min 12-åring. Ikke til meg selv heller for øvrig. Barn i den alderen vokser fort og om et års tid vil hun sannsynligvis ikke passe den heller. Dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå